Hayır

33 5 0
                                    

(Duru'nun Anlatımıyla)

Tuğçe çıkalı tam 3 saat olmuştu. Defalarca ardım ama telefonu kapalıydı. Neredeydi? Ayaz ve Yusuf'u uyandırmak için oturma odasına hızlıca ilerledim.

"Ayaz, Yusuf uyanın," dedim titreyen sesimle.

"Kızım beni rahat bırak!"

"Yusuf bırakamam."

"Sen iyi misin? Sesin titriyor." dedi Ayaz.

"Tuğçe, sabah evden çıktı. Aradım telefonu kapalı. Çıkarken yüzündü korku dolu bir ifade vardı. Sordum nere gidiyorsun diye sordum işim var dedi."

"Tuğçe, kendine bir şey yapmış olmasın."

"Allah korusun de Ayaz,"

"Allah korusun."

"Şey Duru bir kere Ayaz yalnız kalmak için telefonunu kapatmıştı. Ondan sonra sen telefonlarımıza bir uygulama yükledin. Nerede olduğumuzu gösteren."

"Evet, haklısın Yusuf." dedim. Hızlıca telefonumun şifresini girdim ve uygulamaya tıkladım. Çok garipti. Uçurum gibi bir yeri gösteriyordu.

"Uçurum gibi bir yeri gösteriyor."

"Hadi çıkalım," dedi Yusuf.

"Durun üstünüzü değiştirin, bu halle gitmeyi düşünmüyorsunuz değil mi?" dedi Ayaz.

"Tamam, sen Baran'a haber ver merak etmesin." dedim.

"Hı çocuğa ablan uçurumun kenarında mı diyeyim?"

"Saçmalama Yusuf. Dışarı çıkıyoruz diyeceksin." dedim.

"Tamam, siz hazırlanın." hızlıca hazırlandık. Yoldan bir taksiye bindik. Biz nereye gelmiştik böyle? Uçurum vardı ama sisten dolayı hiç bir şey gözükmüyordu. Biraz ilerledik ve yerde yatan iki kişiyi gördüğüm an çığlık attım. Koşarak uçurumun sonuna gittim. Onu görür görmez dizlerimin üstüne düştüm. Tuğçe, kardeşimin karnı delik deşikti. Mete, kalbinden vurulmuştu. Gözyaşlarımı tutamadım. Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. HAYIR HAYIR BÖYLE BİR ŞEY OLAMAZ. KİM YAPI? KİM KİM? KARDEŞİMİ KİM BIÇAKLADI? Ayaz'ın biriyle konuştuğunu duydum. Büyük ihtimalle ambulansı arıyordu. Beş on dakika sonra ambulansın siren sesleri geldi. Ambulansa alıp götürdüler onları arkalarından bir taksiye binip bizde hastaneye gittik. Yol boyunca Tuğçe ile resimlerimize baktım. Hastanenin önünde durduk. Ambulanstan indirdiler ve doktor diye bağırışlarını hatırlıyorum en son.

...

Gözlerimi açtığımda hastane odasındaydım. Kolumdaki serumu hiç tereddüt etmeden çekip çıkarttım. Kolumdan deli gibi kan akması görmezden gelerek kapıdan çıktım. Ayaz ve Yusuf bana doğru koştular.

"Duru ne yaptın?" dedi Ayaz.

"Tuğçe nerede?"

"Duru gel koluna bakalım." dedi Yusuf.

"Tuğçe nerede?"

"Hadi, güzelim gel koluna bakalım." dedi Ayaz.

"YA SİZ ANLAMIYOR MUSUNUZ BEN TUĞÇEYİ GÖRMEK İSTİYORUM.",

"Tamam sakin." dedi Yusuf.

"Bak söyleyeceğim ama sakin olacaksın."

"Tamam sakinim."

"Tuğçe yoğun bakımında."

"NE?"

"Sakin olacağına söz vermiştin Duru."

"Annesi biliyor mu?"

"Hayır ama hatırlattığın için teşekkürler. Şimdi arayacağım."

"Alo... İyiyim Sema teyze............. Şimdi sana bir şey söyleyeceğim ama sakin olacağına söz ver...................... Söz ver..... Tuğçe bıçaklanmış hastanedeyiz........................ Ama söz vermiştin...... Anlıyorum................ Yoğun bakımda........................ Tamam bekliyoruz.............. Tamam...."

"Alo Selim amca benim san bir şey söylemem lazım...................... Yok Baran'la ilgili değil.......... Tuğçe ile ilgili.............................. Şey........... Tuğçe bıçaklanmış..................... Sakin olur musun Selim amaca............................. İzmir ******* Hastanesindeyiz...................... Tamam Baran'a ben haber veririm................................ Lütfen Selim amca yavaş gel.............................. Seni sağ salim görmek istiyorum karşımda................................................ Aman diyeyim lütfen yavaş gel.............. Ne 140'lamı geliyorsun......................... Yavaş gel........................ Tamam......................... Tamam biz buradayız......................"

"Baran abicim uyandın mı........................... Tamam......................... Sana bir konum atacağım oraya gel............................. Sen gel......................... Bir kez olsun soru sormadan gel.................................. Tamam.......................... Of Baran................... Bak söyleyeceğim ama panik yapma......................... Tuğçe bıçaklanmış................... Gelince konuşsak................................. Çok soru soruyorsun................. Anneni aradım ................... Babanı da aradım........................ Tamam onuda ararım...................... Gel soru sorma sadece gel.........................."

"Onur ben Ayaz............................... Senden yardım isteyecektim............ Tuğçe bıçaklandı attığı konuma gelir misin..................... Tamam .............................. Bekliyoruz..................................... Tamam............"

Ayaz bir kaç kişi ile görüştü sonra beni yanıma oturdu ve bana sarıldı. Onun sarılması bana o kadar iyi gelmişti ki anlatamam. O kadar berbat bir durumun içindeyiz ki uyusak rüyalar kandırıyor, uyansak gerçekler.

Yeni HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin