Sınavlardan Sonra Tekrar Geldik. Benim sınavlarım gayet iyiydi... Tabii şu 3'lü kombo dışında: MATEMATİK, FİZİK VE KİMYA.
Matematikten 14 almışım bu arada. Birde 50 50 vermiş sözlülere, sen nasıl bir şerefsizsin lan. Çok sinir oldum. Ortalamamı da düşürmüş it karı.
Fizikten de 35 almışım. Ama kimya iyiydi 60'lı bir şeydi.
Neyse bölüme geçelim...
•••••••••••••••••••••••••••••
Gözlerimi yavaşça araladım. Emir'i uyurken görünce ister istemez gülümsemiştim. Yanağına küçük bir buse kondurup koltuktan kalktım. Telefonu elime alıp saate baktığımda şok oldum.
Saat 6 buçuğu 5 geçiyordu. Fal taşı gibi açılan gözlerimi normal haline getirdim.
- Ben nasıl uyandım aga?
Fısıltıyla kendi kendime konuşurken Emir arkasını döndü. Telefonu bırakıp lavaboda işlerimi hallettim. Aklıma süper bir fikir gelmesiyle başımdaki ışık yandı. Şaka la şaka!
Kaylaları rahatsız etmemek için üzerimi değiştirmeyip telefonu elime aldım ve mutfağa girdim. İçerisi gayet aydınlıktı.
Önlüğü takıp YouTube'a girdim ve tariflere bakmaya başladım. Poğaça tariflerine. Öncelikle patatesleri yıkayıp tencereye koydum ve üzerine suyla doldurdum. Onlar kaynayana kadar hamuru da hallederim diye düşünerek işe başladım.
Hamuru halledip kaba koyduktan sonra kabarması için üzerini kapatıp kenara bir yere koydum.
Önce tatlı kurabiyeleri hazırladım ve fırına attım. Tuzluları yapmak için tepsiyi alıyorken yere düşürdüm.
- Siktir.
Umarım Emir uyanmamıştır.
Birkaç dakika ses gelmeyince işime devam ettim. Hamuru hazırlarken belimdeki ellerle irkilerek küçük bir çığlık attım.
Emir- Günaydın güzelim!
Dirseğimle yavaşça karın boşluğuna vurdum.
- Korktum Emir.
Emir- Sende beni korkuttun... Sana bir şey oldu diye çok korktum.
Ellerimdeki hamurlara dikkat ederek ona döndüm ve kollarımı omzuna koydum. Parmak uçlarıma çıkarak yanağını öpüp geri çekildim.
- Hadi defol git.
Emir- Ne?
- Git, diyorum. Kör müsün oğlum, işim var.
Emir- Bende yardım edebilirim.
- Gerek yok. Daha erken sen git uyu.
Emir- Bu arada sen ne yapıyorsun?
- Sürpriz.
Emir- Hadi canım?
- Öyle canım.
Hamuru yoğurmaya devam ederken Emir yandaki un dolu kaba elini soktu ve yanağıma sürtüp kahkaha atarak geri çekildi.
- Emir!
Emir- Masal'ım çok güzel oldun. Gerçi sen her halinle güzelsin.
- Emir siktir git! Yavşama.
Gülerek yaklaşıp unlu yanağımı öptü. İç çekip işime devam ettim.
Emir- Bende bir şeyler yapayım ya!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKUYORUM SEVMEKTEN
Romanzi rosa / ChickLitFAZLA KLİŞEDİR. İLK YAZDIĞIMIZ KİTAP OLDUĞU İÇİN DÜZENLEMİYORUM, HATIRA KALSIN DİYE :) ONA GÖRE OKURSUNUZ... Bu hayattaki en çirkin ses sana ait sanırım bayan alarm. Saat 6.45'ti Biraz daha uyuyabilirim diye düşünürek alarmı erteledim ya da erteledi...