Baştan söylemek istiyorum. Bir 10 bölüm falan olması lazım herhalde, işte bu bölümlerde noktalama ve fazlasıyla yazım yanlışı bulunabilir ama diğer bölümler öyle değil. İnsan yazdıkça öğreniyor. Düzenlemeye de pek vaktim yok... Ve başını okuyup vazgeçmeyin. Fazlasıyla eğlenceli... Benim açımdan ;)
MASAL
Masal 12.sınıfa gider. Kitap okumayı sever. Kedilere bayılır. En sevdiği renk siyahtır. Masal hiçte dıştan göründüğü gibi tatlı değildir içinde bi canavar yatar. Yani onunla uğraşana haddini güzelce bildirir. Koç burcudur ve özelliklerinin hakkını verir. Hiç sevgilisi olmamıştır, olmasınıda istemiyor açıkçası.
KAYLA
Masal'ın kardeşlerinden (bff) biridir. Masal'ın aksine kedilerden nefret eder, köpeklere bayılır. Geceleri en çok efkar yapmayı sever yanında da çikolatalı süt içer (güzel kafa yapıyor).
Çok deli bi kızdır, enerjisi hiç bitmez. Kayla'nın sevgilisi olmamıştır Masal'ın kafadan gider. Balık burcudur herkese göstermesede çok duygusaldır.SELİN
Masal'ın ikinci kardeşidir. O da yılanlar bayılır. Gitar çalmayı sever ve sesi de mükemmeellddirrrr. Ama utandığı için herkesin yanında şarkı söyleyemez ama bi gün söyliyecek 😏.
O da siyah herşeye bayılır. Parayı sever(kim sevmez ki). Yengeç burcudur müziğe ilgisi de burdan gelir.( Hee bizim kızların favori yiyeceği çiğköftedir.)
ELA
Ela, Masal'ın kanlısıdır diyebiliriz. Masal'ı çok kıskanır. Burnu havadadır ama bir gün indirilecek. Masal 9.sınıfa ilk ayak bastığı zamandan beri düşman gözüyle görmüştür. 2 tane de köpeği vardır.
ALARA
Ela'nın köpeklerinden biridir. Ama çok saftır herşeye inanır erkekler bunu parmağında oynatıyor bee bi yandan üzülüyorum aslında. Kayla'ya takmıştır.
GİZEM
Ela'nın 2.köpeği Alara'nın aksine oldukça zekidir. Genelde grubun planlarını o kurar. Ama bazen kurduğu planlar saf arkadaşı yüzünden suya düşer. Ve aynı anda 5-6 erkeği elinde oynatır. Bu da Selin'e takıktır.
AYLA
Masal'ın teyzesidir. Oldukça zeki, anlayışlı, komik, enerji dolu ve çılgın biridir. Maddi geliri yüksektir. Ve yüksek makamlardan tanıdıkları vardır. Bizim kızları kendi kızlarıymış gibi sever. Bi kere evlenmiş ama anlaşamadığı için boşanmıştır ve evlenmeyi de düşünmüyordur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKUYORUM SEVMEKTEN
ChickLitFAZLA KLİŞEDİR. İLK YAZDIĞIMIZ KİTAP OLDUĞU İÇİN DÜZENLEMİYORUM, HATIRA KALSIN DİYE :) ONA GÖRE OKURSUNUZ... Bu hayattaki en çirkin ses sana ait sanırım bayan alarm. Saat 6.45'ti Biraz daha uyuyabilirim diye düşünürek alarmı erteledim ya da erteledi...