"Ne?" Tomone şaşkınlıkla sordu.Yachi tek kelime etmedi ama gözle görülür şekilde hayal kırıklığına uğramıştı.
"Her neyse, şimdi gerçekten gitmem gerekiyor, ayrıca seninle tanışmak güzeldi y/n-san, görüşürüz!'' Diyerek veda edip yanımızdan ayrıldı.
Ona basitçe baktın ve saygıdan dolayı başını biraz eğdin.
Yachi "Mücevher komisyonları mi, özel takılar gibi mi?"
Yachi'ye "Konuşmanı dinlediğimden değil, burada oturuyorum." Dedin. Kendini haklı çıkarma isteği hissediyordun.
"Ah, önemseme. O kadar önemli değil."
Yachi tüm dikkatinizi oyuna çevirmek için "Oh, sahada bir ikili var" dedi.
Seyirci "Pasör çöplüğü! İnanılmaz zamanlama!" Diye bağırdı. Bir sayı daha aldılar ve seti karşı takım kazandı.
"Oh-" Yachi iç çekti.
Karşı takımın kaptanının servis atma sırası gelmişti. Servislerinin ne kadar hassas ve güçlü olduğunu çok iyi biliyordunuz.
"Tanrım, tam da zamanı!" Diye endişelendi Yachi.
"Dışarıda!" Kei liberoya bağırdı.
"Görünüşe göre hiçbir şey bitmiş değil." Yachi haykırdı.
"Yoksa öyle mi?" Tahmin ettin.
"Dışarda!'' Seyirci bayrak çekilir çekilmez vahşileşerek bağırdı.
İki takım da sayı almak için çalışırken senin aklını Tomone ile ilgili düşünceler dolduruyordu.
"Yanı muhtemelen mücevherleri ayarlıyor, mücevherler konusunda bilgili nasıl olsa." Diye geçirdin içinden. Artık ona aldırış etmemeye çalıştın.
Ama Kei onunla yeni tanışmış olabilir, parmaklarının incindiğini bile biliyor."
"Y/n! Bir sayı daha alırsalar sendai frogs kazanır!" Yachi size haber verdi.
"Ve Yachi evliliği dile getiriyor." Düşünmeye devam ediyordun.
"Sendai frogs kaptanından kusursuz bir servis, oyunu sonlandırmanın iyi bir yolu!" Hakemler duyuruyordu. Duyuruyu duyar duymaz tüm düşüncelerinizi kaybettiniz.
KÜÇÜK TİMESKİP
"Gidip onunla tanışalım!" Yachi ayağa kalkarken söyledi.
"Ha?"
"Evet, gidelim!" Seni koltuğundan ayırmak için elinden tuttu.
Kafa karıştıran analizine geri dönmeye çalışırken merdivenlerden iniyordunuz.
"Pekala, burada bekle." Diye talimat verdi Yachi. "Senin için onu arayacağım."
"Ha?" (Çn:Her şeye de ha? deme bi)
"Orada bekle!" Yachi gitmek için koştu.
Bu arada Kei soyunma odasında kıyafetlerini değiştirdikten hemen sonra, yaşlı oyuncu dikkatini çekti.
"Tsukishima-kun, eğer içecek almaya gidersen, bana da bir tane alabilir misin?" Diye sordu yaşlı oyuncu.
"Aslında, ben de tam almak üzereydim."
"Teşekkür ederim, çok naziksiniz."
Kei küçük işlerini yaptıktan sonra odadan çıkarken iç geçirdi. Tam kapıyı açtığında karşısında tanıdık biri belirdi.
"Ah, Tsukki!" Yamaguchi şaşkınlıkla ve yüzünde bir gülümsemeyle söyledi.
"Ah" dedi Kei.
"Kazandığın için tebrikler, Tsukki!" Kei odadan çıkarken haykırdı.
Birlikte yanyana yürürken sarışın, "izliyor muydunuz?"Diye sordu "Ayrıca yinede ekibe geri dönmem gerek." Ekledi.
"Geç kalmama rağmen ikinci seti izleyebildim."
"Gerçekten mi?"
"Evet, yapmam gereken birkaç şey vardı, üzgünüm Tsukki."
"Sorun değil, gerçekten."
Kei bir otomat görünce durakladı ve içecek bir şeyler almak için cebinden cüzdanını çıkardı. İki çocuk birinin kendilerine doğru koştuğunu gördü.
"Hey, hey, senin için gerçekten kötü bir haberim var Kei!" Yachi telaşlı bir şekilde bilgilendirdi.
"Ha?" Yamaguchi daha telaşlı görünüyordu.
"Y/n-chan! Kitagawa-san maçı izlemeye geldi ve yanımda Y/n-san olduğunu bilmiyordu." Diye açıkladı.
"Sonra ne oldu?" Kei sordu.
"Sonra nasıl parmaklarının nasıl incindiğini söyledi."
"Ha?" Yamaguchi'nin kafası karıştı. (Çn: ndden herkes her şeye ha? Diyor..)
"Biliyorsun, bu büyük bir mesele. Kitagawa-san onun için tamamen yabancı, ve muhtemelen onunla yakın olduğunu düşünüyor... Kitagawa-san senin hakkında fazla şey biliyor" diye açıkladı Yachi.
"Neler oluyor?" Yamaguchi sordu.
Kei hayal kırıklığından inledi. "Harika, şu an muhtemelen kız arkadaşım benden şüpheleniyor. "
____________________________________
EVET BİR BÖLÜM DAHA BİTTİ. ÇOK GERGİN İLERLİYOR HANDDKSKDLLA
BU DAHA GERGİN BİR BÖLÜMDÜ SANKİ.
Yine normalde 50 olmasını beklerdim ama atasım geldi
Bölüm hakkındaki düşünceleriniz neler?
Keyifli okumalar <3
En sevdiğiniz yabancı şarkı ne? Sürekli aynı şeyi dinliyorum.. benimki Cavetown- Lemon Boy. Öneririm aşırı iyi şarkı.
561 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlandırıcı | Kei Tsukishima X Reader
Fanfiction5 yıl çıktıktan sonra Kei, lise sevgilisine evlenme teklifi etmeye karar verir. Ancak y/n için bir tsundere erkek arkadaşı hiç kolay değildir. Başlangıç tarihi: 3.5.2021 Bitiş: 4.8.2021 #1 -animes 31-5-21 #2 -tsukishima 18-6-21 #1 -Yachi 21-6-21 #1...