Emir çorbamı içirdi ateşimi ölçtü.
Masaj yapmamı istermisin?
Efendim
Dilay iyisin demi
Evet
Sana soru sordum
Özür dilerim duymadım dalmışım
Ne düşünüyorsun?
Bizi
Bizi mi?
Evet biz ne olucaz?
Nasıl ne olucaz?
Yani bizim bı geleceğimiz var mı
Elbette...
Gerçekten mi
Evet
Peki annem babam senin ailen onlar ne olucak
Hiç bişey olmicak güzelim zamanı geldiğinde anlatıcaz onlarda anlayışla karşılicaklar
Umarım...
Masaj yapımı sana?
Olur
Kucağımdan tepsiyi aldı hafiften hırkamı açtı bunları yaparken bile bana sıcak basıyodu ben yavaşça yattım o da yanıma uzandı hafiften elini karnıma dokundurdu bunu yapması bile bütün karın kaslarımı harekete geçirdi.
İstersen yapmaya bilirim
Hayır istiyorum hem sancım da geçiyo
Tamam
Biraz daha yaptıktan sonra ben rüyalar alemine girmiştim.
Emirin anlatımıyla:
Onunla ilgilenmek onun bundan hoşlanması hayatımın en güzel anlarıydı kimse beni sevmezken o beni sevdi ve emin olun onun beni sevdiğinden daha çok ben de onu seviyodum Dilay la biraz daha ilgilendikten sonra uyuduğunu gördüm elimi yavaşça çektim gerçi hiç çekmek istemiyodum ama onu rahatsız etmek istemedim. Elimi çektikten sonra uzun bı süre yüzünü izledim her bir milimetresine baktım bı gün unutmamak için sonra yavaşça yaklaşıp kokusunu içime çektim bı insan hem bu kadar güzel olup bu kadar güzel kokar mı kokarmış Dilay hayalleriminde ötesindeydi onunlayken zaman nasıl çabuk geçiyo bilmiyodum ama onunla çok mutluydum biraz daha onun yüzünü izledim sonra o rahatsız olmasın diye yere yatak yaptım ve uyudum rüyamda onu görmeyi diledim...