33.BÖLÜM

96 16 104
                                    

Çok fazla zamanın geçtiğinin farkındayım. Yeni texting yayınladım ve onunla uğraşmıştım.

Texting'in ismi N'ABIYON LAN!? Hehehheeh reklamı da yaptığıma göre buyurun geçin bölüme.
_________________________

MASAL'DAN

Kaşlarım çatılırken kapıyı kapatmaya çalıştım ama izin vermedi.

- Ne işin var lan senin burada!? Çabuk git buradan.

Deniz- Güzelim beni bir dinle.

- Deniz senin neyini dinleyeyim lan!? Siktir git çabuk.

Deniz- Masal'ım.

- Ben ne zaman senin oldum oğlum!? Ben seni hiçbir zaman sevmedim! Anlıyor musun beni, sevmedim! Git s*ktiğin Naz'la beraber ol!

Donup kalmış bana bakıyordu. Arkadan adım sesleri gelince hızla kapıyı kapattım.

Emir- Masal ne oluyor?

Tam ağzımı açmış cevap verecekken kapı yumruklanmaya başladı. Emir kaşları çatılmış bana bakıyordu.

Emir- Kim bu?

- Kimse değil.

Emir- Nasıl değil Masal!?

Bileğimden tutup arkasına doğru çekti ve kapıyı açtı. Deniz'in kaşları çatılırken bana baktı.

- Deniz git buradan.

Emir- Deniz, n'abıyon lan p*ç!?

Gözlerimi kocaman açarak Emir'e baktım. Yüzünde anlam veremediğim bir sırıtış vardı.

Deniz- Ne diyorsun lan sen!? Masal'ın aklını sen karıştırdın değil mi!?

Emir- Ne karıştırması lan!? Kız gözlerinle gördü senin ne mal olduğunu!

Deniz kahkaha atıp biraz geri gitti. Gözleri beni bulurken sırıtmaya başladı.

Deniz- İntikam almak için sende bunun altına mı yattın, *rospu!?

Emir birden Deniz üzerine gitti ve yumruk attı. Deniz dengesini kaybetip düşerken Emir üzerine oturdu ve yumruklarını ardı ardına vurmaya başladı. Koşarak Emir'in omuzlarından tuttum.

- Emir dur!

Emir- KİM *ROSPU LAN! ŞİMDİ DE SÖYLESENE HADİ!

- Emir dur! Lütfen dur.

Sesim tükenmişçesine çıkarken Emir bana baktı. Deniz'in üzerinden kalkıp bana sarıldı ve alnımı öptü.

Emir- Tamam güzelim.

Deniz yerde kanlar içinde yatıyordu. Emir'se onu takmayıp beni içeri çekti ve kapıyı sertçe kapattı. Ellerini tutarak yaralarına baktım.

- Hadi gel şunları temizleyelim.

Beraber tuvalete gidip pansuman yaptıktan sonra mutfağa geçtik.

Aras- Neredesiniz lan siz?

Murat- Oğlum ellerine n'oldu senin!?

Emir- Yok bir şey.

- Yok mu!?

Göz devirerek masaya oturdu. Ardından bende oturdum ve sessizce yemeğimizi yedik. Ortalığı toplayıp bulaşıkları makineye yerleştirdikten sonra televizyonun karşısına oturduk ve dizi izlemeye başladık.

Emir'in göğsünden başımı kaldırıp yüzüne baktım. O da çok geçmeden yüzünü yüzüme çevirdi.

Emir- N'oldu?

KORKUYORUM SEVMEKTENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin