Oc użytkowniczki pieprzony_pierdolnik
Klijo Yamamoto ma 16 lat i lubi jeść słodycze.
-Klijo! -białowłosa niechętnie zatrzymała film, by udać się do matki, którą ją zawołała. Gdy dziewczyna otworzyła drzwi, zrozumiała jednak, że matula chciała ją powiadomić o przybyciu jej znajomego- Kise przyszedł cię odwiedzić.
-Dobrze, że mi o tym powiedziałaś mamo, bo nie zauważyłam tego giganta. -prychnęła, stojąc przed swoim adoratorem- Po co przyszedłeś?
Spodziewała się kolejnej cukierniczej prośby. To jego ulubiona metoda, by zmusić ją do spędzania z nią czasu. W odpowiedzi blondyn pokazał jej zaproszenie do popularnego proglemu cukierniczego, ale dziewczyna go nie znała. Mimo rodziców cukierników i swojego zamiłowania do słodyczy, wolała je jeść, niż oglądać.
-"Słodki czas" organizuje odcinek specjalny z udziałem modeli z naszej agencji! Pomyślałem, że chciałabyś zostać moją partnerką!
Dla niebieskookiej była to tylko dodatkowa robota i nie chciała brać w tym udziału, ale w oczach stojącej z tyłu rodzicielki była to szansa, by ich cukiernia stała się znana.
-Dlaczego...
-Klijo. -matka położyła dłoń na ramieniu swojej córki. Nie chciała zmuszać jej do wzięcia udziału, ale uważała, że mogłaby przynajmniej się nad tym zastanowić- Nie odrzucaj go z miejsca. Pozwól mu wyjaśnić. Może akurat będziesz zainteresowana?
***
-Hej... -nastolatka szturchnęła głowę kolegi, próbując go obudzić. Lecieli właśnie do Nowego Jorku, gdzie miał odbyć się konkurs. To właśnie to ostatecznie ją przekonało, zawsze chciała polecieć do Ameryki- Wstawaj, zaraz będziemy.
Powiedziała trochę głośniej, ale nawet to go nie obudziło.
-Daj mi jeszcze chwilę Yamamoto. -dziewczyna spojrzała na siedząca obok kobietę. Była młoda idolką, którą niedawno zadebiutowała, ale już teraz stawała się popularna w zastraszającym tempie i nic w tym dziwnego, bo była naprawdę urodziwa- Ryo-cchi miał wieczorem sesje, więc zapewne się nie wyspał. Zanim wylądujemy i pozwolą nam wyjść, minie dobra chwila.
CZYTASZ
One Shoty ANIME [Zamówienia: Otwarte]
Teen Fiction*Przyjmuję zamówienia ze wszystkich anime, mogę też rozważyć bohatera komiksu lub filmu. *Mogę pisać yuri/yaoi i lemony. *Nie przyjmuję dwóch zamówień na tą samą postać, jeśli persona X ma już rozdział, nie będę opisywać jej drugi raz, nie będę odp...