Fujiwara Hastanesi
Kaç saat oldu? 6? 7? Hayır, belki 8? Artık anlatamıyordunuz, her şey çok yorucu ve tabii ki acı vericiydi.
"Y/n!" şimdiye kadar tek duyabildiğin buydu, vücudun Kei ve çocuklarından başka bir şeyi düşünemeyecek kadar yorgundu.
Kafanı kaldırdın ve etrafını saran doktor ve hemşirelere baktın.
"Onlar... ağlamıyorlar mı?" Doktorun ellerinde tutulan iki değerli hayata baktınız.
"Hayır," diye mırıldandın ve panik kafandanızdan fırladı.
Çocuklarınız, "Keitaro, Keiji," isimlerini mırıldanarak ses çıkarsınlar diye yalvardın.
Kei elini tuttu, o da aynı şeyi düşündü. Sonunda iki yüksek sesle ağlamayı duyduğunda tutuşu gevşedi, duan kabul olmuştu.
Rahatlamış bir şekilde içini çektin ve iki erkek çocuğa baktın, "Onları tutmak istiyorum" dedin zayıflayan sesinle ve kollarını uzattın.
Onlara zaten "Keiji", ve "Keitaro" adını vermiştiniz.
Kei'ye bakıp gülümsedin, "İkizlerimiz Kei."
Fujiwara Hastanesi - bir saat sonra
"Y/N-chan!" Yachi'nin odaya dalıp sizi dinlenmenizden rahatsız eden sesini duydunuz.
"Şşşt," Yatağının yanında oturan Kei, onu azarladı.
"Ah, üzgünüm," diye özür diledi ve sesi alçaldı.
"Tsukki," Yamaguchi'nin odaya girdiğini de duydunuz.
"Ah, ikizler," Kei'nin ikisini tuttuğunu fark etti.
Kei, "Keiji ve Keitaro," diye tanıttı.
"Kei, Kei ve Kei," diye alay etti Yachi. (Çn: MFKSPFSÖFPE BANA BU NEDEN BU KADAR KOMİK GELDİ FLSLTÜWŞFŞFĞ)
Yamaguchi, "Bunlar gerçekten güzel isimler, Tsukki," diye iltifat etti.
"Y/N-chan iyi, değil mi?" Yachi'nin ayak seslerinin yükseldiğini duydun.
"Evet, sadece dinleniyor," diye yanıtladı, "O halde sesini kıs, yoksa seni buradan atarım," diye tekrar azarladı.
"Üzgünüm, Tsukki," Yamaguchi özür diledi. Artık 'özür dilerim tsukki' neredeyse bir slogandı. (Çn: gOmEn TsUkKiİİ)
Yachi, "Gerçekten çok şirinler" yorumunu yaptı.
"Tabii ki, genlerde var," dedi Kei. (Çn: LXÖMSLFKWÖMFP EGOYA BAK)
2 gün sonra
Hastanedeki iyileşmen huzurluydu, arada sırada bazı insanlar ziyarete geliyordu. Kei sizin için her şeyi halletti ve patronunu izin için aradı.
"Keiji ve Keitaro ikisi de sağlıklı değil mi?" onayladın.
"Evet, doktorlar bize böyle söyledi."
"Y/N-chan!" 'huzur'unuz ani çağrıyla bozuldu. Kim olduğunu zaten biliyordun.
"Bebekler nerede!" kardeşin Rin geldi.
"Sevgilim, iyi misin?" annen de içeri girdi, "Her şey yolunda mı gitti?" endişelendi.
"İyi günler anne," Kei onu selamladı, "Ve oh, Rin-san."
"Ah, yeğenlerim mi?!" Kollarınızda dinlenen bebeklere bakarak heyecanla yorum yaptı.
"Onlar erkek, Rin," diye düzelttin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlandırıcı | Kei Tsukishima X Reader
Fanfiction5 yıl çıktıktan sonra Kei, lise sevgilisine evlenme teklifi etmeye karar verir. Ancak y/n için bir tsundere erkek arkadaşı hiç kolay değildir. Başlangıç tarihi: 3.5.2021 Bitiş: 4.8.2021 #1 -animes 31-5-21 #2 -tsukishima 18-6-21 #1 -Yachi 21-6-21 #1...