❄️(31)

11 4 0
                                    

Şükür ki yarın akşam para geldi hemen emir çıkıp parayı götürdü.
Ben de o gittiğinde annemi aradım ve Can sıkıntısından olayları anlattım annem bana bu virüs çok tehlikeli bir daha yapmayın dedi en az 40 kere tekrar etti ben de hepsinde onu onayladım unuttuğumuz için başımıza gelmişti. Kendi dediğim sözü kendim yuttum çünkü ilk geldiklerinde hayatta çıkmam dedim başıma gelene bak neyse emirin evinde hiç kıyafetim olmadığını farkettim ve evden bı kaç parça kıyafet getirdim. Dolabın da kendime ufak bı yer yaptım ve eşyalarımı oraya dizdim. Odadan çıkıp emirin yedek anahtarını çantama atıp kendi evinin yedek anahtarını buraya koydum. Üstüme emirin kokusu kalan kıyafeti giydim uzun olduğu için altıma bişey giymeden koltukta telefonumla ilgilenmeye başladım.
Saat 5 e geldi emir hala yoktu aramaya karar verdim.

-efendim güzelim

-nerdesin sen?

Sesim sorgular şekilde çıkınca emir gülme sesi geldi

-sen beni mi sorguluyosun?

Al işte benim yaptığımı yapıyor

-evet niye sorgulamaya yım mı?

-yoo sorgula ama ben en son sorguladığım da olanlar oldu

-olsun nerdesin?

-geliyorum yarım saate ordayım

-tamam bekliyorum.

Telefonu kapatıp şarjımın az olduğunu farketim ve emirin şarjına takıp koltuğa uzandım üstüme ağırlık çöktü o ağırlıkla gözlerim kapandı.

(Yarım saat sonra)
Kapının açılma sesiyle irkildim ama gözlerim hala kapalıydı ne yapıcağını merak ettim.
Dış kapı kapandı,ayakkabısını ayakkabılığa koyup odasına gitti gülme sesi geldiğinde sanırsam kıyafetlerimi gördü dolap kapanmasıyla kıyafet aldığını anladım üstümde onun sabah giydiği kıyafet vardı yeni kıyafet giymesi normal. Merdivenden ayak sesleri geldi.

- Güzelim nerdesin?

Ayak sesi oturma odasına gelince baş ucumda durdu eğilip saçıma ufak bı öpücük kondurdu. Gözümü açma isteği beni yiğip bitirirken başka ne yapabilir diye düşündüm.
Cebinden telefonunu çıkarıp birini aradı dikkatle onu dinliyodum.

-ah bebeğim geliyorum şimdi uyumuş zaten akşama sendeyim çıktım şimdi anca orda olurum

Neee!? Hızla ayağa fırladım
Ben o kızın gelmişini geçmişini si-

Dudaklarını dudaklarıma bastırıp elini belime doladı sıkıca kendine çekti sonra benden ayrıldı sinirle ona bakıyordum. O ise bana gülerek bakıyodu.

Gözlerimi kıstım ve konuştum"sırf gıcıklık olsun benim tepem atsın diye yaptın demi"

Gülümsedi. "Hayır kıskanınca yüzünün alan şekle bayılıyorum o yüzden yaptım"

Ben hala ona sinirle bakıyodum. Arkamı dönüp kollarımı birleştirdim.
Yüzünü saçıma yaklaşıp kulağıma eğildi "kıyafetim çok yakışmış ayrıca dolabıma koyduğun kıyafetlerini görmedim sanma"

Yüzümü ona döndüm kokunun sindiği bı kıyafet ben de olsun istetim ama kıyafetin kokusu gitmişti yüzümü astım "ama bunda kokun yok ki" yüzün bakarken üstünde ki kıyafeti farkettim boynuna sarıldığımda yoğun erkek parfümünü hissetim hemen yakasından tutup üstünü çıkardım anlamayan bakışlarla bana bakıyordu kıyafeti çıkarıp kokladım aynı onun gibi kokuyodu. Hemen hiç düşünmeden üstümdekini çıkardım onu giydim benim kıyafetimide ona giydirip derin bı nefes aldım "şimdi oldu"
Gülümsedi "aniden yapamasaydın bilseydim keşke"

Neden?

Bilmem arkasını dönüp ilerledi.



Yeni SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin