Not: son olarak (sanırım) bu bölümde de çok küçük nsfw var ama bu diğerlerine göre çok az. Ben yinede uyarı vereceğim o bölümde, isterseniz geçersiniz :3
Gözlerinizin yavaşça açıldığı anda, perdelerin süzdüğü güneş ışığı tarafından uyandırıldınız. Hayatınızın aşkından gelen yumuşak bir "Günaydın" sesi duyduğunuz ilk şeydi.
"K-kei?" Hırıltılı sesi tanımak için yüzünü net bir şekilde görmeye gerek yoktu. Bulanık bakan gözlerinizi ovuşturdunuz.
Gözlerinizi ovuşturmadan önce, alnınıza bir öpücük koyan yanınızdaki Kei'nin size yaklaştığını gördünüz.
"Günaydın, Kei," diye mırıldandın, hala uykunuz vardı.
Gözlerini kıstın ve ona daha iyi bakmaya çalıştın. Ve onu gördüğünüzde, açıktaki omuzları sizi şaşırttı. Çıplak. Bekle, hala çıplak.
Nsfw tarafı bura
"Oldukça şaşırmış görünüyorsun, dün geceyi unuttun mu?" alaycı bir ses tonuyla kıkırdadı.
"Dün gece" diye mırıldandınız, anılarınızı, utanç verici derecede yüksek sesle inlemelerinizi, onun adını çağırdığınızı ve birlikte yapacağınızı hiç düşünmediğiniz şeyleri yaptığını hatırladınız.
Nsfw bittii
Küçük bir nefes aldınız ve sonra yüzünüze utangaç bir bakış attınız.
"Utanmış yüzün hala sevimli görünüyor," diye yorumladı ve kıkırdadı.
"Seni seviyorum, senin olmama sevindim," diye devam etti ve gülümsedi, şimdi alaycı bir sözün hemen ardından eski tarafına dönmüştü.
Yüzünün bir kısmını çarşafın altına saklayarak "Ben de seni seviyorum, Kei," diye karşılık verdin. Ve bu senin de çıplak olduğunu anladığın tek zamandı.
Daha da yaklaştığını hissettiniz, şimdi sizi kollarıyla kucaklıyordu. Çenesi başınızın üzerinde dururken, temelde göğsüne bakıyordunuz.
Kei sayesinde kalbiniz yine normalden daha hızlı çarpıyordu. Yakınına geldin, kafanı onun göğsüne gömdün. Rahatlatıcı kokusunu tekrar fark ettin ve varlığının her zerresine hayranlıkla gözlerini kapattın.
Siz ikiniz uzanırken tek bir kelime bile etmeden sırtınızı yavaşça ve nazikçe okşadı. Sadece saatler önce ikiniz kadar samimi olsanız da, bu farklı bir samimiyetti.
Sırtınızı okşadıktan sonra eli başka bir yerde dolaştı. Bu sefer oynadığı dağınık saçındı. Saçınızın tellerini hafifçe okşadı, kısmen dolaşıklığı çözmek için biraz çaba harcadı.
"Biliyorsun, y/n, sahip olduğumuz yüzükler aslında kişiselleştirildi," dedi, saçlarını okşayarak.
"Senin adın ve benimki" diye devam etti, "oraya kazınmış, umarım beğenirsin."
"Yüzük mükemmel, Kei," diye güvence verdin.
"Ve senin de mi yüzüğün var? Bunu şimdi anlıyorum" diye sordun.
"Ne zaman takacağımı bilmiyordum," diye kıkırdadı.
"Ah, oyunların sırasında takamazsın, değil mi?" bir endişeyi dile getirdin.
"Evet, yapamam, üzgünüm..."
"Hayır, hayır, sadece merak ettim, özür dilemene gerek yok."
"Y/n," adını söyledi.
"Daha önce çocuk sahibi olmayı düşündün mü?"
Ona düzgün bakmak için geriye yaslanarak başını kaldırdın.
"Çocuk istiyorum" diye gururla kabul ettin.
"Onlardan çok istiyorum" diye alay ettin.
"Çok?" şaşırdı, "ç-çocuklar?" kesinlikle seni ciddiye almıştı.
"Seninle dalga geçiyorum aptal," tepkisine kıkırdadın.
"Belki iki çocuk, ü-üç?" (Çn: abartma yn) ona ciddi bir şekilde cevap verdin, "Ya sen?"
"İ-iki çocuk çok iyi olurdu," diye cevapladı.
"Voleybol yıldızları olacaklar," diye tahmin ettiniz ve gülümsediniz.
"Onları oynamaya zorlamayacağım," diye yalanladı, "istediklerini yapmalılar."
"Bu yüzden harika bir baba olacağını düşünüyorum," bir kez daha gülümsedin.
"Sadece bu yüzden mi?"
"Mantıklısın ve akıllı kararlar veriyorsun. Ayrıca çalışkansın, hedefler koyup istediğin gibi çalışıyorsun.."
"sadece beni kandırıyorsun," diye sözünü kesti, şimdi aldığı tüm övgülerle telaşlanmaya başladı.
"Ah, belli etmeyebilirsin ama şefkatlisin," onu görmezden geldin, "Çok tatlısın ve şefkatlisin."
"Evet, ama sadece senin için!" diye itiraf etti, şimdi kızaran sensin.
"Şimdi sadece beni kandırıyorsun!" aynı şeyi söyledin.
"Gerçekler!" savunmasında dedi.
"Şimdi tsundere ile?!" sen düşündün.
"Y/n," seni yine çağırdı.
"Evet?"
Şimdi ciddi bir şekilde "Hadi evlenelim" diye konuştu.
"Şimdi mi?" sordun, sana ilk teklif girişimini hatırlattı, "Yani, evet, şimdi nişanlandık."
"Mezun olduktan sonra seni eşim yapmak istiyorum" diye son sözlerine ekledi.
"Sadece evlenelim diyebilirdin!" Onun kelime seçimini düşündün.
"O zaman tarih belirlendi!" kabul ettiniz ve haykırdınız.
"Ayarladık mı?" seni tekrarladı.
"Mezuniyetimiz 6 hafta sonra" açıkladınız.
"Hadi evlenelim, Tsukishima Kei!"
_____________________________________
Bu bölüm çok hoşuma gittiii. Siz ne düşünüyorsunuz?
Bölümü düzenlemeye üşendim nfpwlxkspd yazım yanlışları varsa özür dilerim
605 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlandırıcı | Kei Tsukishima X Reader
Fiksi Penggemar5 yıl çıktıktan sonra Kei, lise sevgilisine evlenme teklifi etmeye karar verir. Ancak y/n için bir tsundere erkek arkadaşı hiç kolay değildir. Başlangıç tarihi: 3.5.2021 Bitiş: 4.8.2021 #1 -animes 31-5-21 #2 -tsukishima 18-6-21 #1 -Yachi 21-6-21 #1...