ENTRİKA BAŞLASINNNN.
________________________MASAL'DAN
- Çıkar dolaptan ketçabı. Bende makyaj malzemelerini getiriyorum.
Hee Selin sende kırmızı gıda boyasını çıkar.Selin- Olum çok korkucaklar laannn.
Kayla- Sessiz oll.
Hızlıca bavulların olduğu odaya gittim üzerime eski bir şey giydim ve makyaj çantasını alarak hemen mutfağa gittim. Ve kapıyı yavaşça kapattım.
- Çıkardınız mı?
Selin- Evet.
Kayla- Niye karıştırıyoruz bunları?
- Ketçap yoğun ama kan rengi değil bu yüzden o rengi gıda boyasından alıcaz.
Selin- Vay anasını. Seni sinirlendiren şey sadece korkutmaları mı oldu?
- Biraz ondan... Biraz daa...
Kayla- Biraz da?
- Emir'den. Madem beni sevmiyor, niye bana o kadar yakınlaşıyor. Ve en önemlisi beni öpüyor.
Selin- Nee seni öptü mü!?
- Ne bağrıyorsun? Evet öptü.
Kayla- Ne zaman lann. Şerefsize bak bee.
- Seni korkutmaya çalışmadan önce benden izin aldı gibi bir şey oldu. Bende...
Kayla- Ha sende izin verdin. Bu da şero.
Selin- Off tamam yaa gelicekler şimdi.
- Aynen ben makyaja başlıyorum o zaman. Selin gel önce seni yapalım. Kayla sende ketçapla gıda boyasını karıştır.
Kayla- Emredersiniz komutanım.
- Allah'ım yaa. Selin hadi gel.
Selin sandalyeye oturdu. Bende far paletinden kırmızı renkle gözlerinin altına hafif bi çizgi çektim. Üzerine de hafif siyah.
- Ruj da sürelim mi?
Selin- Sür sür. Şöyle kan kırmızısı olsun.
- Tamamm. Heh buldum.
Selin'e kırmızı ruju da sürdükten sonra Kayla'yı çağırdım. Ona da aynısı yaptım. Kendime sadece kırmızı çizgileri çektim ve hafif turuncu bir ruj sürdüm. Kırmızı rujla yüzümün bazı yerlerine de çizikler attım.
Kayla- Getiriyim mi ketçabı?
Selin- Getir de sürelim.
Boynumu kaldırdım Selin ve Kayla'da ketçabı sürdü.
- Tamam mı?
Kayla- Tamam tamam.
Ellerimize de sürdük.
Selin- Ne okucaz?
- Elham okursak çakarlar.
Kayla- Ayetel Kürsi.
Selin- Ya onu da anlarlarsa.
- Yok yaa anlamazlar. Hadi al bıçağı.
Kayla- Durun lan. Mum bulcaktık.
Selin- Aaa evet.
Dolapları aramaya başladık. İnşallah çakmazlar yaa, bi güzel korksunlar.
Kayla- Buldum.
Selin- Hadi yak çabuk.
Kayla mumu yaktı ve kapıyı yavaşça açtım.
- Hazırız dime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKUYORUM SEVMEKTEN
ChickLitFAZLA KLİŞEDİR. İLK YAZDIĞIMIZ KİTAP OLDUĞU İÇİN DÜZENLEMİYORUM, HATIRA KALSIN DİYE :) ONA GÖRE OKURSUNUZ... Bu hayattaki en çirkin ses sana ait sanırım bayan alarm. Saat 6.45'ti Biraz daha uyuyabilirim diye düşünürek alarmı erteledim ya da erteledi...