Emirin yanından ayrıldıktan sonra hemen kızların yanına gittim parti bu akşam olduğu için panik içindeydim giysin saçım hiç bişey hazır değildi ama şükrü parti 8 de başlıyordu. Saat daha 12 hemen evden çıktım elbise mağazasına girdim. Kıyafet seçmeye başladım. Yanıma ben den biraz kısa boylu saçları küt kesimli eser bir bayan geldi.
-buyrun hanfendi ne bakmıştınız?Kadına cevap vermek için kıyafetlere şöyle bı baktım ama bana yakışacak bı elbise bulamadım.
Yok saolun sadece bakmak için gelmiştim.
Kadın yanlış anlamasın diye biraz bakındım ama hiç bir elbise güzel degildi. Dolanıp kadın bakmadığı anda çıktım.
Acaba ilk ayakkabı mı alsam?
İç ses:
Bence de ayakkabı al ona uygun da elbise alırsın sonraİlk defa iç sesime katıldım hemen mağazanın karşısında ayakkabıcı vardı girdim. Bu sefer yanıma uzun boylu bir erkek geldi.
-buyrun efendim ne bakmıştınız.
-sey ben topuklu ayakkabı almaya geldim.
-tabi gelin size ayakkabıları gösterelim.
Başımı sallayıp adamı takip ettim girdiğimiz yeri görünce gözlerim büyüdü o kadar fazla çeşit ayakkabı vardı ki benim bir tane almam diğer ayakkabılara günah olurdu.
Adama bana döndü-nasıl bir tarz istersiniz?
Gözlerimi gezdirip bir ayakkabıda durdum çok güzeldi. Parmağımla şu ayakkabıyı diye gösterdim adam vitrinde ki ayakkabıyı bana uzattı sanki benim için tasarlanmıştı hemen oldu parasını verim çıktım.
Hemen koşar adım elbise dükkanına gittim ayakkabım a uygun elbiseyi alıp koşarak eve gittim şükür ki saat 3 tü banyoya girip duş aldım ki kuaföre temiz gideyim. Çıktım sonra telefondan saç modelleri baktım makyajı unutmadım tabi ki onları seçtikten sonra evde biraz daha oyalanıp çıktım. Alt kattan kapı kapanma sesi gelince emirin çıktığını anladım sırf kavga etmemek için sesimi çıkarmadım ama biliyomusunuz 3 saat de onu çok özledim ama tek problem nereye gittiği neyse akşam evde sorarım.
Emir çıktıktan sonra ben de arkasından çıkıp kuaföre girdim.Yine aynı kuaföre çünkü geçen seferki saçıma ve makyajıma bayılmıştım.
Hemen girip oturdum yine ağızlarını açmalarına izin vermeden telefondan gösterdim.
Saate baktığım da 6 idi daha partiye 2 saat var. Hemen eve gittim. Saçımla makyajımı umursamadan emirin kapısını çaldım ama hiç ses soluk yoktu. Endişelenip aradım ama telefonu kapalıydı içine korku sardım ama sakın malıydım emir e bişey olmaz. klımı dağıtmak için eve çıktım ve elbisemi giydim bu sefer yandan kapatmalıydı
(Saçım)
(Makyajım)
(Elbisem)
(Ayakkabım)Herşey hazırdı mükemmel görünüyordum saate baktım 19:39 Ama şöyle birşey vardı beni kim götürücekti herşeyimi hazırladım evet ama beni götüren yok Emire söyleyemem işi var herhalde eve değil ee kim götürücek
İç ses:
Kızma ama yalın götürsün hem davet eden de oİkinci defa haklısın iç ses.
Hemen yalını aradım tek de açtı benim aramamı bekliyodu sanırsam neyse sordum kabul etti 20 dakika sonra burdaymış.