BENN GELDİMM
İSTANBUL YOLCULUĞUNA DEVAM
------------------------------------------------------
MASAL'DAN
2 haftalığına İstanbul tatili bence bu hepimiz için çok iyi olucak. Bunca şey yaşadıktan sonra...
Ayla T- Kızlarımm hazır mısınızzz!?
Biz- Evvveeetttt!
İstanbul'a saatler sonra varmıştık. Yolculuk genel olarak yüksek sesli müzikle geçti. Teyzem çok genç ruhlu bi kadın yaa. Biraz daha süren yolculuktan sonra kalıcağımız otele geldik. Arabayı valeye verdik, bavullarımızı da görevlilere. Odaya çıktık. Oda baya güzeldi; geniş, açık kahverengi duvarları ve 3 tane yatak vardı. Teyzem başka odada kalıcaktı çünkü en fazla 3 yataklı odalar varmış. Akşam yemeği için aşağı indik, yemeğizi bitirip hemen yatıcaktık çünkü yolculuk baya yormuştu.
Ayla T- Kızlar yarın erken kalkmamız gerekiyor. Toplantıya gitmeden biraz gezelim.
- Tamam teyzee.
Odamıza çıkıp erkenden yattık. Sabah çok eğlenicez.
------------------------------------------------------
- Lann hadi kalkın gezmeye gidiyoruzzz.
Kayla- Masaalll 5 dakkaa daha beee.
Selin- 2 dakka da yeterrrr.
- Ya şimdi teyzem gelicek haddiii.
Kayla- Gözünü sevdiğim saat kaç acabaaa?
- 7 yi 27 geçiyo.
Selin- Kahvaltı servisi bile 8 de açılıyor, kahvaltı etmeden mi gitçezz!?
- Teyzem dışarıda yeriz dedi, hadi hazırlanınnn!
Kayla- Oooffffff.
Ben hazırlanıştım hava biraz soğuktu bu yüzden sweatshirt giydim. Kızlarda öyle. Kapı çaldı ve açmak için oturduğum yatağımdan kalktım.
Ayla T- Kızlarım hazırsanız çıkalım.
Selin- Ayla abla bi dakika ben dişlerimi fırçalıycamm.
Kayla- Bende şaçlarımı tarıyorum.
- Ben hazıırrıımm.
Ayla T- Aynı teyzesi.
5 dakika bekledikten sonra otelden çıktık.
Ayla T- Deniz kenarında bi restauranta gidelim ondan sonra oralarda dolaşırız ben sizi gelir otele bırakırım.
Biz- Tamaammm.
Araba gelince bindik. Yolda etrafa bakınıyordum ama hiçbir yeri bilmiyordum. İstanbul'a ilk kez geldim.
Ayla T- İştee gelddiikk.
Teyzem arabayı park ettikten sonra arabadan indik. Bu restaurant baya güzelmiş dışardan belli oluyo. İçeri girdiğimizde pek insan yoktu, en fazla 6 kişi. Masamıza oturduk, garson gelince teyzem siparişleri verdi. Gelene kadar biraz muhabbet ettik. Deniz napıyodu acaba hiç mesajda atmadı ben mi yazsam ki. Yok ya uyanmamıştır daha. Deniz kenarına baktığımda insanlar kalabalıklaşmıştı. Garson siparişleri getirince kahvaltımızı yaptık.
Ayla T- Hadi bakalım biraz da deniz kenarında gezelim.
Teyzem deniz kenarı deyince aklıma tekrar Deniz geldi. Bu sefer uyanmış mıdır acaba...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKUYORUM SEVMEKTEN
ChickLitFAZLA KLİŞEDİR. İLK YAZDIĞIMIZ KİTAP OLDUĞU İÇİN DÜZENLEMİYORUM, HATIRA KALSIN DİYE :) ONA GÖRE OKURSUNUZ... Bu hayattaki en çirkin ses sana ait sanırım bayan alarm. Saat 6.45'ti Biraz daha uyuyabilirim diye düşünürek alarmı erteledim ya da erteledi...