"Mutlu yıllar sana, mutlu yıllar Keitaro!"
"Kei, kamera," kamerayı Keitaro'ya odaklamak için Kei'nin elini hareket ettirdin ve orta masadaki Keiji, "Odaklanmıyor baba," diyerek ona yardım etti.
Konuklar "Doğum günün kutlu olsun," tekrardan, bu Keiji içindi.
Onlara Keiji için bir, Keitaro için bir mutlu yıllar söylemelerini tavsiye ettin. İkizler, doğum günü şarkısını ilk kimin alacağını seçti. Bu yıl, şarkısını ilk söyleyen Keitaro oldu.
Kei bir video çekerken onlara "Bir dilek tut Taro-chan, Eiji-chan" dedin.
Soldaki, top temalı şapka takan çocuk Keiji'ydi. Bu arada sağdaki dinozor temalı şapkasını almak için ağlayan çocuk Keitaro'ydu.
Onları ayıran en belirgin özelliklerden biri Taro'nun boynundaki küçük bendi. O kadar görünür olmadığı için Kei onlara farklı saç kesimleri yapmaya karar verdi. Karışıklıktan nefret ederdi.
Keiji'nin kakülleri vardı, ona kıyasla Taro'nun saçları daha kısaydı.
"Mumları şimdi üfleyebilirsiniz," dediniz ve bunu yapmadan önce heyecanla başlarını salladılar.
"Ne diliyorsunuz?" Bokuto sordu.
"Daha fazla dinozor figürü istiyorum Amca!" Keitaro dileğini açıkladı.
"Gerçekten mi? O tıpkı senin gibi, Tsukki!" Bokuto, "Amcanın sana ne verdiğini asla tahmin edemezsin, Taro-kun!"
"Bir dinazor?" Keitaro'nun gözleri parladı, evcil hayvan olarak bir dinozor mu bekliyordu?
"Bir evcil hayvan istiyorum!" Keiji de bağırdı.
"Gerçekten Eiji-chan? Amcanın sana bir kedi mi vermesini istersin? Bir tavşan mı?" Kuroo'yu duydun.
"Bir köpek istiyorum Tetsu Amca," diye yanıtladı Eiji, "Anne, bir köpek alabilir miyiz?"
"Babana sor" diye yanıtladın. Eviniz bebek oyuncaklarıyla bombalandıktan sonra dairenizde neredeyse hiç yer kalmamıştı.
"Sadece annen kabul ederse kabul ederim," diye yanıtladı Kei, "Annen derse, tabii."
"Anne?" Keiji sana şaşkın şaşkın baktı.
"Eiji-chan'ı göreceğiz, annem bunu düşünecek," diye yanıtladın ona.
"Tamam!" o gülümsedi.
"Baba, açım," Keitaro'nun tekrar yemek için sızlandığını duydun, "Baba, pastayı kes lütfen," diye küçük elleriyle Kei'nin kolunu tuttu.
"Tamam, hadi yemek yiyelim." Kafasını salladı ve bıçağı aldı.
"5 olduklarına inanamıyorum," dedi Yamaguchi ve ikizlere baktı.
"Ben de, onlar çok hızlı büyüyorlar."
"Gelecek yıl okula gidecekler, değil mi?" Diye sordu.
"Evet," başını salladın.
"Anne, bana fazladan bir tabak getirir misin?" Kei'yi duydun. Sana ara sıra alışkanlıktan anne derdi. Seni çocuklara böyle anlatırdı. (Çn: NNCSFSPFWÖFP verim annecim☺)
"Tabii, tabii," dedin ve yakındaki tabak yığınından birini kaptın, "İşte," dedin.
"Teşekkürler."
Kei sonunda kekleri kesti ve ikizler için dilimler yerleştirdi. Onlara tabaklarını verdi ve herkes kendileri için bir tane aldı.
"Peki Taro-kun, büyüdüğünde ne olmak istiyorsun?" Bokuto yakındaki bir koltuğa oturdu ve elinde bir dilim pastayla Keitaro'nun yanına oturdu.
"Babam gibi olmak istiyorum" diye yanıtladı Keitaro, "Babam çok havalı."
Bokuto, "Ona çok benziyorsun Taro-kun," dedi.
Doğruydu. İkizler Kei'nin saç ve göz rengine sahipti ve etraftaki çocuklardan çok daha uzun büyüyorlardı.
"Hey, Y/N-san, voleybolu sevenin Eiji-kun olduğunu sanıyordum?" Bokuto sordu.
"İkisi de voleybolu seviyor," diye yanıtladın.
"Vay! Pasör ve smaçör gibiler mi?"
"Ah hayır, biraz daha karışık," diye düzelttiniz, "ikisi de bir şeyler yapmayı denemek istiyor."
"Kotaro Amca sana sivri uçmayı öğretecek Taro-kun!" pastadan bir ısırık alan çocuğa söz verdi.
"Gerçektwn mö, amco?" Keitaro çok sevindi, şimdi ağzı doluyken bile konuşuyordu.
"Ağzın doluyken konuşma!" Kei'yi yakınlarda duydunuz, her zaman iştahı az olan Keiji'yi izliyordu.
"Baba radarı falan mı var?!" sen düşündün.
"Özür dilerim, baba!"
"Hehe, Tsukki bazen korkutucu oluyor, değil mi?" Bokuto yorum yaptı ve çocuğa baktı.
Bu arada, masalardan kendinize yiyecek aldınız ve arkanıza bakıp Bokuto'nun hala 'bebek bakıcılığı' yaptığını gördükten sonra Kei'ye geri döndünüz.
"Ah, anne!" Keiji yüksek sesle konuştu.
"Kekini beğendin mi?" diye sordun, sonuçta o seçici bir yiyiciydi.
Çocuklara kendilerine ait bazı şeyler vermeyi her zaman önemsedin. Kek onlardan biriydi.
"Evet anne" başını salladı.
"Yemek ye, böylece uzayacaksın," dedin ve kaküllerini karıştırdın.
"Zaten çoğu çocuktan daha uzun," diye yorum yaptı Kei, "Zamanla senden daha da uzayacak," diye alay etti.
"Voleybol oynayacaksa bunu gerçekten kabul etmeli."
"Merhaba Y/N-san!" Bokuto'yu duydun ve arkanı döndün. "Evet?" sen sordun.
"Taro-kun'un yeni bir istek listesi var," diye yanıtladı.
"Ne? Daha fazla dinozor mu?" mırıldandın.
"Taro-chan nedir?" "Çömeldin ve ona sordun.
"Anne, ben bir kı- kardeş istiyorum!"
"Kız... Kızkardeş mi?"
"Bir ne?!" Kei arkasını döndü. Belkidd gerçekten bir baba radarı vardı.
"Bir kız kardeş, baba!"
_____________________________
Kitap bitiyor ve ben çok üzülüyorum fldömfköeöf son 4 bonus bölüm.. sonrasında bitiyor :'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlandırıcı | Kei Tsukishima X Reader
Fiksi Penggemar5 yıl çıktıktan sonra Kei, lise sevgilisine evlenme teklifi etmeye karar verir. Ancak y/n için bir tsundere erkek arkadaşı hiç kolay değildir. Başlangıç tarihi: 3.5.2021 Bitiş: 4.8.2021 #1 -animes 31-5-21 #2 -tsukishima 18-6-21 #1 -Yachi 21-6-21 #1...