23| güneş ışığı

323 38 26
                                    


Zaten güzel rutine sahiptin. Kei ile aynı saatte işe gittiğiniz için aynı uyku programına sahiptiniz. Her şey senkronize ilerlerdi.

Genellikle ilk uyanan ve hatta bazen sizin için kahvaltı hazırlayan o olurdu. İlk uyandığınız günlerde, genellikle onun için yatakta kahvaltı hazırlardınız.

Daha sonra ayrı iş yollarınıza giderdiniz ve uzun yorucu günün sonunda onu evde görmeyi hep dört gözle beklerdiniz. Eve sonra giden genellikle sendin.

Başkalarının sıkıcı bulabileceği bu basit rutin, günlük yaşamınızın merkeziydi. Ondan memnun kaldın, daha fazlasını istemedin. Zaman hızla akıp gitti ve siz farkına bile varmadan bir buçuk yıl geçti.

Tsukishima Rezidansı

Öğleden sonra şekerlemenizden, gözlerinizi açarken sizi karşılayan ağaçların sıcak renkleri ile uyandınız. Yumuşak esinti perdeleri yavaşça savuruyor, garip bir şekilde sakinleştirici bir ses çıkarıyordu.

Yanına baktın, yatağın diğer yarısı boştu. Beklediğiniz gibi, Kei henüz evde değildi, saat daha 17:48'di.

Yatağa uzandın, şimdi nedense garip bir şekilde mide bulandırıcı hissediyordun. Yataktan kalkıp aceleyle banyoya gittin, mide bulantısı giderek kötüleşiyordu.

Kusmak üzere olduğunuzu düşünerek banyo lavabosunu tutan ellerinizle duruşunuzu desteklediniz. Yavaş yavaş bir şeyin farkına vararak aynada kendinize baktınız, "Dönemimi kaçırdım, değil mi?"

Ellerini lavabodan kaldırırken nefesin kesildi ve panikledin, "Olabilir miyim?" kendine sordun.

Canını sıkan o berbat duyguya rağmen banyodan çıkıp ceketini giydin ve en yakın markete gitmek için hazırlandın. Masanızdan cüzdanınızı alıp dışarı çıktınız.

"Kei? Bir baba olsa.. Buna nasıl tepki verirdi?" kaldırımda yürürken endişeyle düşündün.

"Hoşgeldiniz!" Görevli sizi bir gülümsemeyle karşıladı.

"Hey, umm, hamilelik testleri nerede?" Tezgaha vardığında yumuşak bir sesle sordun.

"B-bizde biraz var hanımefendi" diye yanıtladı ve farklı markaları göstermek için arkasını döndü.

"Bundan iki tane alacağım," dedin rastgele bir tane aldın, markanın bir önemi yoktu.

"Tamam," başını salladı ve devam etti. Eşyaları taradı ve sen ödemek için cüzdanını çıkardın. Sonuçlarınızı görmek için sabırsızlanıyordunuz.

"Teşekkürler yeniden bekleriz!" sen giderken görevli söylendi.

"Kei evde mi? Daha zamanı değil, değil mi?" Kendi kendine, olup biten her şeyi zihinsel olarak işlemek için zamana ihtiyacın olduğunu düşündün.

"Mutlu olacak.. değil mi?" sonunda dairenize vardığınızda kendinize güvence verdiniz.

Kapının kilidini çabucak açtınız ve titreyen ellerinizle kutunun üzerindeki talimatları okudunuz. "Uhuh, iki satır... Uhuh," başını salladın ve banyoya gittin.

Dakikalar sonra, banyonun dışında yerde oturup endişeyle sonuçları beklediniz. Bu konuda tam olarak nasıl hissedeceğini bilmiyordun. Elbette Kei ile çocuk sahibi olmak istiyordun, ancak bu her zaman çok uzak bir rüya gibi hissettirmişti.

Hamilelik testine baktınız ve kendinizi sonuçlara hazırladınız.
"Sonuçlar ne olursa olsun, kabul edeceğim," diye fısıldadın kendi kendine.

Okumayı engelleyen parmağını kaldırdın ve derin bir nefes aldın.

İki çizgi. (Çn:LAAAN)

"P-pozitif mi?" diye bağırdın, farkında olmadan parlak bir gülümseme yüzünde yerini alıyordu.

"K-Kei," diye mırıldandın onun adını. Aklınıza ilk gelen o oldu.

Huşu içinde açılan ağzını kapattın. Daha önceki endişelerinize rağmen sonuçların sizi ne kadar mutlu ettiğini fark etmediniz bile.

"Evdeyim," Kei'nin sesini ve kapının açılma sesini duydunuz.

"E-eve hoşgeldin" diye cevap verdin ve panikledin, sonuçları ve kullanılmayan kutuyu ceketinin ceplerine sakladın.

"Neden eve bu kadar erken geldi!" düşündün ve ceketi çıkardın, çamaşır sepetine doldurdun.

"Lütfen beni affedin," diye başka bir ses duydunuz, Hiro'nun sesiydi!

"Neden o burda?!" sen düşündün. Sürprizler peş peşe gelmişti.

Sakince onlara doğru yürümeye çalıştın ve haklıydın, Hiro oradaydı ve kesinlikle boyu uzamıştı, neredeyse sevgili kocan kadar uzamıştı.

"İyi akşamlar, Y/N-san," diye selamladı ve saygıyla eğildi.

"Neden ikiniz sırılsıklamsınız?" diye bağırdın ve pencereye baktın, yağmurun yağdığını bile fark etmemiştimin.

"Koç beni yağmurda koşarken gördü çünkü yanımda şemsiyem yoktu. Koç beni orada kurtardı," diye açıkladı Hiro, görünüşe göre hala Kei'yi koçu olarak adlandırıyordu.

"Seni gerçekten kurtarmadım, şemsiyeyi paylaşmamı istedin," diye Hiro'ya baktı.

"Giysilerini değiştirmelisin, hasta olacaksın Hiro-kun," diye endişelendin.

"Öyleyse," dedi, "l-lütfen duşunuzu kullanabilir miyim?" Hiro yalvaran bir bakışla sordu, bu çocuğa hayır demek imkansızdı.

"Tabii," başını salladın.

"Giysilerimi kullanamazsın," diye sırıttı Kei. Tuzlu tsundere tarafını göstermişti.

"Benimkini giymesini mi tercih ederdin?" Kei'ye kışkırtıcı bir gülümsemeyle sordun.

"Y/N-san'ın kıyafetleri mi?"

"Unut gitsin," Kei tekrar içini çekti, "Git benimkini kullan," kaşlarını çattı.

"T-teşekkür ederim!" diye haykırdı Hiro ve her zamanki güneş enerjisine sahipti. Bir şekilde sana Hinata'yı hatırlattı.

sana şimdi şefkatli bir bakışla bakarken başını sallayarak.
"O bizim çocuğumuz değil," diye mırıldandı

_____________________________________

Baya iyiydi.. ahskakfkwpdlsş bölümler biraz daha uzun olsa çok iyi olur ama :((

Bölümü düzenledim ama sorun verip duruyor.. umarım bir yerde değişiklilik yapmamıştır.

683 kelime

Tatlandırıcı | Kei Tsukishima X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin