❄️(33)

13 4 0
                                    

Ben tam ne dediğini sorucakken telefonum çaldı. Emir yüzünü bana dönüp çatık kaşlarla baktı. Numarayı tanımıyodum "arayan kim?" Sinirli sesiyle konuşuyordu. "bilmiyorum" deyip telefonu açtım.
-ah bebeğim beni niye çok bekletin

-sen?

-ah evet ben Gökhan eski sevgilin seni özledim numaran bende hala duruyordu dedim belki değiştirmiştir deyip aradım

Arkadan gülümsedi.

-Sinirli nefes verip sordum "ne istiyosun?"

-bilmem bana evinin adresini verirsen ne istediğimi anlarsın

-kendimi tutamadım şerefsiz sen iki sene önce yaşanılanları unuttun herhalde şimdi ne hakla evimin adresini istersin

Emir e yan gözle bakınca gözüne inan kanı ve kabaran damarlarını gördüm

-yoo telafi etmek için istedim

-siktir bende sana vericek adres yok şimdi telefonu kapa ve beni bı daha rahatsız etme yoksa sonuçlarına katlanırsın.

-arkadan gülme sesi geldi. Sonuçları mı? Bebeğim bende en iyi sonuç seni yatağa atmak olur.

Emir duymuş olucak ki telefonu hışımla elimden aldı.

-bana bak sikerim seni sen kimi yatağa atıyosun it ağzını topla dağıtırım yoksa bir daha sevgilimi rahatsız etmiyosun yoksa-

-yoksa ne ne yaparsın?

Ah gerizekalı Gökhan kaşınıyodu.

-sikerim duydun mu

-ah senin sevgilini siktiğim gibi mi ama altında nasıl inledi görmen lazımdı şimdi seninlede yatar inlemeleri çok hoş deme iki üç defa şahit oldum neyse sevgilinle mutluluklar.

Telefon kapandı elini kulağından çekmeden öyle duruyordu elimi uzattım geri çekti kızgın bakışlarla bana baktı.

Ne old-

Telefonumu koltuğa attı.

Hani sana kimse dokunmamıştı!?

Anlamayan gözlerle ona baktım. Kolumu kavradığı gibi sıktı.

Sen hani kimseyle yatmamıştın?

Y-yatmadım zaten

Sinirle kavradığı eliyle beni itti. "Hala yalan söylüyorsun"

Sırtım masa nın sivri ucuna çarptı canım fazlasıyla yanıyodu. Ama o umursamadan sinirle bakmaya devam etti.

"Daha başka kimin altına yattın söyle!"

Şok olmuştum. Üstüme yürüdü sırtım duvara gelince yarama baskı uygulamış oldum ve canım acısından gözüm doldum.

Ama emir in gözü dönmüştü "ya da başka kimlerin mı demeliyim artık oruspu gibi yatmış sındır.

Sinirle tokadı yüzüne çarptım afallayıp geri adım attı üzerine yürüdüm beni soktuğu konum çok yanlış yerdi ve bana güven memesi

Sen şaka mısın? Bana ne hakla oruspu dersin sesim evde yankılandı. Başka bir şey diyemedim çünkü ne desem aklıma dediği kelime geldi.

"Yalan mı Gökhan ın altına yatmadın mı?

Bunu demesiyle ikinci tokadı yüzüne yedi hiç bişey demeden kapıyı çarpıp çıktım.

Merdivenlerden inerken ağlıyodum ben farkında olmadan iki kere çığırdığımı bile duymadım aynı şeklide evimin kapısını sertçe çarpıp odama geçtim yatağa yatıp ağlamaya başladım. Yorganı yüzüme çekip bağırmaya başladım hala bana oruspu demesi gücüme gidiyodu ve bana inanmaması daha acı bişeydi apaçık altına yattın mı dedi. Yarım saat daha ağladık tam sonra sustum uyuya kalmışım.
Gözümü şiş gözlerle açtım ağlamaktan göz altlarım acıyor yüzümü hiç düşünmeden kendimi balkona attım soğuk rüzgar kış ayının habercisiydi. Aklıma dün ki olaylar gelince gözüm doldu sonra kendimi dizginledim. Benim suçum yoktu ben hiç birşey yapmamıştım ve neden böyle dediğini merak ediyodum Allah'ın belası Gökhan ı aramaktan başka çarem kalmamıştı.ama doğruları demesini umduğum için ses kaydı açtım ve onu aradım. Telefon çalar çalmaz açıldı

-bebeğim bu kadar hızlı arayacağını bilmiyodum

-bir şey sormak için aradım

-dinliyorum güzelim

iltifatlarına göz devirdim ondan duymak bile midemi bulandırıyor du.

Emir e dün ne anlattın?

-Haa sen oradasın yalanları anlattım altında inlediğini söyledim

Şaşkınlıkla ağzım açık kaldı. Nee!? Sen Emire seninle yattığımı mı söyledin.

-evet benim değilsen hiç kimsenin olamazsın güzelim.

-aşağılık herif senin yüzünden kavga ettim onunla beni suçladı senin Allah belanı versin.

-bana gel birlikte belamızı buluruz.

Telefonu yüzüne kapayıp ses kaydını durdurdum şimdi tek yapmam gereken ona atmaktı ama bana dediğinden sonra ona atmak bile içinden gelmedi. Ama başka şansım yok olayı açığa kavuşturduk tan sonra trip atsam daha iyi olur.

Evden ayna da ki yüzüme bile bakmadan çıktım. Alt kata inip kapıyı tıktıkladım kapı 5 dakika sonra pert bir yüzle açıldı yüzü çok kötü görünüyordu nefesi içki içmiş gibi kokuyodu kapıda beni görünce gözleri büyüdü ve ateş attı "sen ne hakla kapıma gelirsin"

Elimle ağzını susturdum "merakımdan gelemedim bişey dinletip gidicem zaten"

-senin hiç bir şeyini dinlemeye ihtiyacım yok git kapımdan!

Sinirim tepeme çıktı " hiç bir yere gitmiyorum küçük erkek çocuğu gibi debelenmeyi bırak ve beni dinle."

Kapı yüzüme kapanmasıyla sinirim iyice gerildi beni duyma umuduyla bağırdım "senden nefret ediyorum Emir Ertürk!"

Hızlı adımlarla merdivenlere çıktım gururum kırıldı artık boğazım düğümlendi ve konuşmak yerine evi yıkıp dökmeye başladım. Alt kata sesimin gittiğine o kadar eminim ki sırf kapıma gelsin diye yapıyordum.

Sinirim asla geçmek bilmedi duvarlara çarptığım vazoları hiç umursamadım boğazının acısını yırtılmasını bile umursamadım dizlerinin üstüne oturur oturmaz ayağıma cam kırıkları değdi. Acıyla inledim ama ne beni düşünen annem ve babam vardı ne de iyiliğimi isteyen sevgilim.

Yeni SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin