2 | Şüpheler

1.6K 92 140
                                    

"Şimdi mi? Olmaz! Romantik bir teklif istiyorum. Kelimenin tam anlamıyla yeni uyandım!" Sen düşündün.

"Ah, boşver" Kei her zamanki monotonluğunda ayağa kalkarak konuştu.

"Boşver?"

"Benimle o kıyafetlerle evlenmek mi istiyorsun?"

"Evet! Ah, hayır!"

''Evet!" O tekrarladı.

"Hayır!" Diye bağırdın, utandın ve ne diyeceğini bilemedin.

"Oh-"

"Hayır, bunu kastedememiştim."

"Hadi yiyelim." Konuyu hızla değiştirdi.
"Krep yaptım."

"Tamam" daha yumuşak ve çekingen bir ses tonuyla cevap verdin.

Tam olarak nedenini bilmiyordun, ama size boşvermenizi  söylediğinde biraz hayal kırıklığı hissettiniz. Belki şimdiye kadar gerçekten evlilik hakkında konuşmak istediniz ve konuyu aniden değiştirmesi sizi korkuttu.

"Bu arada teşekkür ederim." Dedin oturuken, olumsuz düşüncelerini geri püskürtmeye çalışıyordun.

"Niçin" diye sordu sana kahve koyarken.

"Gelip kahvaltı yapıyorum(?)" Diye açıkladınız. "Bunu gerçekten söylemem gerekiyor mu?"

Bir sırıtışla karşılık verdi ve size dönük bir yere oturdu.

"Bu bizim rutinimiz, hatırladın mi?"

Bu doğru, ona hamurişleri pişirme ve hediye etme konusundaki küçük alışkanlığınız çok daha tatlı bir şeye yükseldi.(?) Durumların tersine döndüğünü söyleyebilirsin çünkü bu sefer o her cumartesi sabahı dairene gelir, o voleybol antrenmanına gitmeden ve sen bir muhasebe firmasındaki işine gitmeden önce birlikte kahvaltı yaparsınız. 5 yıl sonra bile kalbinin çarpmasına neden olan bunlar gibi küçük şeylerdi.

Yemeğe başlamadan önce "itadakimasu" diyorsunuz.

Bir ısırık alırken ona "Kei" diyorsunuz.

"Evet?"

"Hâlâ seni sersemletiyor muyum?"

"Ha?" Ağzını açtı ve kaşlarını kaldırdı.

"Sana kelebek veriyor muyum?"

"N-neden soruyorsun?" Başka bir soruyla cevapladı. Şimdi gözle görülür bir şekilde gergindi.

"Sadece bilmek istiyorum."

"Ah, evet, belki" diye kekeledi ve cevapladı.

Cevabından memnun kaldı, dudaklarınızın köşesi yumuşak, gerçek bir gülümsemeye dönüştü.

"Ya sen?" Sana tereddütle sordu.

"Hâlâ yapıyorsun, her gün."

Daha sonra ikiniz de ne söyleyeceğinizi bilemediğiniz için ortamda sessiz bir atmosfer hakim oldu. Bir süre sonra sessizlik nihayet bozuldu.

"Ee krep nasıl?" Bir ısırık daha alırken sordu.

"Hmmm" mırıldandın. Gözle görülür şakacı bir biçimde yemeğini değerlendiriyordun.

"O suratı yapmayı bırak." Diye şikayet etti ve başını salladı.

"Dalga geçiyorum, bu iyi" diye yorumladın "yemin ederim."

"Kesinlikle seninki kadar iyi değil," diye daha yumuşak ve kısık bir sesle konuştui. Kei'nin değiştiremediği bir şey varsa o da küçük hatalarını itiraf etmekte tereddütlü olmasıydı.

Tatlandırıcı | Kei Tsukishima X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin