Neoprostiva greška

211 7 0
                                    

Luka je video da mi je bilo neprijatno, pa je počeo da se smeje da bi ublažio ovu situaciju.

- " Pa ja ću imati čerkicu modnog dizajnera znači."

- " Pa da ja ti to dugo već govorim" Sa svom važnošću i slatkoćom je to rekla da smo se svi nasmejali.

- A onda je Luka rekao -" I Tesa šta ti misliš da li bi trebao da poslušam moju modnu savetnicu?"

- " Apsolutno se slažem sa tvojom modnom savetnicom."

-" Dobro onda me moje drage dame sada ostavite da se pripremim."

Uzela sam Bjanki za ruku i krenule smo ka izlazu u jednom trenutku se Bjanka okrenula i prstićem mu zapretila da obuče plavu košulju. U hodniku smo čekali Luku. Andriana nam je udeljivala komplimente, a onda je naišao Alberto. Kada ga je videla samo je prevrnula očima, poželela nam lep provod i otišla ka salonu. To je prvi put da sam videla na Adrianinom licu da prikazuje negativne emocije prema nekome.

-" Kako ste lepi."

-" Idemo na večeru." rekla je Bjanka

-" Pa to je divno, napolju je orion sazvežđe. Ako želite izađite da ga vidite."

Deca su idmah istrčala napolje, a onda je on prišao meni.

-" Misliš da sam slabić, možda si i u pravu ali ne želim više takav da budem. Želim da budem bolji. Anđele u obliku devojke daj mi blagoslov za to."

Samo sam duboko udahnula i izdahnula, i zapitala sam se da li se ovaj čovek šali sa mnom.

- " Usput izgledaš prelepo kao i uvek, samo mi je draže da te vidim u manje napadnim haljinama. Znaš uvek mi dolaziš u san u onoj beloj haljini koju si noslila onog dana."

-" Ja iskreno mislim da tebi nije lako uopšte." Tada je naišao Luka, kada je video da je Alberto blizu mene videla sam da je ubrzao korak.

- " Gde su deca?"

- " Rekao sam deci da je napolju sazvežđe, pa su otišli da posmataju ispred."

- " Idemo li Luka?" odlučnim tonom sam ga pitala.

-" Naravno, hajmo."

Luka je bio zamišljen u toku puta, kao da je osećao moj strah. Restoran je bio jako blizu obale, tako da su zakupili i deo plaže na kom su se nalazili stolovi, u samom restoranu se nalazila i igraonica. Pjer i Bjanka su nam odmah stavili do znanja da će posle večere otići u igraonicu. Miris mora je budio spokojstvo u meni i sreću. Posle večere su zaista Pjer i Bjanka odmah otišli u igraonicu. Luka nam je naručio belo vino, a u pozadini je neko svirao girtaru. Sve je bilo kao u snu, more nam je pružalo svežinu, vino dodatno ushićenje, a gitara nam je pružala romantičnu atmosferum. Dok sam ga posmatrala priznala sam sebi da mi je lep iako je imao veoma strogo lice ja sam to strogo lice volela, lepo mi je sa njim, lepo se osećam pored njega. Moje misli je on prekinuo.

-" Znaš majka moje dece je pre godinu dana poginula, otada se moja majka brine o njima, naravno i ja. Ali većim delom dana se ona brunula priznajem, ja sam morao da rešavam neke druge stvari. Zaista je davala sve od sebe ali osećalo se da im fali majka. Adriana je divna baka, ali je baka nije to isto razumeš me, zar ne? Ali otkada si ti došla deca su opet postala vesela i vedra. Odmah ste se povezali, tvoja nežnost, pažnja sve im to prija i mnogo sam srećan zbog toga. Mnogo sam ti zahvalan."

Tada sam pomislila da je ovako fin prema meni samo iz zahvalnosti i to me razočaralo.

- " Nema potrebe da mi se zahvaljuješ zbog toga i meni je beskrajno drago jer se lepo slažem sa decom, prirasla su mi srcu." Prekinuo me je tada.

- " A sada ti moram još nešto reći, zapravo priznati. Ne prija samo mojoj deci tvoja prisutnost, ona prija i meni i to mnogo."

Neoprostiva greška (završena)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora