Tsukishima ev halkı
"Kei," gözlerini açarken adını mırıldandın. Sabah ilk iş olarak tüm ışığınızı kısmen engelleyen mavi perdelerin görüntüsü karşıladı sizi.
"Tatlım," onu tekrar aradın ve yanına baktın. Sana arkadan sarılıyordu ve hala uyuyordu.
Kolunu sana sarıp onu uyandırmaya çalışırken elini hafifçe sıktın.
Kendini yavaşça yataktan uzaklaştırırken "Hala uyuyorsun, ha," diye düşündün.
"O zaman kahvaltı yapacağım," diye planladın ve gerindin.
Ne yapacağınıza karar vermek için buzdolabına yürüdünüz. Ona dönüp baktın, hala çok mışıl mışıl uyuyordu.
Kahvaltı yapmak için yaklaşık yarım saat harcadınız ve daha sonrası için dondurucuya yerleştirdiğiniz öğleden sonra atıştırması için 15 dakika daha harcadınız. Daha farkına varmadan, omlet ve kızarmış tavuk kokusu yeniden mutfağı doldurmuştu. mutfak gereçlerini ve Yeni pişen yemekleri de masaya koyup üzerini örttün.
Oturma odasındaki koltuğa oturdunuz ve televizyon izlemeye karar verdiniz, ancak sessiz kalmak zorunda kaldınız yoksa kaşlarını çatarak uyanabilirdi. Uzaktan kumandayı aldınız ve düğün resminizi görünce bir an duraksadınız. Öpüşmeden önce ikinizdiniz.
"Y/n?" Düşünce trenin, Kei'nin ani çağrısıyla bozuldu.
"Ha?" onu tekrar duydun ve onu kontrol etmek için birkaç adım attın.
"Günaydın" diyerek onu selamladın ve yanına yaklaştın. Gözlerini kısıyordu, muhtemelen görüşünü netleştirmeye çalışıyordu.
"Ah, Y/N, günaydın," diye rahatlayarak yanıtladı, "Gittiğini falan sandım," başını salladı.
"Ben mi? Gitmek mi?" Tekrarladın ve yatağa oturdun, "Gideceğimden falan mı endişeleniyorsun?"
"İş için," dilini tıklattı, açıkça inkar etti.
"Sevimli," saçını karıştırdın, "bu arada kahvaltı hazırladım. Aç mısın?"
"Biraz," diye yanıtladı.
"O zaman yiyelim," dedin ve gülümsedin, "yemek soğumadan önce."
"Tamam, tamam," başını salladı ve esnedi.
Birlikte kahvaltı yaptınız ve yerken yüzünde her zamanki mutlu ifadesi vardı. Bu arada, televizyonda haberleri dinlediniz, ancak bu bölüm özellikle ilginç bir şey yoktu.
"Hey, oraya gitmeyi denemek ister misin?" sordun ve televizyonu işaret ettin.
Kei bakmak için başını çevirdi, burası popüler bir turistik yerdi.
"Eğlence parkı?" "Oraya gitmek ister misin?" diye sordu.
"Neden olmasın? Sinirli yüzünü tekrar arabaların üzerinde görmek isterim," diye kıkırdadın, "Eğlenceli olacak, değil mi?"
"Ama sırf son anda korktuğun için beni hız treninin dışına sürükleyemezsin," diye alay etti seninle.
"Her neyse," kafanı salladın.
"O zaman tekrar başka bir konsere gidelim mi? Daha önce olduğu gibi?" o önerdi.
"Ah, çok isterim!" Hemen ruh halini değiştirerek bağırdın, "Yakında çevrimiçi olarak hangi grupların performans göstereceğini kontrol edeceğim."
"Tabii," diye başını salladı, şimdi yemeğine bakıyordu.
"Bu arada, bir gün Karasuno'ya gitmeyecek misin? En son eğitimlerine yardım edeli uzun zaman oldu," diyerek konuyu değiştirdin.
"Belki daha sonra giderim, Hinata'nın döndüğünü duydum," diye yanıtladı.
"Shoyo-kun döndü mü?" hayretle soludun. Güneş topu olduğu için, ilk yıldan sonra ona yaklaşmak zor değildi.
"Geri döndüğü için neden bu kadar mutlusun?" dilini şaklattı.
"Vay be, bu kötü," güldün, "Kocam kıskanmaya başladı."
"Çok tatlısın" ikiniz ayağa kalkıp bulaşıkları makineye koyarken tekrar güldünüz.
"Her neyse, ona karşı daha nazik olmalısın. Onunla son görüşmenden bu yana 2 yıl falan geçti," dedin bu sefer ona güzelce.
"Ben her zaman iyi oldum," diye alaycı bir şekilde yanıtladı.
"Şimdi Kuroo-san gibi konuşuyorsun," dedin ve onun içini çekmesine neden oldun.
"Yani, daha sonra Karasuno'ya gidecek misin?" Masayı silerken tekrar sordun.
"Evet, izlemek ister misin?" Kei artık sinirli değildi.
"Elbette!" çabucak cevap verdin, bir an bile durup düşünmeden, "Herkes için kurabiye yapacağım." Dedin.
"Gerçekten mi?" şaşırdı. O bezi yıkadı ve sen bulaşıkları yıkamayı bitirdin.
"Neden olmasın? O çocuklar gerçekten çok hoş."
Kei bir şey söyleyemeden, kapının çaldığını duydun.
"Ha?" Kei, bugün kimseyi beklemeden ağzını açtı. Rahatsız edici biri olmamasını umuyordun, Rin Filipinler'e dönmüştü, değil mi?
"Ben açarım," dedin ve ellerini kuruladın.
Kapıya yürüdün ve kapı deliğine baktın, daha önce görmediğin ürkek görünümlü bir genç çocuktu.
"Evet?" Kapıyı kısmen açıp tek kaşını kaldırdın.
"T-Tsukishima-san burada mı?" sana sordu.
"Ben Tsukishima," diye ona biraz gururla cevap verdin.
"A-ah!" telaşlandı, "sen onun karısı olmalısın," diye mırıldandı.
"Yani-" diye devam etti ve Kei kapıya yaklaşıp arkanızda durdu.
"Tsukishima Kei," diye devam etti çocuğun cümlesine.
"U-usta!"
"Usta?" Kahkahalardan patlamamak için kendini durdurmaya çalışırken Kei'ye tuhaf bir bakış attın.
"Sana bana usta demeyi kesmeni söylemiştim. Garip!" Zavallı çocuğun yüzüne kapıyı kapatmaya çalışırken Kei onu azarladı, onu durdurdun tabii ki.
"Üzgünüm us-" durakladı, "Üzgünüm Tsukishima-san."
"Ben de Tsukishima," diye mırıldandın, hala adını söylememiştin.
"E-sen onun karısısın, doğru mu?" çocuk kekeledi.
"Evet, ben Tsukishima Y/N."
"Ben Murakawa Hiro, Karasuno Erkek Voleybol'un orta blokçusu," diye başını eğdi.
"Tsukishima-san, lütfen bana koçluk yap!" ekledi
___________________________________
Bölümü düzenlemedim yazım yanlışlarım varsa özür dilerim
703 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlandırıcı | Kei Tsukishima X Reader
Fanfic5 yıl çıktıktan sonra Kei, lise sevgilisine evlenme teklifi etmeye karar verir. Ancak y/n için bir tsundere erkek arkadaşı hiç kolay değildir. Başlangıç tarihi: 3.5.2021 Bitiş: 4.8.2021 #1 -animes 31-5-21 #2 -tsukishima 18-6-21 #1 -Yachi 21-6-21 #1...