17 | tsundere

469 39 23
                                    

Gecenin geri kalanı kesinlikle hayatınızın en güzel anlarından biriydi. Düğün konukları oyunlara mutlu bir şekilde katıldığını görmek iç açıcıydı.

Ayrıca Kei'nin hazırladığı ünlü oyun gibi kendi oyununuz da vardı, "En çok kim yapar?" ama bu sefer yüzlerinizin tabelalarıyla. Kei'nin arkasındaki bir sandalyeye oturdunuz, böylece onun cevaplarını göremezdiniz ve o da göremezdi.

Mekan sahibi "Kim ..." diye başladı ve biraz şüphe uyandırdı.

"ilk hamleyi kim yaptı?" diye sordu, onunla birlikte olmanız pişirme geleneğiyle başladığı için bu kişinin siz olduğunuzu çok iyi biliyordunuz, bu sizi kıkırdattı.

Yüzünüzün tabelasını kaldırıp yaramaz bir şekilde gülümsediniz, bunun gerçek olduğunu bilen Yachi dahil birçok kişinin kahkahasını başlattı.

"Şimdi, ilk hareketi gerçekten kim yaptı?" ev sahibi tekrar etti ve cevabınızı da size tekrar ettirdi.

"Kim en huysuz uyanan?" devam etti ve sen onun bundan suçlu olduğunu çok iyi biliyordun. Bu sadece itiraf etmesi meselesiydi. Kei'nin tabelasını kaldırdın ve herkes gülüp bu konuda yorum yapıyordu.

"En çok bir bebek gibi ağlayan kim?" Ah, başka bir kolay soru. Kesinlikle sen.

"Kim daha iyi bir aşçı?" Bu da çok kolay! Açıkçası sendin. Tabelanı gururla kaldırdın.

"ilk aşık olan kim?" Zor bir soru, ama ilk hamleyi yapan sizdiniz, yine siz olmalıydınız.

"En çılgın aile kimde?" Ah, bu. Uh oh, onun olduğunu söyleyemezdin, derinlerde olsa da, onlar olduğunu biliyordun. Nezaketen tabelanı kaldırdın ve hemen Rin'den küçük bir tepki aldın.

"Kimin ruh hali değişimleri yaşama olasılığı daha yüksektir?" Kei! Şüphesiz! Tabelasını hiç olmadığı kadar hızlı kaldırdın, cevabından yüzde yüz emin oldun.

"Pekala, sonuncusu, kim daha sık 'seni seviyorum' diyor?" Kei olduğundan emindin.

Daha sonra misafirlerinizi dahil etmek zorunda kaldığınız son oyun olan 'çarkı döndür' oyununu oynadınız.

"Pekala! Gecenin son oyunu için misafirlerden sandalyelerinin altına bakmalarını rica edebilir miyim?" Mekan sahibi mikrofonda yüksek sesle konuşarak herkesin dikkatini çekti.

"Koltuğunun altında mavi kart olanlar, lütfen ön sıraya geçin! Sizin için de ödüllerimiz var!"

Karasuno'dan bazı arkadaşlarınızın Daichi, Yachi ve Yamaguchi gibi ayağa kalkıp sıraya girdiklerini gördünüz. Çarkta şarkı söylemek ve dans etmek gibi pek çok eğlenceli cesaret olduğu düşündüğünde, yine heyecanlanıyordun.

"Ah, yine baş nedime ve yine sağdıcımız var," diye fark etti ve sıranın geri kalanına baktı.

Ev sahibi mikrofonu Daichi'nin ağzına yakın bir yere koyup adını söylemesini söyledi.

"Sawamura Daichi," dedi.

"Ah, Sawamura-san, haydi oyuna başlayalım. Lütfen çarkı çevirin!"

Küçük bir kıkırdamayla kendisine söyleneni yaptı.

"Geline bir tavsiye ver"

"Duygusal müziğimiz lütfen!" Mekan sahibi, ses sisteminin olduğu salonun arka tarafını işaret ederek haykırdı.

"Gerçekten mi? Bunu her gün yapıyorum," Daichi tereddütlü davranarak başını salladı ama hemen mikrofonu aldı.

"Tamam, pekala, Y/n-chan," diye başladı kısa konuşmasına, "Tsukishima bir tsundere olabilir, ama lütfen favori orta blokçumuza tahammül et. Şimdi sen de bir Tsukishima'sın, ama benim fik-"

Tsukishima "Bu nasıl bir tavsiye? Ve ben bir tsundere değilim," (çn: üzgünüm ama biraz öylesin.. fkmsmfpwşd) diye mırıldandı ve dilini tıkladı.

"Lisede geçirdiğimiz günlerde onunla ne zaman alay etsek, ne kadar sinirlendiğini bilemezsin," diye devam etti ve güldü, daha sonra mikrofonu uzaklaştırdı.

"Oh, Kei-san, gerçekten tsundere misin?" Mekan sahibi dalga geçerek sizi güldürdü.

"Şimdi, efendim, adınız nedir?" ev sahibi bir sonraki konuğa geçti.

"Nakamura Irino" dedi.

"Ah, aynı sınıfa gidiyoruz," diye açıkladı Kei, başını salladın.

Adam çarkı çevirdi ve beklenmedik bir şekilde "Gelin ve Damat Öpücüğü" panelini gösterdi.

Ev sahibi enerjik bir şekilde                "Ah, Kei-Y/n-san için, başka bir öpücük zamanı!"

Onunla yüzleştin ve gülümsedin, "Gergin misin?" alay ettin.

Kei bir saniye bile boşa harcamadı ve seni öperek hazırlıksız yakaladı.

"Oh, y/n-san, bu senin ilk öpücüğün mü?" ev sahibi, ne kadar kızgın ve sersemlemiş göründüğünüzü görünce hemen yorum yaptı. Kei basitçe güldü, muhtemelen çok pürüzsüz olduğu için arkasına hafifçe vuruyordu.

Ev sahibi Yamaguchi'yi "Sıradaki, en iyi adam," diye tanıttı. Ev sahibi mikrofonu Yamaguchi'nin ağzının yanına koyarak, yine de adını tekrar etmesini istedi.

"Yamaguchi Tadashi," diye cevapladı. ev sahibi ondan çarkı döndürmesini istedi.

Bu sefer heyecanlanıyordun, cüretkar bir tane olmasını umuyordun.

"Ah! Burada ne var?" ev sahibi tekrar konuştu, düğüne kimi getirdiyseniz onu öpün!"

"Benim düşündüğümü mü düşünüyorsun, Kei?" aynı zamanda sırıtıyordun Kei'yi dürtükledin.

"Elbette."

Yamaguchi utangaç bir şekilde "ben birini getirmedim," diye itiraz etti.

"Ah, ne düşünüyorsun Kei-san,               y/n-san?" ev sahibi size danıştı.

"Yachi Hitoka!" bağırdın ve güldün

"Ah, baş nedime mi?"

"Y-Yachi?" Yamaguchi'nin yzü sürprizi bir şekilde kamera tarafından yakalandı.

"Sadece hızlı bir öpücük!" tekrar bağırdın, "Kei ve ben de öpüştük!"

"Siz Evlisiniz!" Yachi seni azarladı.

Artık her zamankinden daha kızaran Yamaguchi, Yachi'ye yanaştı.

"Oh, gerçekten öpüşecekler mi?" Kei ile aranızda konuştunuz.

"Onlara ne yaptırdığına bak," diye kıkırdadı Kei, hâlâ sırıtıyordu.

İkisi gerçekten öpüştü. Teşekkürler 'Çarkı Döndürün!' Oyunu, bu en iyi arkadaşın için bir fırsattı.

Maçın ardından ailelerinizin konuşması geldi. Anneniz konuşmasını bitirdikten sonra, ardından sıra Akiteru ve Rin'e geldi. Akiteru kısa ve basit tuttu, ama güzel ve tatlıydı. Kei'nin çocukken ne kadar neşeli olduğuna ve Kei'nin o tarafını nasıl daha sık gördüğünü söyledi.

Rin, beklediğinizden daha duygusaldı ve hatta birlikte resimlerinizden oluşan kısa bir slayt gösterisi hazırlamıştı. O günlerde size ne kadar değer verdiğinden bahsetti ve bazılarında kardeşlerinizin neden birbirinizden bu kadar uzakta yaşamak zorunda kaldığını anlayamadı.

Son olarak, misafirlere teşekkür mesajınız oldu.

"Gelinim ve ben buraya geldiğiniz için herkese teşekkür ediyoruz, bu unutulmaz anı bizimle birlikte kutladığnız için minnettarız. Ailelerimize, her zaman bizi desteklediği için teşekkür ederiz ve anne, rehberliğin olmasaydı bugün olduğum adam olamazdım. Teşekkür ederim. Siz, Arkadaşlarımız, lise arkadaşlarım, yoğun hayatınıza rağmen buraya geldiğiniz için minnettarım ve y/n.. Bu güzel anı sonsuza dek birlikte yaşayacağız. "

______________________________________

🤧🤧🤧🤧🤧🤧

Biraz önce yanlış bölümü yayınladım KFLDOFLSKOFLW neyse kimse görmeden taslağa aldım..

881 kelime

Tatlandırıcı | Kei Tsukishima X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin