❄️(19)

25 4 0
                                    

Gözümü açtığımda emir yanımda yoktu. Emiri ararken odanın kapısı açıldı. İçeriye elinde tepsiyle emir girdi. Hafifçe gülümsedim.

Al bakalım prenses bu senin

Sen yedin mi?

Ohoo ben yemeğimi yedim duşa girdim hatta seni bile izledim. Uyurken bir melekten farkın yok.

Yine utandım tabi kii teşekkur ederim deyip kahvaltımı etmeye başladım ama ben yerken emirin bana bakması moralimi bozdu hemen onu kolundan çektim ve yanıma otuturdum. Ağzına salatalık ve yumurta soktum gülerek yiyodu. kaslarım dün geceden dolayı ağrıyordu hafifçe gerindim karnım açıldı. Emir açık olan yerde bişey gördü sanırsam eliyle kıyafeti kaldırdı. Sonra yüzüme baktı. Hani bişey yapmamıştı.

Ben anlam veremeyerek Emire bakıyodum. Sonra kıyafeti kaldırdım ve şok oldum.karnımın bir yeri morarmıştı. Emir o bölgeye dokunuca canım yandı.

Şerefsiz adi pislik diye odada dolanıyordu. Seni bulmayan emirin ta-

Şş sus tamam bişey değil yani bişey olmaz alışkınım hem ben

Ne demek alışkınım?

İç sesim:
Ya Tebrikler Dilay bı ağzını tutamıyosun

Yaa emir biliyosun işte anlatmıştım sana

Emir in aklına gelmiş olucakki sustu.

Keşke seni daha önce tanısaydım çocukluk arkadaşı olsaydık o zaman ben hepsinin ağzına s*ça*dım.

Yanıma oturdu ve beni öptü elimi saçına koydum. Alnını alnıma yasladı.

*Bir daha asla sana zarar vermelerine izin vermicem asla*

Gülümsedim. İyiki hayatımdasın iyiki o gece sana camdan bakmışım iyiki sen kapı çarpma sesini duyup benimle konuşmuşsun hayatımda ki tek gerçek sensin ve bunun elimden gitmesine asla izin vermicem bundan emin olabilirsin.

Sana hastayım biliyomusun.

Tedavin ben de bebeğim.

Gülümsedi sonra yanağımdan öpüp yemeğimi yedirdi.

Yemek bitince aşağı mutfağa indik.
Evin kapısı çaldı.

Emir çöpçü dür diye kapıya bakmaya gitti.

Kapıyı açınca annesi ve babası vardı.
Anne siz niye bu kadar erken geldiniz?

Sorma yavrum teyzenlerle dışarıya gezmeye çıktık evde tüp açık kalmış sanırsam evleri yandı o yüzden erken geldik deyip içeri geçtiler.

Kim gelmiş se-
emirin annesi Fatma hanımı görünce şok geçirdim. Dilimi ikinci defa yuttum Fatma hanım bana ben ona bakıyordum.

Emir Dilay ın burda ne işi var oğlum?

Fatma hanım şaşırmış gözlerle Emire bakıyodu ben de ne dicek diye pür dikkat Emire kitlendim.

Annecim şey ben bulaşık makinesini çalıştıramadım da biliyosun pek bu işlerden anlamam o yüzden Dilay ı çağırdım.

Annesi emin olmak için bana döndüğünde hemen kafamı salladım.
Şükür ki yalanı yemişti.

Emirin taktiğiyle neyse artık ben gideyim dedim iyi günler efendim iyi günler emir dedim ve annesini bakmadığı bı zaman diliminde öpücük atıp kaçtım.

Yeni SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin