Şimdi emir e nasıl bir yalan söyleyebilirim. Ah buldum. Telefonundan kızlara yazdım 10 dakika sonra beni aramaları için okeylediler. Emir e baktım rahatça oturmuş film izliyordu. Ah keşke ben de rahat olabilsem ama diken üstündeyim.
10 dakika sonra telefonum çaldı. Emir kim olduğunu merak ettiği için yüzüme baktı ben de kızlar değip telefonu açtım.......
"Aa ne zaman bu akşam mı?"
.....
"Off bilmiyorum kii"
.....
"Peki tamam kaçta?"
.....
Anladım hazırlanır çıkarım öpüldün.
Emir in duymayacağı sesle ben daha sonra anlatırım dedim.
"Sevgilim bizim kızlar parti yapıyolarmışda onların yanına gidicem geç gelirim."
"Tamam bebeğim dikkat et kendine"
Hemen onaylayıp üstümü giyinmeye gittim altına dar yırtık mavi bir kot giydim. Üstüme salaş siyah kıyafet giydim saçımı sıkıca toplayıp emir in yanına gittim.
"Nasıl olmuşum?"
Dudağının kenarını ısırdığını gördüm.
"Harika olmuşsun" deyip üstüme yürüdü.
"Acaba sen hiç gitmesen de biz beraber mi bişeyler yapsak."
Elini belime attı. "Çok isterdim ama kızlara söz verdim belki daha sonra"
Çocuk gibi dudağını büktü. "Yapma tamam yarın akşam söz"
Dudağımdan öpüp beni bıraktı hemen yola çıktım ona yalan söylediğim için kendimden nefret ettim.
20 dakika sonra vardım. Çok ürkütücü duruyordu konumda biraz daha iyiydi. İç sesim burda kalmamamı söylesede başka çarem yok soğuk depoya doğru yürüdüm. Kapıyı itmemle bütün depo ses yankısı yaptı. Böyle daha çok belli ediyordum kendimi. Derin bir nefes alıp ilerledim uzun bir koridor vardı oradan geçip önüme ahşaptan yapılmış kapı geldi aşırı tedirgin oldum bı an geri dönmek bile aklımdan geçti. Kesin bana eşek şakası yapıyorlar başka bir açıklaması olamaz. Gücümü toplayıp içeri ye girdim. İçerisi daha soğuktu sanki ölü dondurmak için kullanıyorlardı soğukluk vücudumun dengesiyle oynadı ellerim üşümeye bacaklarım titremeye başladı daha fazla burda kalmamak için arkamı dönüp çıkıcaktım ki ağzımı bezle kapadılar zihnim 2 saniyede kayboldu ve rüyalar alemine giriş yaptım.
Gökhan ın anlatımıyla
Sabah Dilay a gizli numaradan yazıp tehtit ettim Dilay saf ama aynı zaman da akıllı bir kız pek inanacağına inanmıyordum ama inandı. Akşam 7:30 a doğru konumu attım sadece gelmesi gerekliydi herşey hazırdı aklımda harika fikirler vardı. Deponun çalılıkların dan gelmesini bekledim şükür ki geldi. çok güzel olmuştu kesin biricik sevgilisine yalan söyledi. Her neyse içeriye geçti arkasından ben de gittim koridoru korkuyla geçti sonra ahşap kapıda durdu sanki geri gitmek istedi ama bir şey onu burda durdurdu sonra derin bir nefes alıp içeriye geçti arkasından ben de tabi ki Dilay etrafa bakıyordu aynı zamanda titriyordu ben eter i hazırlayıp arkasına geçtim. Tam gidecekken ağzına bastım ve iki saniye de bayıldı. Hemen kucağıma alıp onu yatağa yatırdım şimdi tek yapmam gereken onun çıplak fotoğraflarını emir e başka bir numaradan göndermek.Gözümü açtığımda bir yataktaydım sarhoş olmuş gibiydim eter yüzünden sanırım doğrulmaya çalıştım üstüm çıplaktı hemen yorganı çekip etrafa baktım bir şeyler hatırlamak için lanet olsun ben hala depodaydım ve emir de 45 tane cevapsız çağrı vardı. E tabi de mesajlar üstüm yerler e saçılmıştı Allah'ım ben dün ne yaptım.
Hemen üstüme giyinip düşünmeye başladım oda nın kapısı açıldı elime ilk gelen şeyi alıp havada tutum taa ki gelen in Gökhan olduğunu anlayana kadar şok oldum bana gülerek bakıyodu.G/ "ah uyandın mı hadi kahvaltını et."
"Ne saçmalıyorsun sen benim burda ne işim var!?"
G/ " ben getirdim"
"Sen mi getirdin"
G/ "evet neyse haydi kahvaltını et"
"Hayır ya ne kahvaltısı ben gitmek istiyorum sen bana ne yaptın üstüm neden çıplaktı?"
O mu benim olamazsan kimsenin olamazsın demiştim hatırladın mı?
Gözlerimi devirdim tam birşey diyecektim ki telefonum çaldı. Arayan emir di açtım tam konuşucaktım bağırmaya başladı.
"Herşey bitti sen ne biçim insansın bana kızlarla gezicem deyip elalemin erkekleriyle mı yattın bı de utanmadan fotoğraf attın seni bir daha görmek istemiyorum Allah belanı versin."
Şaşkın şekilde telefona baktım. Gözlerim doldu yine suçlanıyordum ve benim bu konuyla uzaktan yakından alakam yoktu. Lanet olası Gökhan sayesinde olmuştu şimdi ben ne yapacağım ağlayarak depodan çıktım taksi çağırıp evin yolunu tutum. İçimden umarım annem duymamıştır diye geçirdim. Onlarda duyarsa hayatları başlarına yıkılır.
Evin önüne geldiğim de parayı verip apartmana koştum umarım emir evdedir umarım...
Apartman dan üst kata çıkıp kapıyı bı hışımla açtım ve içeriye girdim. Emir burda olması ümidiyle evi gezdim. Şükür ki odada balkondan dışarıya bakıyordu yerde içkiler biralar elin de sigara gözlerim doldu. Yavaşça yanına yaklaştım ve ona sıkıca sarıldım benim geldiğimi anlamamıştı çıplak bedeni sop soğuktu. Ağlamaya başladım "yemin ederim öyle birşey yapmadım yemin ederim Gökhan beni bayılttı ve resimleri çekmiş yemin ederim ki öyle birşey yapmadım ben seni seviyorum boynunu koparmak istiyomuş gibi sıkıca sarıldım ona ne bı karşılık verdi ne de konuştu.
Yüzümü çekip yüzünü izledim dışarıya bakıyordu sessizdi ve bu beni aşırı ürküttü