"Git Eiji-chan! Yapabilirsin, Taro-chan!" Ayak bilekleri gevşek bir iple bağlı koşan küçük çocuklara bağırdın.
Üç ayaklı bir yarıştı ve sınıf ikizlerin en iyi işbirliğine sahip olacağına karar verdi. Kararları aslında oldukça iyiydi, Eiji kardeşiyle başa çıkmakta iyiydi. Taro hangi hızda olursa olsun, Eiji muhtemelen yarışı bitirmek için onu takip edecekti.
"Kei, bak," kocanın koluna dokundun, "ikizlerimiz önde!"
"Evet, görüyorum," dedi başını sallayarak.
daha fazla odaklanmak için kamerayı yakınlaştırdınız.
"Babaları gibi atletik," dedin gururlu bir gülümsemeyle. Bu Kei'yi de biraz gülümsetti ve çocuk sahibi olduğunuzdan beri, bu nadiren görülen gülümsemeler artık çok nadir değildi.
"Bundan sonraki oyun ne?" diye sordu ikisi bitiş çizgisine vardıklarında.
Taro heyecan ve enerji ile "Eiji-chan!" diye haykırdı.
"Biz gerçekten iyi bir ikiliyiz, Eiji-chan," diye iltifat etti. bu sefer kardeşi keiji sonunda yumuşak, değerli bir gülümseme gönderdi. "Sen de iyi iş çıkardın Taro-chan," diye iltifat etti.
Bir sonraki oyun sopayı geçmekti ve sınıf ikizlerin kesin bir galibiyet için tekrar oynamasını istese de diğerlerine bir şans vermek zorundaydılar.
Çocuklar kimin katılacağına karar verdi ve tam da beklediğiniz gibi Keiji uzaktan izlemekten memnun oldu. Öte yandan Taro, diğer çocukları heyecanlandırıyordu, bir sonraki oyunlar için şimdiden heyecanlıydı.
"Keiji'miz bununla iyi mi?" sordun, endişelendin.
"Ne ile?" kocanız karşılığında istedi.
"Yani, spot ışığından pek hoşlanmadığını anlıyorum ama her zaman yalnız olmayacak mı?"
"Yalnız demek yalnız olmak demek değil Y/N. Yanında Taro'su var," diye güvence verdi. "Sadece içe dönük, hepsi bu."
"İyi olacağına emin misin?" yine endişelendin.
"Eminim."
Birkaç maçın ardından okul festivalinin spor ve oyun bölümü sona erdi. O zaman en çok beklediğiniz kısımlardan biri olan öğle yemeği vakti gelmişti.
yeni temizlenmiş kilimleri, Kei'nin dördünüz için seçtiği bir ağacın altına yerleştirdiniz. Diğer aileler yakındaydı ve Ushijimalar sadece birkaç adım ötedeydi.
"Taro, Eiji, neden ikiniz hala üstünüzü değişmediniz?" Kei onları azarladı ve paketlediği fazladan kıyafetleri çıkardı.
"Ama baba, çok açız," diye savundu Taro.
"Üzgünüm," diye yanıtladı Keiji.
"Senin de aç olduğunu sanıyordum?" Taro, Kei'nin ellerinden kıyafetleri kaparken kardeşini merak etti.
"Hadi üzerini değiştirelim." Keiji, dik kafalı kardeşi üzerinde kesinlikle iyi bir etkiye sahipti.
"onlarla gitmelisin," diye talimat verdin kocana. "Seni burada bekleyeceğim."
Kei başıyla onayladı ve çocukları soyunma odasına götürdü. Piknik alanına baktınız, ailelerin hepsi neşe içindeydi. Ambiyans güzeldi, her gün böyle olmak isterdin. Yakınlardaki Ushijimalara bir göz attınız ve hatta Kei çocuklarla geri dönmeden hemen önce onları tekrar karşıladınız.
"Y/n, uh, sonunda," diye inledi Kei sana ulaştığında. "Taro bazen çok inatçı oluyor."
"Huyunu benden aldı," diye kıkırdadınve yerlerine oturmalarını izledin.
"Pekala Taro, Eiji, sana tatlıyla birlikte en sevdiğiniz yemekleri yaptım" dedin ve bentoları kilimin üzerine koydun.
"Anne? Annem Miso Tavuğu mu yaptı?" Keiji tahmin etti, bu onun en sevdiği şeydi.
"Kızarmış tavuk?!" Taro bağırdı ve rastgele bir bentoya uzanmaya çalıştı, Kei onu çabucak durdurdu. Dürtüsel bir çocuk, gerçekten.
"Evet ve evet," diye yanıtladın ve her biri için bir tane olmak üzere bento kutularını dağıttın.
"Kek yaptım ama bu tatlı için" diye ekledin.
"Vay canına, bu kadar geç uyumana şaşmamalı" Kei yorumladı, "Ve sen çok erken kalktın."
"Yatakta bu kadar mı bekledin?" Diye dalga geçtin.
"Y/N, çocuklar burada." dilini şaklattı ve ikisine baktı, ikisi de elbette her şeyden habersizdi.
Itadakimasu!
Taro bir saniye bile kaybetmedi ve yemeğini kemirerek Kei'yi endişelendirdi. "Hey, yavaş ol, kimse senin kızarmış tavuğu çalmayacak," diye azarladı.
"Baba, ama bu çowk güzuel!" Taro ağzı doluyken konuştu.
"Beğendin mi, Eiji-chan?" sen sordun. Genellikle çok az iştahı vardı.
"Evet anne" dedi yüzünde tatlı bir gülümsemeyle.
"Bu iyi. yemelisin ki çok uzayasın," diye tavsiyede bulundun. "Bu voleybol için bir avantaj, Eiji-chan."
"İkiz olduğumuz için birbirimiz kadar uzun olacağız, değil mi anne?" diye sordu, başını sallayarak karşılık verdin.
Ayrıca saatlerce özenle yaptığın yemeği de yedin. Son yaptığın için kendine basit bir yemek yapmıştın. Taro'nun bentosunda dinozor desenleri, Eiji'ninkinde ise sevimli çiçek şeklinde sebzeler vardı.
"Oh, bazen dağınık olabiliyorsun, Y/N," dedi Kei alayla. Başını eğdin ve ne hakkında konuştuğundan emin olmadan tek kaşını kaldırdın.
Farkına bile varmadan, eli bir mendil aldı ve bir şeyi silmek için çenene yaklaştı. Hala kendi çapında tatlıydı ve çocukların izlemesine rağmen dürtüsel olarak dudaklarına bir öpücük kondurdu.
"Anne ve baba, öpüştüler mi?" Taro, bir şekilde dedikodu yapar gibi Eiji'ye sordu. (Çn: MCÖDCLKSMFP)
"Bakmayı kes," diye azarladı Kei, "Yemeğini bitir yoksa onu yerim." (ÇN: ZLSÖXNXWMDMWLF)
Ah, işte yine başlıyoruz, tsundere Kei.
______________________________
Öncelikle bölüm geç kaldı bu yüzden özür dilerim. Ama gerçekten kendimde o isteği bulamıyordum. Biliyorsunuz ki Manavgat başta olmak üzere Türkiye'nin birçok yeri yanıyor, yakılıyor. Gün geçtikçe daha fazla yer yanmaya başlıyor ve bu çok korkutucu bir hâl almaya başladı. Bu sebeple birkaç gündür moralim pek yoktu. Lütfen kendinize dikkat edin. Antalya'da, ya da diğer yangın bölgelerinde yaşayan varsa şu an nasılsınız? Umarım iyisinizdir ve evleriniz, çevreniz en önemlisi de siz zarar görmemişsinizdir. Umarım en kısa sürede bu olayın içinden çıkabiliriz. Sizleri seviyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlandırıcı | Kei Tsukishima X Reader
Fanfic5 yıl çıktıktan sonra Kei, lise sevgilisine evlenme teklifi etmeye karar verir. Ancak y/n için bir tsundere erkek arkadaşı hiç kolay değildir. Başlangıç tarihi: 3.5.2021 Bitiş: 4.8.2021 #1 -animes 31-5-21 #2 -tsukishima 18-6-21 #1 -Yachi 21-6-21 #1...