Saat 20:00 a doğru zil çaldı televizyonun başından kalkıp kapıyı açtım. Yalın durumdan memnun değilmiş gibi bakıp içeriye girdi göz devirip kapıyı kapatıyordum ki bir el kapıyı itip açtı kapıya baktığım da karşımda Gökhan vardı sinirle yalın a çıkmıştım "bunun burada ne işi var!?"
"İstemiyorum onu gitsin evimden!"
Y/"sakin ol ben de getirmeye pek meraklı değildim ama ısrar edince kabul etmek zorunda kaldım hala yaptıklarını kabul etmedim yani"
E/"olm sen manyak mısın bunu buraya getirerek katil olmamı istiyorsun herhalde öldürürüm ban bunu"
Gökhan dediklerimize göz devirip yalın a baktı
Y/ "kardeşim gel sen otur anlaşalım""Yalın manyak mısın sen bana yaptıklarını kabul edip evime getirip üstüne bı de oturmasını mı istiyorsun? Seni çözemiyorum gerçekten." dedim ellerimi göğüsüm de birleştirirken
"Güzelim tabi ki öyle birşey yok pişman olduğunu söyledi yoksa niye getireyim sana fotoğraf attım zaten"
G/"bak biliyorum ben den nefret ediyorsun haklısın ama artık öyle şeyler yapmiyacağım yemin ederim sadece sen den beni affetmeni istiyorum başka bir şey değil söz veriyorum bir daha sizi rahatsız etmiyeceğim yeter ki iyi ayrılalım olmaz mı?"
B-bunları Gökhan söylüyor olamaz kesin sağlam bir tehdit yedi ama neyse "tamam şimdi evimden git seni asla ve asla görmek istemiyorum kesinlikle karşıma çıkma eğer çıkarsan yalın a bırakmam ben gebertirim"
Onaylayıp evden çıktı hala şok içindeydim nasıl oldu da böyle davranmaya başladı. Yüzümü yalın a çevirdim "doğruyu söyle hangi tür tehditle aklına girip bunları soylettirdin yoksa iki dakika da büyü mü yaptın?"
Y/"o da ben de kalsın neyse aşırı açım yemek var mı"
"Hıhı geç ye" onaylayıp ocağın başındaki yemeği yemeye başladı. Neyse ben duşa gireceğim yarım saate gelirim siz oturun"
Onayladılar . Duşa girip üstümü çıkardım yarım saat geçtikten sonra havluya sarılıp kapıyı açtım tam üst kata çıkıyordum ki ayağım kaydı popomun üstüne düştüm düşmem le havlu belimden hop aşağıya kaydı ağzımdan "siktir" kelimesi çıktı hemen eğilip havluya sarıldım arkamı döndüğüm anda şok oldum emir tek dudağını ısırıp bana bakıyordu yüzüm kıpkırmızı olmuştu ama Allah'a iyiki yalın görmedi diye teşekkür ettim "ş-şey a-aniden oldu" üstüme gelip elini trabzana tutunup yüzüme eğildi "yok sorun değil de bu şeklini yanlız ikimiz oda da görmeyi ne çok isterdim"
"Evlenince söz" dedim sessizce göz devirip içeriye mutfağa geçti hemen koşup odaya girdim her ne kadar sevgilim bile olsa aşırı utanmıştım. Üstüme ince siyah renkli bir crop altına bacakları lastikli gri renkli salaş bir eşofman giydim saçımı kurutup salık bıraktım ve aşağıya yanlarına gittim "aşırı rahatladım"
Y/"Belli oluyor kokudan"
"Ne?"
Y/"salmış sın işte"
"Yine ne saçmalıyorsun ya- ıyy pislik yapma öyle birşey yapmam"
Y/"Eee sen yapmadıysan ki-"
İkimizde aynı anda emir e döndük yutkunamadı bile "off tamam ben yaptım ama ne yapayım kurufasulye yüzünden" göz devirip yanına oturdum."balkon diye birşey var bebeğim"
E/"Ben gidene kadar sallardım bile"
"Üff midem kalktı yaa neyse hadi film açın da izliyelim"
E/"en baştan söylüyorum korku yok"
"Yaa emir lütfen nolur"
E/"yaşananı hatırlatmama gerek yok herhalde öyle değil mi?"
"İyi tamam siz seçin ama romantik komedi olsun zevkli olur" emir kulağım eğildi "olsun bakalım nede olsa gece yanlızız değil mi?" Korktum ,"ya da boş ver aksiyon açın siz aynen aksiyon" emir ağzından gülme sesi çıktı yalın filmi açıp izledik iki saate bitti. Yalın ı yolcu edip uyumaya gittik "kıyafetin fazla açıktı bişey demedim ama böyle şeyler pek giymesen olur mu?"
"Neden"
"Kıskanıyorum çünkü"
Bakarız deyip yattım yanıma gelip başını boynuma gömdü "bakma uygula" sıkıca sarılıp uyuduk...💖💖