25 | kei

377 34 53
                                    


"Tebrikler!" telefonda Akiteru'nun yüksek ve heyecanlı sesini duydunuz, "İnanamıyorum, amca olacağım!"

"Kaç aylık?" Diye sordu. Yüksek sesle konuşuyordu.

"Şimdi öğrendik" dedin, "Bir doktora danışacağım" dedin.

"Evet, yapmalısın! O zaman bebek kıyafetleri ve diğer şeyler için alışverişe gitmelisin!" Akiteru tavsiye etti.

"Kıyafet almak için çok erken değil mi?" ona sordun.

"Kesinlikle hayır, heh," diye yanıtladı.

"Bu arada anneme söyledin mi?" O sordu.

"Henüz değil, bunu söylediğimiz ilk kişi sensin," diye yanıtladın.

"Ona nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum," diye itiraf etti Kei, "ne söyleyeceğimi bilmiyorum."

"Muhtemelen mutlu olacak, ne de olsa ilk torunu."

"Öyle mi düşünüyorsun?" Diye sordun. Onaylanmaması artık sizi sinirlendirmiyordu ama elinizden de bir şey gelmiyordu, sonuçta bu artık çocuğunuzla ilgiliydi.

"Evet," Akiteru güvence verdi.

"Bilmiyorum, bu konuda gerginim," diye itiraf ettin.

"Her şey iyi olacak," diye güvence verdi.

"Akiteru," telefonda bir kadın sesi duydun.

"Oh, kız arkadaşın orada mı, Akiteru-nii-san?" Diye sordun ve Kei'ye şaşırmış bir bakış attın.

"Akiteru!" yine duydun.

"Pekala, gitmem gerek, hoşçakal!" birden aramayı sonlandırdı.

"Ah," dedin ve telefonu kapattın.

Kei, "Yakında bir doktora görünelim," dedi.

"Evet, yapmalıyız," başını salladın ve gülümsedin, "Kız mı erkek mi umuyorsun, Kei?"

"Belki bir kız?"

"Ah, neden bir kız?" Başını omzuna yaslarken meraktan sordun.

"Özel bir nedeni yok," diye yanıtladı ve elini karnına koydu.

"O zaman, şimdi kız isimleri düşünmek istiyorum," kıkırdadın.

"Keiko? Keiyu? Ke...," rastgele isimler söylemeye başladın, "Kiko? Ki..."

"Neden hep K?" diye sordu ve hafif bir kahkaha attı. (Çn: Cidden cksmfğwpf neden)

"Seninle benzer bir isme sahip olmasını istiyorum. Bu yüzden temel olarak K," dedin ona, "Bunu yapmak isterim."

"Gerçekten mi?" Diye sordu.

"Eğer bir erkekse, o zaman, hmm," diye mırıldandın.

"Ah, Keiji! Ya da belki, başka Keitaro?" durakladınız, "Evet, kulağa hoş geliyor. Keitaro'yu severim. Tsukishima Keitaro."

"Yine Kei ile başlıyor," diye alay etti ve ne kadar sevindiğini gizleyerek hafifçe başını salladı.

"Tsukishima Keitaro veya Tsukishima Keiko," diye heyecanla tekrarladın.

"Gerçekten beğendin mi?" diye onayladı, sen de hemen başını salladın.

"O zaman Tsukishima Keitaro ya da Keiko," dedi sonunda.

Bir doktordan randevu almayı başardınız ve Kei bir gün izin için patronuyla görüştü. Sen de aynısını yaptın ve neyse ki her şey yolunda gitti.

12 gün sonra - Klinik Bekleme Alanı

Bir doktordan randevu almayı başardınız ve Kei bir gün izin için patronuyla görüştü. Sen de aynısını yaptın ve neyse ki her şey yolunda gitti.

"Kei," kocanı dürttün, "bizi çağırıyorlar" dedin ve ayağa kalktın, çantanı omzuna astı.

"Ah," dedi ve ayağa kalktı, taşıdığın çantayı kaptı.

"Hadi gidelim." Başını kapıya doğru salladı.

Doktorun ofisine girdin ve Kei yanına oturdu.

"Günaydın" diyerek doktoru selamladın.

"Günaydın, Y/N-san," diye selam verdi ve dosyalarından bir şey aldı.

"Eh, sonogramı incelemeyi bitirdik," diye başladı ve ikinize baktı.

"Ve?" o monitörü çevirirken mırıldandın.

"İki buçuk aylık hamilesiniz hanımefendi" dedi gülümseyerek.

Siz ve kocanız, daha gözle görülür bir şekilde sevinmiş olsanız da, huşu içinde birbirinize baktınız.

"Ve onlar ikiz!" (Çn: AAAAA)

"İkizler mi? O da zaten tespit edilebilir mi, Doktor?" seni şok etti.

'10 haftalık hamilesin, yani evet' diye yanıtladı.

"Erkek mi kız mı olduğunu ne zaman bilebiliriz Doktor?" diye sordu.

"16. haftada, hatta 20. haftada," diye yanıtladı ve monitörünün konumunu düzeltti.

Heyecanla "O zaman yakında bilmek isteriz," dedin.

Alışveriş Merkezi - 12PM

Doktor ziyaretinizden ve sonogramın kopyasını aldıktan sonra, Kei nihayet Akiteru'nun önerdiği gibi bebek ihtiyaçlarını almaya karar verdi.

"Ne satın alacağız?" Alışveriş merkezine girerken sordu.

"Önce bir kitap almak istiyorum," diye yanıtladın.

"Kitap?"

"Mesela, kitaplardan ne beklenir?" diye heyecanla yanıtladın.

"Ah," diye ağzını açtı.

"Önce satın almak istediğin bir şey var mı?" sen sordun.

"Hayır, önce onu alalım," diye yanıtladı ve elini tutarak kitapçıya doğru yol aldı.

"Peki Kei, eğer kızsalar, isimlerini ne koyalım?" sen sordun. "Keiyu ve Keiko?"diye ekledin

"Gerçekten Kei ile mi başlayacak?" Dedi ve sana baktı.

"Hey, zaten kabul ettin," diye azarladın, "Geri dönüş yok."

"İyi iyi."

"Erkeklerse Keiji ve Keitaro," diye devam ettiniz. (Çn: akaashi liked this)

"Yani, Tsukishima Keiji ve Tsukishima Keitaro?" diye sordu ve kitapçıya girmeden önce sana baktı.

"Evet," hevesle başını salladın, şimdi 2 mini Kei hayal ediyordun.

___________________________________

Bir şey diyeceğim kdşwpfwlf 2.5 ay öğrenmeleri için çok geç değil mi? Ya da normal mi?

669 kelime

Tatlandırıcı | Kei Tsukishima X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin