Geldiikkkk. Gerçi çok bekleyenimiz yok yaww . Belki de hiç bu bizi biraz üzüyo ne yorum varr ne de vote okuyosanız ve burdaysanız belli edin bee.
Ayy sanki biraz dilenci gibi oldum neyse başlıyorum.
______________
MASAL'DAN
Ela- Bi daha benim sevgilimin yakınlarında seni görmeyeyim yoksa....
"Yoksa" dedim. Alaycı bi gülümsemeyle.
Ela- Kızım sen neyine güveniyosun yaa. Senin anan baban bile yok. Sadece teyzen var. Sadece teyzen anladın mı beni!?
Demesiyle bi anda etraf bulanıklaştı. Yoksa hayır ağlamıycaktım. Bu mal yüzünden ağlayamazdım.
Alara- Aaaa sen ağlıyor musun? Ağlıyor zavallı yazıııkkkk.
Gizem- Yaa üstüne gitmeyinnn. Yoksa daha çok ağlar sonra bizi teyzesine şikayet edeerrr. Ne de olsa sadece teyzesi varr. Başka kime şikayet edecek.
Bu sefer çok ileri gitmişlerdi. Kayla'ya baktığımda yerinde zor duruyordu. Selin de aynı şekilde. Çünkü eğer bi daha kavga edersek okuldan atılıcağımız söylendi. Evet biz bi kere daha kavga etmiştik hemde okul bahçesinin ortasında. O zaman bi uyarı aldık.
- Bana bak seni sürtük bi daha benim ailem hakkında bir şey söylersen, beni ebenin düğününe çağır olur mu?
Ela- Niye ki?
- Çünkü gerdeğe ben gireceğim.
?- Üüüfffffff. Masal vurdu gol olduuuu.
Okuldaki herkes- Oooooo ne laf amaaaa.
Biraz bağırmıştım sanırım. Herkes kahkahalara boğuldu. Ela kızarıp bozardı. Tam üzerime yürüyecekken.
Deli Nergis- Arkadaşlar n'oluyor burda!?
Kayla- Hocam arkadaşlar düğüne gidiyor sonra da....
Selin Kayla'yı dürttü " Ne diyon amk" dercesine ona baktı.
Deli Nergis- Kimin düğünü, ne düğünü? Neyse n'oluyor burda?
Ela- Yok bir şey hocam arkadaşın ağlayası gelmiştee. İşte onu sakinleştirmek için geldik ama bize de bağırdı, küfür etti.
Deli Nergis- Doğru mu bu?
Alara- Hayır, biz ağlat...
Gizem- Doğru hocam Ela yalan söylemez.
Alara- Nasıl yaa söylüyor işte. Sende...
Gizem, Alara'ya bi tane vurdu. Salak fark edilmediğini sandı sanırım.
Deli Nergis- Hhmmm anladım dağılın hadi. Herkes sınıflaraaa!
Ela- Bu iş burda bitmedi söyleyeyim.
Selin- Söyle kızım senden korkan mı var!?
Gizem- Sen karışmasana hepiniz aynı boksunuz yetimler.
Selin- Aaa canım bakıyorum da boynundaki iz hala duruyor 1 yıl geçti hâlbuki ( kavgadan kalan iz)
Gizem çok sinirlenmişti ama müdire hanım bizi tekrar uyardı. Ve o çocuğun adının Deniz olduğunu öğrendim. Mallar birbirlerini bulmuşlar işte.
Zil çaldı. İlk ders biyolojiydi bu dersi laboratuvar da işleycekmişiz. Neden acabaaa. Allah'ım lütfen kurbağa falan kesilmesin ben elleyemem.Kayla- İnşallah bişey keseriz. Canım çok kesmek istedi.
Selin- Oğlum sen manyak mısın? İnsanın canı neden bir şey kesmek istesin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKUYORUM SEVMEKTEN
ChickLitFAZLA KLİŞEDİR. İLK YAZDIĞIMIZ KİTAP OLDUĞU İÇİN DÜZENLEMİYORUM, HATIRA KALSIN DİYE :) ONA GÖRE OKURSUNUZ... Bu hayattaki en çirkin ses sana ait sanırım bayan alarm. Saat 6.45'ti Biraz daha uyuyabilirim diye düşünürek alarmı erteledim ya da erteledi...