Geri çekilip gözünün içine baktım eli çene mi okşuyordu. "Affettin mi beni?"dedi masum bir şekilde.
Evet anlamında başımı sallayıp işaret parmağımı kaşının ortasına uzatıp konuştum "bu son ama bir daha affetmem" gülerek onayladı ben den uzaklaşıp koltuğa oturdu "Ayy aklıma gelmişken bir yalını arayayım ne yaptı Gökhan ı?'' hemen elime telefonu alıp yalın ı aradım. ''bebeğim ne yaptın gökhana ?''''bir şey yapmadım ya konuştuk sadece o kadar.''
''ha sadece konuştunuz hmm emin misin?''
''eminim evet anlattı derdini ben de derdine derman oldum şimdi iyi ayakta çok şükür yarım saate evine yollayacağım.''
''madem iyi niye yarım saate kalıyo bana fotoğraf atar mısın yalın''
bunu dememle emir bana ölümcül bir bakış fırlattı. korkmadım desem yalan olur ama eğer kötü benzetmişse başımıza bela alabiliriz.
o anda telefonum titredi kulağımdan çekip ekran a baktım
best friend kişisinden bir resim
hemen atması şaşırtıcı whatsapp a girip baktım
Bakmaz olaydım Gökhan ı bağlamış kafasına da çuvalı geçirmişti gözlerim fal taşı gibi açıldı emir şaşkınlığı mı fark edip yanıma geldi telefonu yüzüne tutup gösterdim tek dudağı yukarıya kalktı. "İyi yapmış valla tebrik ederim kardeşim" şaşkın gözlerle emir e baktım tabi yalın susar mı asla hemen atladı "teşekkür ederim kardeşim"diye ben de cırladım. "Ya siz manyak mısınız yalın Gökhan ı bırakıyorsun emir sen de gaz verme ha bu arada senin halletmen böyle mi oluyo sen işini böylemi hallediyorsun hiç etme daha iyi"
"Ya valla arkadaşımsın diye demicem dedim ama sen çok mızmız ılık yapıyosun hallettim işte işini"Sinirlerime hakim olamadım "halletme yalın olur mu mümkünse etme"
"Şimdi Gökhan ı çözüyorsun sonra da tehdit edip yolluyorsun başınız belaya girmesin.Yalın sıkılmış gibi nefes verdi "valla hiç çekilmiyorsun Dilay"
Kinayeli şekilde konuştum "ah öyle mi o zaman ben den iyisini bulabilirseniz bulun bakalım dedim. Yan gözle emir e bakınca hemen başını iki yana salladı yalın sessizdi "bu sessizliğini bulamayacağın anlamın getiriyorum hızlı davran işin bitince bize gel dedim ve telefonu kapadımYine biraz kısa oldu ama uzatıcam merak etmeyin 💖