Çok çok çok uzun zaman sonra merhabaaa!
Çokta okuyan yok ama bu kitabı en fazla 2, 3 bölüm sonra bitirmiş olacağım. Bölümleri ardı ardına yazabilirim. Bence öylesi daha iyi olur çünkü diğer kitaplarımla ilgileneceğim.
Baştan bu kitabı düzenlemek istiyordum ama bu benim ilk yayımladığım kitap, bırakalım da anı olarak kalsın.
Neyse fazla uzatmayıp bölüme geçelim.
•••••••••••••••••••••
Görevli- Şimdi ben sizi burada bırakacağım, şu perdeyi açıp içeri gireceksiniz.
Hepimiz anladığımı belirten sesler çıkardık. Adam başını sallayarak girdiğimiz kapıdan çıktı ve kilitledi.
Murat- Aga içim bir kötü oldu.
- Sen bir de bana sor.
Emir elimi tutup sıkıca sardı. Aras perdeyi kaldırdığında odayı dolduran kırmızı ışığın etrafı aydınlattığını gördük.
Yavaşça içeri adımladık. Baştan fark edemesem de karşımızda duran şeyi sonradan çakmıştım.
Selin- Tabut mu o?
Kayla- Evet.
Biz etrafı incelerken birden korkunç bir ses geldi. Hani şu hackerların kullandığı ses.
Görevli- Aranızdan bir lider seçin.
Kayla- Ben olurum!
Kayla hemen ortaya atladığı için o seçilmişti.
Görevli- Odada bir kilit var, onu çözmek için de bir şifre. Onu bulun.
Kırmızı ışık gözlerimi rahatsız etse de Emir'den ayrılıp şifreyi aramaya başladım. Aras tabutun üzerindeki örtüyü yavaşça çekti. Tabut da kilitliydi.
Tabutun altında bir geçiş fark ettiğimizde onun için şifreyi aramaya başladık.
Murat-Yok, amına koduğumun şifresi!
Görevli- Şifreyi bulamadıysanız, pas diyebilirsiniz. Unutmayın oyun süresince 3 pas hakkınız var!
Selin- Sakın, demeyin!
Aras- Ya bulamıyoruz işte!
Murat tabutun üzerine çıkarak yukarıdaki küçük kutuya baktı. Ki onu ilk gördüğümde çok korkmuştum. Arkadan gelen gerilim müziğini saymıyorum bile!
Emir- Yok, işte ya!
Birden ışık gitti ve içerisi zifiri karanlık oldu. Çığlık atarak birinin üzerine atladım. Işık açıldığında karşımıza dikilmiş maskeli adam bize bakıyordu.
Kollarını açarak üzerimize geldiğinde ışık tekrar gitmişti. Çığlık atarak kendimi yere atmıştım. Ki diğerlerinin de bir farkı yoktu. Onun ne kadar bizim gibi bir insan olduğunu bilsek de, ortam çok gergindi.
Murat- OROSPU ÇOCUĞU!
Aras- Seni buradan çıkınca sikmezsem bende Aras değilim!
Emir- Promosyon olarak bende yanındayım kardeşim!
Işıklar geri geldiğinde adam yok olmuştu. Derin nefes alarak ayağa kalktık.
Görevli- Bulamadıysanız pas diyebilirisiniz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKUYORUM SEVMEKTEN
ChickLitFAZLA KLİŞEDİR. İLK YAZDIĞIMIZ KİTAP OLDUĞU İÇİN DÜZENLEMİYORUM, HATIRA KALSIN DİYE :) ONA GÖRE OKURSUNUZ... Bu hayattaki en çirkin ses sana ait sanırım bayan alarm. Saat 6.45'ti Biraz daha uyuyabilirim diye düşünürek alarmı erteledim ya da erteledi...