❄️(41)

12 4 0
                                    

"ya hayır bırak beni böyle olmaz".

Onaylamaz şekilde başını sağa sola salladı üstüme tekrar geldi.
Ağlamaya başladım.
"Bebeğim ağlama"

"Ya istemiyorum siktir git ya sana dedim eğer hatanı anlarsan seni affetmem zor olur dedim sen ne yaptın beni bir kere bile dinlemedin Gökhan a uydun beni yanlız bıraktın.
Şimdi de bırak!"
sinirlerime hakim olamıyordum sakin değildim.

"Benim Allah belamı versin seni dinlemedim lanet olsun kafama sıçayım ben tamam mı kafama dinleseydim seni ama yapmadım gözüm döndü ona inanmak istemedim ama ihtimal verdim yaptığını zannettim ama senin yalını araman ve senin sesinin ağlamış olması kalbimi acıttı o anda ölmek istedim seni yalnız bıraktım o şerefsizle"

Üstüme gelip iki eliniyle yüzümü avuçladı. "Özür dilerim affet beni eğer affetmezsen kendimi uçurumdan aşağıya atarım yaptığım pişmanlıkla yaşamaktansa ölmeyi yeğlerim.

Yüzünü izledim sadece hüngür hüngür ağlamak istiyordum.
Elinin tersiyle yüzümde ki göz yaşını sildi.
Ve patladım içim dışıma çıktı. Kollarını açıp gel işareti yaptı ayaklarımı beline dolayıp boynuna sarıldım öyle bir ağlıyodum ki yoldan geçen görse cenaze var sanır eliyle saçımı okşadı beline öyle bir sarıldı ki kaburgam kırılacak zannetim. Sakinleşince elimi çözdüm ellerini gevşetti yüzüne baktım gözleriyle yüzümü inceliyordu elimle göz yaşını sildim. "Affet beni"başımı salladım dudaklarına yapıştım özlemle öptüm özlemle karşılık verdi...

Yeni SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin