29.BÖLÜM

90 13 78
                                    

BÖLÜMDEKİ ŞARKI MEDYADA ORAYA GELDİĞİNDE AÇABİLİRSİNİZ.
__________________________

MASAL'DAN

Selin çığlık atınca yerimden zıpladım. Emir'i görünce bende çığlık attım.

- Hii! Allah'ım tövbe estağfurullah, n'oluyor!?

Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Elimi kalbimin üzerine koydum ve gözlerimi kapattım. Emir'de baştan korkmuştu ama şimdi kahkaha atıyordu, tabii köşede bizi izleyen Kayla ve Murat'da.

Aras- Sizin Allah belanızı vermesin ya! Oğlum valla öldüm zannettim bi an.

Selin- Bende ölüyordum burada!

Kayla- Ölmezsin ölmezsin.

Murat- Güne enerjik başladık, mükemmel sonlanacak.

Selin elini Aras'ın yüzüne götürüp kırmızıyla çizilmiş şeyi gösterdi.

Selin- Bu ne?

Murat- Küçük Aras!

Aras- S*kimi niye yüzüme çizdin lan, pezevenk!

Selin- Aras!

Aras- Özür dilerim.

Hep beraber güldük eğlendik ama Emir hâlâ gülüyordu.

- Ne gülüyon lan!?

Emir- M-Masal'ım! Recep İvedik gibi olmuşsun.

Sinirle yanağına tokat attım. O da beni tutup koltuğa yatırdı ve gıdıklamaya çalıştı. Ben gıdık almam ki.

Emir- Sen niye gülmüyorsun?

- Ben gıdık almam.

Ellerini durdurdu. Ve yüzüme yaklaştı. Kayla boğazını temizleyince üzerimden yavaşça çekildi.

Murat- Tiplere bak a*ına k*yayım.

Karınlarını tutup gülüyorlardı. Parmağımı havaya kaldırdım ve tehditkâr bir şekilde salladım.

- Siz göreceksiniz oğlum!

Odaya gidip makyaj temizleme suyuyla, pamuk alıp içeri girdim. Suyu 6 pamuğa döktüm ve malzemeleri Selin'e verdim. Emir'in önüne oturdum. Pamuğu yüzüne götürdüm ve silmeye başladım. Sürekli gülüyordu.

- Emir bak boğarım seni.

Emir- Tamam güzelim ya.

Yüzünü silmeyi bitirdikten sonra kalan pamukları yüzümü silmesi için ona verdim. O da canımı acıtmamak için çok bastırmadan siliyordu. Birkaç dakika sonra yanağımdan öptü.

Emir- Tamamdır. Kaşlar biraz zor çıktı ama.

- Emir!

Gülerek sarıldı ve saçlarımı kokladı.

Kayla- Hadi be ben acıktım.

- Yürüyün de hazırlayın!

Murat- Ama yenge.

Selin- Yürüyün lan!

Kayla'yla Murat mutfağa giderken, bizde tuvalete elimizi yüzümüzü yıkadık. İşlerimizi hallettik, üzerimizi değiştirip mutfağa gittik.

Murat- Pankekleri yakmamız dışında bir sorun yok.

Kayla- Evet, mükemmel oldu.

Hep birlikte masaya oturduk.

- Biz gece nasıl uyanmadık?

Murat- Yenge şimdi şöyle oldu....

Kayla- Uyku ilacı.

KORKUYORUM SEVMEKTENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin