20 | çocuk

480 42 23
                                    

"Koç mu?" Kei mırıldanarak çocuğun sözlerini tekrarladı.

"Orta oyuncu olmak isterdim," diye devam etti çocuk, "Sahip olduğum tek iyi şey boyumun uzunluğu."

Oldukça uzundu, ancak birinci sınıftaki Kei kadar uzun değildi.

"Lütfen bana koçluk yapın," çocuk tekrar konuştu ve eğildi.

"Yapmalısınız," diye tekrar Kei'ye baktı ve gülümsedi, ona evet demesini işaret etti.

Kei bir iç çekti ve yumuşak, neredeyse duyulmaz bir iniltiyle, "İyi," diye onayladı, "bana değerli bir gün veriyorsun," (?)diye mırıldandı.

"T-teşekkür ederim k-koç!" başını kaldırdı ve coşkuyla gülümseyip etrafa  mutluluk ve heyecan yaydı.

"Bana tuhaf isimler takmayı kes," Kei çocuğu tekrar azarladı.

"Peki, nerede antrenman yapıyorsunuz?" Ona sordun ve kapıyı sonuna kadar açtın.

"Kaptan antrenmanımızı öğleden sonraya erteledi, bu yüzden kimse voleybol sahasını kullanmıyor," diye yanıtladı, "biraz dinlenmemizi istedi."

"Girin" diyerek onu karşıladınız ve mutfağa doğru ilerlediniz.

"Ve hala antrenman yapıyor musun?" Kei açıkladı.

"Evet, henüz müdavim değilim ama olmak isterdim," diye yanıtladı Hiro.

"Ah, ikiniz biraz puding ister misiniz?" Diye sordun ve buzdolabına baktın.

"O senin çocuğun değil," diye şikayet etti Kei. (Çn: ayıp tsukki ayıp)

"H-hayır, teşekkür ederim," çocuk başını salladı.

Yine de, kendine bir tane aldın.

Kei dilini şaklattı, "Henüz banyo bile yapmadım."

Kendine bir kaşık kaparken, "Koçun Kei'yi beklerken Burada, koçun
Otur" diyerek oturma odasını işaret ettin.

Kendisine söyleneni yaptı ve gergin bir şekilde kanepeye oturdu, evi ve resim çerçevelerini inceledi. Senin düğün fotoğrafın olan odadaki en büyük resme baktı.

Bu arada, Kei banyo yapmadan önce gardıroba gidip birkaç kıyafet aldı.

"Oh, Sawamura-san orada," Hiro fotoğraflardan birinde fark onu etti. Düğündeki Karasuno Voleybol Takımı'nın partisiyle senin resmine bakıyordu.

"Bazılarını tanıyor musun?" Diye sordun ve oturup onu dinlemeye başladın.

"Ah, evet! Sawamura-san bazen Karasuno'yu ziyaret eder," diye yanıtladı.

"Kei de öyle değil mi? Antrenman maçlarında mı oynuyor?" diye sordunuz ve TV'de kanalları  değiştirdiniz.

"Evet, Tsukishima-san her zaman asımızı bloke etmeyi başarır. Ushiwaka'yı bloke eden birinden beklendiği gibi."

"Ah, onu da mı tanıyorsun?"

"Evet, o bir profesyonel!"

"Ah, Ushiwaka'dan bahsetmişken," kanal değiştirmeyi bıraktın.

"Ah!" "Bu o," diye işaret etti.

Kanepeye yaslandın ve televizyonda Hiro ile voleybol maçını izledin.

Birkaç dakika sonra, havluyla saçını kurulayan Kei yanınıza geldi.

Çocuk için sahte bir heves bile göstermeden, monoton bir şekilde "Artık dışarı çıkmaya hazırım," dedi.

Tatlandırıcı | Kei Tsukishima X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin