"K-karın?" diğeri açıkladı, "üçüncü yıl gibi görünüyor, Tsukishima-san," diye ekledi başını kaşıyarak.
"Karıma vurmayı mı düşündün?" Kei kaşlarını kaldırarak yüzünde acıyan bir ifade oluşturdu. (Çn: vurmak ne alaka anlamadım..)
"Kei," endişeyle kolundan tuttun ve ona sarıldın, "Çocukları korkutuyorsun."
Kei sana baktı, sonra tekrar onlara baktı.
"Her neyse, şimdi antrenmana mı başlasak?" esmer konuyu değiştirmek için sordu.
Kei, "2'ye 2'ye ne dersin?" diye alay etti.
"2'ye karşı 2?" Hiro tekrarladı, "Sen de mi oynuyorsun, Koç?"
"Yine, ben senin koçun değilim. Ve evet, oynayacağım" diye yanıtladı.
"Ama kaybetmekten utanıyorsan, kolayca gidebilirim," Kei gülümseyerek ekledi.
"Eee?" oğlanlar korkulu bir nefes aldı.
"Hiro-kun, benimle bir takım ol," diye talimat verdi Kei.
"E-evet!" Hiro memnuniyetle kabul etti, "Elimden geleni yapacağım!" Kei'ye gerçekten gülümsüyordu.
"var mısınız çocuklar?" Kei çocuklara sordu
"Evet," içlerinden biri başını salladı.
"Y/N-chan, puanlarımızı takip edebilir misin?" Kei sana sordu, sen de kabul ettin.
"Tamam, oynayalım!" Hiro coşkuyla haykırdı, "Ben de bloklarım üzerinde çalışacağım."
"İyi."
Çok geçmeden dostluk maçı başladı. Görünüşe göre bu ikisi pasör ve kanat smaçörü olarak oynuyordu.
Kei, "Hey, atlayacağın zaman, her zaman geç kalırsan bumun telafisi olmaz," diye tavsiyede bulundu, "Ve pasör tarafından kandırılmamaya dikkat et, her zaman sahadaki her şeyi yakından izle" diye ekledi. , gerçek bir koç gibi davranıyordu.
Skorları takip ettin. Kei iyi gidiyordu. Savunmada iyiydi, servisteydi ve Hiro'ya blok yapmanın temellerini gösteriyordu.
"Ah, ö-özür dilerim!" Hiro başarılı bir tek dokunuştan sonra özür diledi, "Çok uzak kaldı" diyerek tekrar özür diledi.
"Bu iyi!" Kei bağırdı ve topu geri verdi.
Şanslarına top çizginin yakınına geldi. Kei ve Hiro için başka bir nokta.
Kei, Hiro'ya övgüde bulunarak, "Tek dokunuş değerlidir, topu yavaşlatıyorsun, almamı kolaylaştırıyorsun. Bu iyiydi," dedi. Hiro, Kei'nin iltifat etmesinin nadir olduğunu biliyordu.
"T-teşekkür ederim!" başını eğdi ve tekrar gülümsedi.
maçın geri kalanı için skor çok önemli değildi. Kei şaşırtıcı bir şekilde kendini Hiro'ya öğretmeye adamıştı ve onun için iyi olan şey Hiro'nun çabuk öğrenen biri olmasıydı.
"Ah! Anladım!" Hiro'nun bağırdığını duydunuz.
"Ağa dokundun aptal," Kei alaycı bir şekilde güldü.
"A-ama!"
"Bizim için bir puan, Tsukishima-san!" diğer çocuk sana baktı, sana kaydetmen gerektiğini hatırlattı.
"Yine de bu iyiydi," diye iltifat etti Kei.
"Ç-çok teşekkür ederim, Koç!" Hiro tekrar, "Benim ilk bloğum!" dedi.
Oyun bittikten sonra, ona su şişesi uzatırken Kei yanına oturdu.
"İyi bir öğretmensin," dedin ve ona da bir havlu verdin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlandırıcı | Kei Tsukishima X Reader
Fanfiction5 yıl çıktıktan sonra Kei, lise sevgilisine evlenme teklifi etmeye karar verir. Ancak y/n için bir tsundere erkek arkadaşı hiç kolay değildir. Başlangıç tarihi: 3.5.2021 Bitiş: 4.8.2021 #1 -animes 31-5-21 #2 -tsukishima 18-6-21 #1 -Yachi 21-6-21 #1...