❄️ (46)

17 4 0
                                    

Burnumu çekip emir e baktım "söylicem ama bir şey yapmayacaksın söz mü"
Kaşlarını çattıp dikildi "sorun ne"
"Önce söz"
Gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı "tamam söz"
Bak şimdi "hani ben çay almak için bakkala gittim ya"
E/"evet" yüzü iyice ciddileşti bütün odağı bendim"

"İşte ben dükkana gittim reyon dan çay almak için ayaklarımın ucuna yükseldim ama alamadım son bir kez daha deniyecektim ki biri yükselip çayı aldı arkama döndüğümde dükkanın sahibiydi sonra teşekkür edip kasa nın önüne geldim." Derin bir nefes alıp ona baktım hala anlamamıştı "beklerken gelmedi arkamı döndüğümde-"
Şuan çene kasları kasıldı yüzüme yaklaşıp kelimemi bitirmemi bekledi ama daha vardı.
E/ "Evet arkanı döndüğünde"
"Arkamı döndüğümde beni süzdüğünü gördüm rahatsız olup çayı kasaya bıraktım tam çıkıyordum kolu mu tutup beni durdurdu ben de çay almayacağımı söyleyip karşı markette geçtim oradan alıp yoluma devam ettim barikatlar olduğu için ara sokağa girmek zorunda kaldım. 

"Dikkatlice söyleyeceğim son sözü bekledi"

"Yolda yürürken kimse yoktu tam sokağa yaklaşıyordum ki arkadan adım sesleri geldi ilk başta pek takmadım bayan ya da çocuk sandım ama adımlar hızlandıkça bunun bir erkek olduğunu anladım." Sustum aklıma gelince gözüm doldu

 
E/"sana dokundu mu?"
Gözlerim iyice dolunca anladı ne demek istediğimi "a-ama sadece dokundu kasığına vurup kaçtım"

Elini kafamın arkasına koyup beni kollarının arasına çekti bacaklarımdan destek alıp kucağına çıktım.  Eliyle saçlarımı seviyordu "özür dilerim"dedim ağlamaklı sesimle"
E/"şşş özür dileme senin bir suçun yok o itin şeref sizliği"
"Seni çok seviyorum"
E/"ben de seni meleğim"

Yüzümü ondan ayırıp yüzüne baktım göz yaşlarımı tekrardan sildi ben yine ağladım
E/"ağlamayı keser mısın senin hatan değil bir daha böyle karaktersiz biri için sakın ağlama duydun mu beni"

Onayladım elimle yüzümü sildim.

Yeni SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin