Doktora yaptığın düzenli ziyaretten sonra, başka bir engelle yüzleşmek zorunda kaldın ve bu haberi Kei'nin annesine verdiniz. Ona söyleme cesaretini bulman 2 buçuk ayını aldı, şimdi muhtemelen en iyi zamandı.
"İyi misin?" Kei sana sordu. Son zamanlarda daha sevecen ve ilgiliydi ve size nasıl hissettiğinizi daha sık soruyordu. Muhtemelen stresin anneyi nasıl etkilediğini okumuştur.
"Evet, iyiyim. Sadece biraz gerginim," kapının eşiğinde dururken hafif bir gülümsemeyle yanıtladın.
"Emin misin?" tekrar onayladı.
"Stres ve bebek hakkında ne kadar şey okudun?" Onunla alay ettin, o da sana bir alayla karşılık verdi.
Kapı ziline bastın ve endişeyle annesinin kapıyı açmasını bekledin.
Hala senden hoşlanmaması önemli değildi. Şimdiye kadar buna zaten alışmıştın, ama yine de en azından taşıdığın çocukları kabul etmesini umuyordun.
"Merhaba anne," Kei annesini, kapıyı açar açmaz selamladı. Siz de selam verip eğildiniz.
Sana baktı, vücudundaki değişikliklere gözle görülür bir şekilde şaşırdı. Sadece bununla zaten söyleyebilirdi.
"Girin," dedi ve içeri girmenize izin verdi, "Oturma odasında oturun," dedi, ve bu konuşmanın ne hakkında olacağını artık çok iyi biliyordu.
Ayakkabılarını çıkardın ve sana söyleneni yaptın. Kei'nin yanına oturdun ve annesini bekledin. Annesi bir çay hazırlayıp sehpanın üzerine koydu.
"Anne," diye mırıldandı Kei, annesi sonunda oturana kadar buna cevap vermedi.
"Çay?" siz çay fincanlarına ve şekere bakarken o teklif etti.
Kei kendine biraz çay aldı ve sana baktı, sen de isteyip istemediğini doğruladı.
"Yani," dedi, "kaç aylık?" Kei'nin annesinin sesi odanın sessizliğini delip geçti.
"5 aylık" diye yanıtladın.
"Ah," diye mırıldandı.
"Tebrikler o zaman," annesi tekrar konuştu ve derin bir nefes aldı.
"Teşekkür ederim," yumuşak bir şekilde parmaklarını oynatırken cevapladın.
Kei, çayından bir yudum almadan önce "İki oğlumuz olacak," diye açıkladı.
"İki mi? İkizleriniz mi var? Ve ikiz erkekleriniz mi?" Açıkça şaşırmıştı "Bu bizim ailemizde geçerli değil." (Çn: ??? Ne diyorsun)
Ne söylemeye çalıştığından emin değildin.
"Evet, ikizler. Benim tarafımda var," dedin, "Özellikle de babamın tarafı." (Çn: ha tamam kötü bir şey dememiş sanırım fusmdwjdowşzi)
"Ah, anlıyorum," diye başını salladı. Her iki taraf da nasıl tepki vereceğini bilemediği için odadaki gerilim hala oradaydı.
"Bebek ihtiyaçlarını aldın mı?"
"Evet, elbette. Aldığımız şeyleri ikiye katladık," diye yanıtladın. Şimdi bile ona "anne" diyemiyordun.
"O zaman ev değiştirmiyor musunuz?" diye sordu.
Kei, senin yerine "Yeterince geniş anne," diye yanıtladı.
"Tamam," başını salladı, "hepsi bu mu?"
"Ciddi mi?" Diye düşündün.
"Evet anne," Kei de başını salladı ve ayağa kalktı, "Sadece haberleri duyduğuna sevineceğini düşünmüştük."
"Artık gidiyoruz." dedin ve oturduğun yerden kalktın.
Kei'nin onu en son ziyaret etmesinden bu yana bir süre geçmiş olmasına rağmen itiraz etmedi. Seni kapıya kadar takip etti, gidişini izledi.
"Çay için teşekkürler.""Y/N-chan," bugün ilk kez senin adını seslendi. Bu bile nadirdi.
Onu aramak için kapı eşiğinde kafanı salladın.
"Büyükanne olacağıma göre, belki bana anne diyebilirsin?"
Ani nezaketiniz ve uzun zamandır 'beklenen' kabulünüz karşısında şaşırarak ona gülümsediniz.
Gülümseyip "Evet anne," dedin.
"Lütfen torunlarımın ara sıra ziyaret etmesine izin verin," dedi, "onları görmek isterim" yine de her zamanki monotonluğuylaydı.
Bu tsundere tarafı muhtemelen Kei'nin ondan aldığı özelliğiydi.
"Evet, Keiji ve Keitaro'muz ziyarete gelecek anne."
__________________________________
Vay be.. kadına yaklaşık 2 sene sonra anne demeye başladık.. duygulandım xkemfmkwpfk
VEEEEE BİR KİTAP DAHA ÇEVİRMEYE BAŞLADIM. Kitapta hanahaki hastalığı mevcut yani angst olacak. Bu sefer tsukishima değil akaashi olacak. Umarım okursunuz ve beğenirsiniz<3 kitap zaten kısa olduğu için muhtemelen 1-2 güne çevirisi biter ve günde 2 bölüm olacak şekilde her gün bölüm atarım. Tabii bir aksilik çıkmazsa. Umarım bu kitap gibi yayınlayacağım da tutar. Bu kitabı şu âna kadar okuyan herkese çok teşekkür ederim sizi seviyorum <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlandırıcı | Kei Tsukishima X Reader
Fanfiction5 yıl çıktıktan sonra Kei, lise sevgilisine evlenme teklifi etmeye karar verir. Ancak y/n için bir tsundere erkek arkadaşı hiç kolay değildir. Başlangıç tarihi: 3.5.2021 Bitiş: 4.8.2021 #1 -animes 31-5-21 #2 -tsukishima 18-6-21 #1 -Yachi 21-6-21 #1...