Masaya geri döndünüz ve herkesin yemeğini bitirdiğini fark ettiniz."Anne? Annen mi?" Diye bağırdı Kei. Paniğe kapılmıştı. Anneniz yurtdışında yaşadığı için onunla hiç tanışmamıştı. Siz de onu birkaç yıl önce Japonya'dan gitmeden önce görmüştünüz.
"Evet annem, Japonya'ya döndü" diye açıkladın.
"Geleceğini bilmiyordum, o gerçekten dürtüsel bir insan.." Diye ekledin.
"Y/n-san'ın annesiyle ilk buluşmanız mi?" Yamaguchi merakla sordu.
"Evet, ilk kez. Japonya'dan gideli 7-8 sene oluyor. O çifte vatandaş gibi" dedin ona.
Daichi Kei'ye "Şimdi, paniğe kapılmayın. Her şey yolunda gidecek" diye güvence verdi. Daichi'nin liderdik nitelikleri özellikle de şimdi polis olduğu için her zaman güvenilirdi.
"Panik yapmıyorum!'' Kei reddetti.
Sugawara "Demek istediğim, şimdi nişanlısın" diye ekledi.
"Sanırım bu yüzden endişeli." Yachi tahmin etti.
"Gergin ya da endişeli olduğumu kim söyledi..?"
"Evlenme teklifi ettin ve bunu annesi bilmiyor" diye ekledi Yachi.
Kei'nin elini kucağında tutarken "merak etme, annem seni sevecek" diye güvence verdin. Tıpkı daha önce senin onun ailesiyle tanıştığında sana yaptıkları gibi.
"O yargılayacak bir tip değil, her şeyi çabucak kabulleniyor, eğer bu doğru kelimeyse." Diye ekledin.
"Tanıdığım birinin aksine.." (çn: tsukkinşn annesine gönderme yapıyo burada nxksşdüwşs) Diye düşündün.
"Ah, evet bu doğru kelime" dedi Sugawara.
"Susun lütfen" Kei mırıldandı. Elini kaldırarak sakinleşmeye çalıştı.
"Ayrıca onu almamızı istiyor, şu an havaalanında. Biz gelene kadar yemek yiyeceğini söyledi." Dedin ona.
"Hey, bunu bana daha önce söylemedin?"
"Ha, özür dilerim. Benle gelmez misin?" Diye özür diledin. "Bekle, öyle mi?"
Asahi "ondan kaçamazsın, biliyorsun" diye öğüt verdi."b-bir kız arkadaşım olduğundan değil"
Kei düşünmeden karar verdi "geleceğim"
"Emin misin?'' Ona sordun. Hazır olmaması durumunda ona kaçması işçin bir fırsat tanıdın.
"Evet"
Daichi gülümseyerek "O zaman iyi şanslar" dedi.
"Düğününüze davet edilmek güzel olur" Sugawara söylendi.
"Şey.. Bu bana bağlı" Kei söylendi.
Kei'yi dürterken "tabii davetlisin" dedin.
Kei, Hinata Shoyo'yu göz önünde bulundurarak "belki, o kadar basit değil, düşüneceğim" dedi.
"Ve Shoyo-kun da gelsin! O zamandan beri ona benzemeye rağmen-" telefonunun çalmasıyla sözün yarıda kaldı.
"Ah, afedersiniz, özür dilerim." Kei yemeğin parasını öderken telefonu eline aldın.
Arayanın annen olacağını düşünüyordun.
"Merhaba?"
"Ah, tatlım yolda mısınız?" Evet, arayan kesinlikle annendi.
"E-evet,yoldayız!"
"Biriyle beraber misin? Yoksa teyzenin bana bahsettiği çocuk mu?"
"Anne, ne çocuğu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlandırıcı | Kei Tsukishima X Reader
Fanfiction5 yıl çıktıktan sonra Kei, lise sevgilisine evlenme teklifi etmeye karar verir. Ancak y/n için bir tsundere erkek arkadaşı hiç kolay değildir. Başlangıç tarihi: 3.5.2021 Bitiş: 4.8.2021 #1 -animes 31-5-21 #2 -tsukishima 18-6-21 #1 -Yachi 21-6-21 #1...