1.BÖLÜM

645 45 38
                                    

Medyada bizim kızların odası var.

Bu yazıcağım ilk hikaye umarım güzel olur.

Başladığınız tarihi buraya atabilirsiniz:)
-------------------

MASAL'DAN

Bu hayattaki en çirkin ses sana ait sanırım bayan alarm. Saat 6.45'ti Biraz daha uyuyabilirim diye düşünürek alarmı erteledim ya da ertelediğimi sandım.

1 SAAT SONRA

Ayla T - Kızlar siz hala uyuyor musunuz?!

Kayla- Allahuekberr savaş mı oluyor lannn!

Selin- Hani hani nerde?!

- Hahahhaa lan olum mal mısınız Allah sizi bildiği gibi yapsın sadece teyzem geldi lan.

Ayla T- Kızlar kalkın artık sizin saatten haberiniz yok sanırım. Saat 8'e geliyor ve siz hala yataklarda uyukluyorsunuz kalkın!

Teyzem böyle deyince hemen yataklardan fırladık. Ben bizim odadaki tuvaleti kaptım. Kızlarda muhtemelen üst kata ve alt kata ayrıldılar. Beraber girmezler diye düşünüyorum. Ama bak Kayla'yı bilemem. Bunları düşünürken bir kahkaha attım.

- Öhhöö öhhööö.

Galiba daha demin dişlerini fırçalarken ölen ilk insan olarak tarihe geçicektim.
İşlerim bitirdim, en sevdiğim simsiyah pantolonumu giydim ve tabikii de nefret ettiğim okul formam olmazsa olmaz. Ama napalım giymek zorundayız okula almıyolar arkadaş.
Aşağı herkesten önce indim ve kahvaltı hazırdı. Teyzemin yanağına bi öpücük kondurdum hakediyordu canım kadın şu kahvaltının güzelliğine bak.

- Ooo teyzem döktürmüşsün yinee.

Ayla T- Tabii canım ne zannettin. Eee kızlar nerde?

Tam ağzımı açmışken.

Kayla- Oommmgggg Alllaahhh'ımmm bu ne güzellik. Yemeekkkkk.

Selin- Olum sen hep açsın yaa, az narin ol kız gibi ol ayı. Yeemmeekk nee!?

Ben ve teyzem kahkahalara boğulduk. Selin'le Kayla da masaya oturdu. Kayla her şeyden tabağına almaya çalışıyordu, biz de sadece ona baka kaldık.

Kayla- Ne bakıyonuz aç ayı görmüş gibi lan insanca kahvaltı ediyoz burda.

- Sen ve insanlık ha ha ha yan yana bile getiremiyorum.

Teyzem de gülüyordu ama bi anda ciddileşiverdi.

Ayla T-Eveett kızlarım siz kaçta uyudunuz da böyle geç kalktınız bakalım?

Birbirimize bakıp gülüşmeye başladık.

  SABAHA KARŞI SAAT 04.00

- Aslanlarım biz buralara ne zorluklarla geldik ama bu işin içinden alnımızın akıyla çıkacağız inşallaahh.

Kayla- Yaw hee hee hadi boş yapma.

Selin- O zaman sttaallkkklaammaa başlasıınnn.

Bizim tayfa- Piç smile mood on
_______

Hepimiz kahkalara boğulurken teyzem anlamaz bi şekilde bize bakıyordu tam sorucakken.

Kayla- Eyvahh okula geç kalıyoruzz!

Diye bağırdı. Valla hiç beklemiyodum ve korktum da. Hemen kalktık çantalarımızı aldık. Koşar adımlarla arabaya doğru yol aldık. Tabii Ahmet amcayıda selamlamayı unutmadık.(Ahmet amca bizim evin bahçivanıdır bizleri de çok sever ve bizi hiç kıramaz.)

Hep beraber- Günaydın Ahmet amcaaaa.

Ahmet A- Günaydın gençler.

Hemen arabaya atladık.

Teyzemin arabası da her şeyi gibi mükemmeldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Teyzemin arabası da her şeyi gibi mükemmeldi. Buralara çok çalışarak geldi. Ve ilerde onun gibi olmak istiyorum.

   10 DAKİKA SONRA

Okulun önüne geldik. O kadar da geç kalmamıştık yaa. Arabadan çıktık vee herzaman ki gibi okulumuzun müdiresi Nergis Hanım namı değer
" Deli Nergis" kapıda bekliyordu. Bide okula formasız öğrenci girer falan okulu yıkar, yakar Allah muhafaza bişey olur. Her ihtimale karşı bekliyor kadın. Vee müdire hanım teyzemin en iyi arkadaşlarından biri. Bu arkadaşlığın bize şuana kadar hiç yararı olmadı ama neyse elbet bir gün yarayacaktır diye düşünüyorum.

Ayla T- Kızlar spor çantalarınızı aldınız mı?

Hep beraber- Eevveetttt.

( Ne sporu derseniz malum devir kötü, devletin adaleti daha kötü. Bizde kendimiz bildircez hadlerini pisliklerin.)

Ayla T- Oooo zzaammaannn ookkuullaaa.

Kayla- Yuuppiiii bakalım bugün hangi piçlerle uğraşıcaz.

Ayla T- Anlamadım.

Selin- Yok yokk Ayla abla o deli deli ne dediğini bilmiyor. İşte n'apalım yapacak bir şey yok.

Ve gülüşerek okula gittik. Kızın biri ağlayarak önümüzden geçti. Kesin Deli Nergis bir şey dedi. Bakalım bize ne diyecek. Birkaç adım attıktan sonra yanından geçicektik tam arkası dönükkkttüüü bi anda dönüverdi.

Deli N- Kızlar selamsız sabahsız nereye böyle insan bi günaydın der.

Eveett başladık. İstemesekte hep bir ağızdan" Günaydın hocam" dedik. Yanından da koşarak uzaklaştık diyebilirim. Okula girdik veee herkesin gözü bizim üzerimizde demeyi çok isterdim. Amaa burası 9ların katıydı bize göz ucuyla bile bakmazlardı aslanlarım benim. Tam bizim kata çıkmak için merdivenlere çıkıcaktım ki biri çarptı kitapları vardı sanırım elinde hepsi yere düştü yardım etmek için eğildim.

Kayla- Ooooo ççookkk romanttiikkkk.

Selin- Mal mısın amk nesi romantik çocuğun kitapları düştü.

Çocuğun kitaplarının bi kaçını toplayıp eline verdim. Çocuk gayet yakışıklıydı da lan amann banane yaw yakışıklıysa yakışıklı, Allah sahibine bağışlasın.

?- Sen körsün sanırım. Ya da önüne bakmıyosun.
 
Dediği an çocuktan soğudum.

- Asıl bana çarpan ve kör olan sensin anladın mı mal!?

Ela- Sevgilim noluyo burda?

Aahaa geldi orospu ve köpekleri. Bi dakika o 'sevgilim mi' dedi bana mı öyle geldi. Amann banane ne bok yerlerse yesinler. Deyip bi kaç basamak çıkmıştım ama biri beni aniden çekti. Tabiki de bu Ela'dan başkası olamazdı.

_____________

 Evvtt umarım beğenmişsinizdir. Bu hikayeye ilk bölümden çok emek verdim ne oldu anlamadım ama 2 defa silindi ve tekrar yazmak zorunda kaldım. Bekleyen varsa özür dilerim.

Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

     TEŞEKKÜRLER 🖤

KORKUYORUM SEVMEKTENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin