Evttt şimdide 2. tanıtımı yaptık. Neden bunları baştan göstermedik hiçbir fikrim yok ama 3. tanıtımda gelicek çünkü o 2-3 bölüm ilerde olucak. Yani karakterleri unutmamanız için.
Neyse fazla boş yapmayıp başlıyorum.
____________BERK
Masal'cığımın biricik platonik sevdiği açıklamıyor kız n'apsın? Amann zaten açılmasında şerefsizin teki gerçi arkadaşları da öyle. Şuana kadar kaç tane kız değiştirdi açıkçası ne ona ne de arkadaşlarına güveniyorum.
BURAK
Berk'in birinci şerefsiz arkadaşı (bunlar da dışardan masum duruyor canım neyse). Eli açık, hayvanseverdir kendisi. Bunun da haftada 2 kız değiştirdiği oluyor bazen. Ahh be Kayla'm sende bunu seviyosun ama söyleyemiyorsun.
MERT
Buda Berk'çiğimin 2.kankası. Buna bakınca açıkçası insanın şerefsiz diyesi gelmiyor. Tatlı bi çocuk ama işine yarayana kadar tatlılık yapar dahaa önce Selin'in baş düşmanı ile sevgili olmuştur. Ki Selin de bunları görünce tepesinde şimşekler çakmadı değil.DENİZ
Masal'ın dediği kadar yakışıklı, Ela'nın sevgilisi olcak kadar mal biri. Öküzün önde gideni, herşeyi çok bilen bir tip.
Vee son olarakkkNAZ
Kendisi 12.sınıfın ilk dönem başında okula geldi. Hiç kimseyi tanımıyor hiç arkadaşı yok. Ve Ela'nın gözünde bi ezik. Sessiz, sakin bi kız.
____________
Evt bu kadardı. Hikayenin yeni bölümünü bekleyen yok sanırım ne yorum var ne vote. Ama biz yazmaya devam edicez. İlk bölümden bişey anlamadım klasik hikaye fln diyosunuzdur muhtemelen haklısınzda ama devamı bomba olucak. Biz arkadaşlarla konuşurken heycanlandık. Umarım diğer bölümlerde yorum ve vote gelir.
Yarın gecede bi aksilik çıkmazsa yb gelicek saatini söylemek istemiyorum geçen söylediğimizde tam saatinde atamadık tekrar tekrar yazmak zorunda kaldım.
Niye gece diye sorucak olursanız hocalar çok ödev veriyo beee o yüzden atamıyoruz.
TEŞEKKÜRLER🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKUYORUM SEVMEKTEN
Chick-LitFAZLA KLİŞEDİR. İLK YAZDIĞIMIZ KİTAP OLDUĞU İÇİN DÜZENLEMİYORUM, HATIRA KALSIN DİYE :) ONA GÖRE OKURSUNUZ... Bu hayattaki en çirkin ses sana ait sanırım bayan alarm. Saat 6.45'ti Biraz daha uyuyabilirim diye düşünürek alarmı erteledim ya da erteledi...