27 | şeker

334 32 45
                                    

9. aya yaklaşıyordun ve hem vücudunda hem de Kei'de yaşadığın, sonsuzluğa uzanan bir değişiklik listesi vardı.

"Kei, sana söyledim, iyiyim," diye bugün üçüncü kez ona güvence verdin.

Rahatlamış bir şekilde içini çekti ve kapı ziline basmak için yüzünü öne çevirdi. Şu anda onun "küçük" doğum günü kutlamasına katılmak için Bokuto'nun evinin kapısındaydınız.

"Ah, Tsuki?" Kapı açıldığında adının anıldığını duydunuz, "Tsukki!" "Ve oh, Y/N-chan!" diye haykırdı.

"Doğum günün kutlu olsun, Bokuto-kun," dedin ve ona gülümsedin.

Kei ironik bir şekilde her zamanki monotonluğuyla "Doğum günün kutlu olsun," diye selamladı.

"Vay!" sana ve karnına bakarken şaşırdı.

"Bana da merhaba," dedi şakayla, "Peki, içeri gel." İçeri girmen için kapıyı sonuna kadar açtı.

"Oya?" Ayakkabılarını çıkarırken tanıdık bir ses daha duydun, bu kesinlikle Akaashi'ydi. "Oya oya?" Kuroo izledi, bazı şeyler hiç değişmedi. (Çn: OYA OYA OYA)

"Tsukki ve Y/N-chan burada!" Bokuto duyurdu ve 'küçük' kutlamasına gelen insanlara baktınız.

"Hey, uzun zaman oldu!" Hinata'nın arkasını döndüğünü ve insan denizinden el salladığını gördünüz.

"Merhaba Shoyo-kun," diye selamladın.

"Vay, demek gerçekten bebek sahibi oluyorsun!" sana yaklaştı.

"Evet, ikizler," dedin.

"İ-ikizler!" "Vay canına" diye haykırdı.

"Hey, sırada kim var?" Başka birinin sesini duydun, onu tanımıyordun.

"Hey, bu benim şarkım!" Kuroo işaret etti ve çabucak kanepeye geldi.

"Ah, karaoke?" ekrana baktın.

Hinata, sana "Evet, daha yeni başladık," dedi.

Bokuto, yanından uzun boylu bir sarışın geçerken, sizi "Ah, bu arada, bunlar Tsukki ve Y/n-chan," diye tanıttı.  Saç modeli Kei'den çok daha farklıydı.

"Oh, seni hatırlıyorum. Gözlüklü adam, uzun zaman önce Ulusallar'da blok yapan oyuncu," dedi.

"Ah, Miya Atsumu," Kei adını hatırladı. (Çn: oha atsumu)

"Hala voleybol mu oynuyorsun?"

Kei, "Bazen," diye yanıtladı.

"Hey, Tsukishima, git bir şarkı seç!" Hinata'nın yüksek sesini duydun.

"Oh," Kei başını salladı ve Hinata'ya gitti, onu takip etmeden önce sadece başını eğdin.

"Ben şarkı söylemiyorum," Kei Hinata'yı geri çevirdi.

"Neden olmasın?" başka bir ses duydun ve arkanı döndün, bu Kageyama'ydı.(çn: QHNDJWJDMWID ÇOK SEVER)

"Ah, Kral burada," Kei onu tekrar kışkırtmaya çalıştı, belli ki artık işe yaramıyordu.

"Oh, merhaba, Y/N-san," diye selam verdi.

"Merhaba, Kageyama-kun."

"Şarkı mı söylüyorsun?" Kei sordu ve kitabı ona verdi.

"Belki," diye yanıtladı.

"Siz ikiniz düet falan Yapmalısınız, uzun zaman oldu, yani," diye önerdin.

"Ha, olamaz," Kei hemen reddetti.

"Oh, hadi düet yapalım, Y/N-chan!" Hinata sana dokundu ve kitabı tekrar aldı.

Kei, "Hayır, yapamaz," diye itiraz etti ve yüzündeki tipik tuzlu bakışla ona baktı.

"Kıskanç mısın?" Kageyama bir şekilde onunla alay etti. Belli ki öyleydi.

Aniden, tam ikisi çekişmeye başlarken, yine mide bulantısı hissettin. Alışılmadık değildi ama tabii ki tuvalete gitme dürtüsü vardı.

Hafifçe çömeldin, Kei'yi şaşırttın ve onu dere'ye dönmesi için tetikledin.

"İyi misin?" diye sordu ve omuzlarından tuttu.

"Hey, iyi misin Y/N-chan?" Hinata'yı duydun.

"Evet, iyiyim" dedin ve duruşunu düzeltmek için çaba harcadın.

"Emin misin?" Kei başını salladı ve tekrar sordu.

"Oturmak ister misin?" Kageyama sordu ve kenara çekildi, oturmanız için yol açtı.

"T-teşekkürler."

"Oww," dedin oturduktan sonra.

"N-ne var?" diye sordu Kei, panikle.

"Bence bebek de az önce tekme attı," dedin ona, "Bebekler," diye düzelttin.

"Bebekler mi?" Kageyama, "İki tane mi, Y/N-san?" diye sordu.

Hinata, senin için"Evet, ikizler," diye yanıtladı.

Bu mide bulantısı dışında, herkesle partinin tadını çıkarmalıydın. Kei dışındaki herkesin büyük iştahı olduğu için Bokuto fazladan yemek ve daha fazla pizza sipariş etmek zorunda kaldı. Kei, yememenize daha da katılaştı.

Bir noktada Kei şarkı söyledi ve sen de bir parça söyledin. Genel olarak, herkesle harika bir geceydi ve MSBY'de Bokuto'nun takım arkadaşlarıyla arkadaş oldunuz.

"Geldiğin için teşekkürler!" Bazıları eşyalarını düzenlerken Bokuto diğerlerine veda etti.

"Ah, bu arada, isimleri düşündün mü?" Banyoda olan Kei'yi beklerken Bokuto sordu.

"Keiji ve Keitaro'yu düşünüyorduk," diye yanıtladın.

"Keiji?" Bokuto şaşırmıştı, hatta Akaashi'nin dikkatini bile çekmişti.

"Keiji?" O sordu.

"Ah, onlara Kei'nin adını vermekte ısrar ettim," diye yanıtladın, "İşte bu yüzden Keiji ve Keitaro."

"Kulağa Kotaro gibi geliyor, iyi seçim!" iltifat etti.

"Süper uzun çocukların olacak              Y/n-chan," diye ekledi, "Tsukki onlara da oynamayı öğretecek mi?"

"Voleybo mul?" Kei sonunda geri geldi.

"Evet, çocuklarınız ünlü olabilir Miya ikizleri gibi falan, heh."

"İstediklerini yapmalarına izin vereceğim," diye yanıtladı ve çantanı omzuna astı.

"Oh harika!"

"Pekala, şimdi gidiyoruz." Ayağa kalktın ve eğildin.

"Hadi gidelim."

Bokuto, "Ah, tamam, eve giderken kendine iyi bak!" dedi ve el salladı.

"Güle güle."

Kısa bir süre sonra, Kei'nin elini tutarak Bokuto'nun evinden çıktın.

"Bebekler ne zama-"

"K-Kei," yürümeyi bıraktın ve tekrar çömeldin.

"Oh, oh," dedin ağzınla.

"Ne ne?!" tekrar panikledi, sana baktı.

"Bebekler geliyor," ona baktın, panikle ve titreyerek. (Çn: NOLUYOOO)

"Şimdi mi?!"

__________________________________

Birazdan yeni kitabın ilk bölümü yayımlayacağım. Lütfen ona da bir bakın, okuyun. Okumazsanız da oylarınızı esirgemeyin xmsmflmwşr <3

Tatlandırıcı | Kei Tsukishima X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin