Yusuf

31 5 0
                                    

(Düğüne 1 Gün Kala)

   Düğüne bir gün kalmıştı. Bu gün çok yoğun geçecekti. Melis'in gelinlik provası var. Sonra Duru ile elbise almamız gerikli. Her zaman son güne bırakırız. İşimiz çok!

  Yatağımdan hızlıca kalkıp telefonumu açtım. Saat 05:00 idi. Bu saate Duru neden beni arıyor acaba?

"Alo,"

"Hım,"

"Uyandırdım mı?"

"Ne oldu?"

"Benim yardıma ihtiyacım var!"

"Ne oldu?"

"Düğün için,"

"Neredesin?"

"Düğünün olacağı yerdeyim, gelir misin?"

"Yarım saate geliyoruz,"

"Tamam bebeğim,"

"Görüşürüz,"

"Görüşürüz,"

  Telefonu kenara bırakıp üzerime rahat bir şeyler giydim. Saçlarımı tarayıp yarım bir şekilde topladım. Mete'nin yanına çöküp, saçını okşamaya başladım.

"Mete hadi kalk,"

"N' oluyor?"

"Hadi gitmemiz gerek,"

"Nereye?"

"Duru'nun yardıma ihtiyacı varmış, hadi kalk."

"Tamam kalkıyorum." Mete yavaşça yataktan kalkıp banyoya girdi. Hemen Yusuf'u aradım. Ama açmıyordu. İki üç defa aradım ama her seferinde meşgule atıyordu. Sonra Mert'i aradım.

"Bi' şey mi oldu yenge?"

"Evet, oldu."

"N'oldu?"

"Yusuf'a bir baksana."

"Ya yenge gidemeyeceğim, kusura bakma."

"Bakarım. Altı üstü evden çıkıp, asansöre binip, iki kat yukarı çıkacaksın."

"Tamam da ne oldu?"

"Duru'nun yar-"

"Duru'ya bir şey mi oldu yenge? Bak benden saklamayın, n' odu Dur'ya? Yoksa kaza falan mı yaptı? Hangi hastanede siniz? Yenge bi' şey söylese-"

"Yaa yeter be! Ne konuştun! Bir şey falan olmadı. Sadece Duru'nun yardıma ihtiyacı varmış. Sende bizimle geleceksin o yüzden Deniz'i Yusuf'a bırakacaktım. Aradım açmadı."

"Tamam yenge, bakıyorum."

"Çabuk ol,"

"Duru'nun neden yardıma ihtiyacı var ki?"

"Ne bileyim, sabahın beşinde arayıp düğünün olacağı yere gel dedi. Ne olduğunu bilmiyorum daha." Kapının kapanma sesi ile evden çıktığını anladım.

"Şimdi asansöre biniyorum yenge."

"Bana yenge diyip durma ya!"

"Ama abimin karısısın, başka ne diyeceğim?"

"En basiti Tuğçe mesela."

"...Ama sen bende büyüksün."

"Canım sen kaç yaşındasın acaba? Aramızda iki yaş var. Duru bana abla diyor mu? Onun ile de aramızda iki yaş var."

"Yenge güzeldir, iyidir."

"Neyse, Yusuf'un evine geldin mi?"

"Geldim, kapıyı çalıyorum."

"Tamam," Bir süre sonra konuşmaya başladı.

"Evde yok gali baha."

"Mert bak kapının üzerinde 'Hoş Geldiniz! diye bir süs var."

"Evet,"

"Onu çıkart. Arkasında anahtar var."

"Tamama, buldum. Şimdi eve gireceğim."

"Tamam bekliyorum seni."

"Heh, girdim."

"Yusuf'a bak bi' nerede?"

"Ooo bomba patlasa uyanmaz!"

"Biraz sonra biz çıkacağız."

"Yusuf'u uyandır hazır ol!"

"Tamam,"

Yeni HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin