30.BÖLÜM

110 16 449
                                    

UYARI! BU BÖLÜM SİZİ AĞLATACAK KADAR DUYGUSALDIR. YANİ BEN YAZARKEN AĞLADIM. ŞU ŞARKIYI DA SÜREKLİ DİNLEMENİZİ İSTİYORUM, BENCE İNDİRİP SADECE ONU DİNLEME ŞEYSİNE ALIN. (ONU DİNLEME ŞEYSİ. HA!?) NEYSE SİZ YAPIN İŞTE BİR ŞEYLER AMA BUNU DİNLEYİN. AĞLAMAZSANIZ GELİN BENİ DÖVÜN. ŞAKA ŞAKA DÖVMEYİN. FAZLA MI BOŞ YAPTIM NE, BÖLÜME ATLAYIN.
_________________________

SELİN'DEN

- Bunları yapınca eline ne geçecek?

Bora- Hiçbir şey zevk alıyorum. Aras'ın korkması bana zevk veriyor.

Masal gittikten sonra Kayla kızın yanına koşup bir şey olup olmadığına bakmıştı, olmadığını anlayınca da bir tanede o vurdu. Emir'se şoktaymış gibi hareket etmiyordu. Koşarak Masal'ın arkasından gittim. Araya girerken beni biri çekip burnuma mendil tuttu. Bayılmadan önce tek duyduğum şey ağır bir eter kokusuydu. Şimdi de ellerim kollarım bağlı bir sandalye de oturuyorum. Karşımda da yarım saatten beri kesik kol fotoğrafı arayan ve bana 'bu nasıl' diye soran bir psikopat oturuyor.

Bora- Ahh bu kız çok korkuyor. Neden acaba?

- Bana bir şey olmasından korkuyor geri zekâlı.

Bora- İyi de ben sana bir şey yapmam ki.

Kalkıp yanımda dikildi. Elini yanağıma koyarken başımı diğer tarafa çevirdim.

Bora- Yapmayı çok isterim ama biraz daha zamanı var.

Yüzüme yaklaşmaya başladı, bende başımı kaldırıp tükürdüm. Sinirle geri çekildi, yüzünü sildi ve bana tokat attı.

Bora- Kaşınıyorsun. Bu güzelliğe kıymak istemem. Zorlama istersen, yoksa kötü şeyler olur.

Aras özlüyor mudur beni? Bir kere yarasını kanatmıştım.

- Ayy özür dilerim acıdı mı!?

Aras- Benim canım acımaz.

Acıyor mudur canı?
_______________________

MASAL'DAN

Elimdeki telefonu düşürecekken Aras tuttu. Ağzım açık kalmıştı ve hareket edemiyordum.

Aras- Bu ne lan!?

Hıçkırarak duvara yaslandı ve sırtını sürterek yere oturdu. Telefonu yanına bıraktı ve dirseklerini dizlerine dayadı, ellerini saçlarının içine geçirdi. Emir onun yanına gidip dizlerinin üzerine çöktü, Aras'da sarıldı. Murat'da Kayla'yı tutuyordu.

Aras- Çok canım acıyor kardeşim.

Emir- Geçecek hepsi, her şey geçecek.

Her şey gerçekten geçecek mi?

Okan A- Kızlar geçin oturun.

Eliyle koltukları göstermişti ama ben gidemiyordum. Kayla'yı Murat kolundan tutup götürdü.

- Niye baştan söylemedin?

Hepsi bana bakıyordu.

Aras- Ben.... Korktum. Beni istemez diye. Ben sadece ona aşık oldum bu hayatta. Sevdiğim kadını kaybetmekten, onun kokusunu bir daha duyamamaktan, onu bir daha görememekten korktum.

Kayla- Gereksiz yere korkmuşsun.

Aras- Nasıl?

- Selin'in.... Onun en büyük hayali mafya karısı olmaktı.

İstemsizce gülümsemiştim. Gözümden yaşlar akıyordu ama gülümsedim. Aras'da gülümsedi ama buruk bir gülümseme....

- Her şey benim yüzümden oldu. Ya ona bir şey olursa!

KORKUYORUM SEVMEKTENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin