Telefonumu bir kenara bırakıp kıyafetlerimi giydim.
(Bir Kaç Saat Sonra)
Size cenazede olanları tabi ki de anlatmayacağım. Bir tek yerlerde sürünmem eksikti. Neyse bu üzücü şeyleri geçelim. Artık sadece sınavımı düşünmem gerekiyordu. Ağlamaktan şişen gözlerimi görmezden geldim ve bir kırtasiyeye girdim. Tam olarak 75 tane test kitabı aldım. Bu iki ay kendimi sadece sınava odaklamak istiyorum. Bu sınavı kazanmak gerçekten çok istiyorum.
Eve geldiğim gibi test kitabımı aldım ve çözmeye başladım. Telefonuma gelen mesajları umursamıyordum ama o kadar fazla mesaj geliyordu ki dikkatim dalıyordu. Telefonumu kapattım ve test kitabıma geri döndüm.
(2 Hafta sonra)
Merhaba ben Tuğçe,
Kendini hayattan soyutlamış olan Tuğçe,
İki haftadır sadece test çözüyorum. Geceleri sessizce ağladığımı es geçersek iyi gidiyordu hayat. Halimden memnundum.
(1 Hafta Sonra)
Selam ben Tuğçe,
Sınava son bir ayım kaldı ve ben bir ayda 40 test kitabını bitirdim. Bu ayada çözdüğüm test kitaplarına baktığımda bende sizin bir tepki verdim. NE? 40 TEST KİTABI MI? İnanamıyorum kendime gerçekten inanamıyorum.
Bu hafta benden bu kadar gelecek haftaya görüşürüz.
(1 Hafta Sonra)
Merhaba ben Tuğçe,
Yorgun bir Tuğçe,
Tam 4 haftadır aynaya bile bakmadım. Sadece test çözüyorum. Bazen aklıma Mete geliyor, anılarımız geliyor. Ağlamak istiyorum. Ama ağlayamıyorum. Eğer ağlarsam zamanım gider çünkü. Sınava son iki haftam kaldı. Telefonum dört haftadan beri kapı. Sizlerle uzun uzun konuşmak isterdim ama test kitabıma dönmem lazım.
Haftaya görüşmek dileğiyle.
(1 Hafta Sonra)
Merhaba ben Tuğçe,
Bitik bir Tuğçe,
Son bir hafta kaldı sınava. Çok çalıştım. Umarım emeklerime değer. Son 5 tane test kitabım kaldı. En son ne zaman aynaya baktığımı hatırlamıyorum. Berbat kokuyorum. Keşke duşta da test çözebilsek. Muhteşem olurdu değil mi? Her haftaki gibi bu hafta Mete hakkında konuşmak istemiyorum. Ama bir kaç bir şey söyleyebilirim. Onu çok özledim. O muhteşem kokusunu, Dünyaları verseler değişmeyeceğim gülüşünü. Asla unutamadığım 'Tuğçe' deyişini çok ama çok özledim.
Haftaya sınav haftası, beraber sınava gireceğiz. Görüşürüz.
(1 Hafta Sonra)
Bu gün sınavım var! Test kitabını bırakıp dolabımı açtım. Siyah önden büzgülü bir bluz ve siyah kot pantolonumu giydim. Uzun zamandır bakmadığım aynaya baktım. Yüzüm gözüm şişmişti. Az biraz makyaj yaptım. Açlıktan nefesim kokmuştu. Biraz yemek yedim. Beyaz spor ayakkabılarımı giydim. Merdivenden inerken aklıma Mete geldi. Onu görmek için koşa koşa inerdim bu merdivenleri. Heyecan dolu arabasına binerdim. O sıcak ve etkileyici gülüşü hiç aklımdan çıkmıyordu. Yoldan geçen bir taksiyi durdurdum ve bindim. Sınavın yapılacağı okula geldim. Bahçeye adım atmadan durdum. Çok gerginim, çok heyecanlıyım. Biraz sakinleştim, derin bir nefes aldım ve bir adım attım. Sınavın yapılacağı sınıfa vardığımda en arkalardan bir sıraya oturdum. Bir kaç dakika sonra öğretmen geldi ve sınavları dağıttı. Sınava baktığımda içimden 'Of çok zor' dedim. Ama başarabilirdim kendime güvenim tamdı. Derin bir nefes aldım ve sınava başladım. Sorular kompozisyon şeklinde olduğu için zordu. Sınav kırk dakikaydı ve her soruya bir dakika düşüyordu. Zaten soru okumak iki dakikasını alıyor insanın, çözmek iste bir dakika. ÇOK ZOR diye bağırasım geliyor.
(40 Dakika Sonra)
Sınavımı öğretmene yerip çıktım. Çok gergindim. Çantam koyduğum telefonumu çıkarttım. Telefonumu açtım. Acaba ne yapmışlardı? İçim içimi kemirirken dayanamadım ve mesaj yazmaya başladım.
Eski Arkadaşlar
Sınavı biten var mı?
Nasıl geçti sınavınız?
Bir kaç dakika bekledim ama cevap gelmedi.
"Demek ki daha sınavdan çıkmadılar." kendi kendime konuşarak eve gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayat
Teen FictionYeni hayatımın bana getirdiği zorluklarla baş edebilir miyim? Eski Tuğçe'den eser kalmadı. Yeni hayatımın ilk günü başıma gelmeyen kalmadı.