MASAL'DAN
Emir bana ağzı açık, şaşkın şaşkın bakıyordu. Sadece Emir değil hepsi, böyle bi tepki vericeğimi sanırım düşünmediler, bende öyle. Garson gelince hesabı ödedik ve hızlıca masadan kalktım.
Emir- Masal.
Cevap veremem çünkü rezil oldum. Sevgilim var benim diyen Masal gitti, Emir'i kıskandığını söyleyen Masal geldi. Aferin Masal başarılarının devamını dilerim.
Emir- Masal bi durur musun?
Duramam. Hatta burdan benim ışınlanmam gerek, uzaklara senin olmadığın bir yere.
Emir- Masal dedim.
Demeseydin. Ben mi dedim de diye.
Emir- Masal tamam seviyorsun beni anladık.
Bi dakika.
- Ne sevmesi be!?
Emir bana gülümseyerek bakıyordu. Kızım kıskandım dedin açık açık daha neyi inkâr ediyorsun. Sonuna kadar diren Masal sonuna kadar.
Emir- Hâlâ mı?
- Neyden bahsediyoruz?
Emir- Kıskandığını söyledin.
- Ben onu kızlara sinirime söyledim. Yoksa seni kıskandığım falan yok, umrumda değilsin.
Emir sinir bozucu bir şekilde gülmeye devam ederken arkamı döndüm ve ilerlemeye başladım. Hepsi benim arkamdan geliyordu bende hiçbirini beklemeden avm'den çıktım.
Selin- Masal bi dur kardeşim ya.
Kayla- Sen gel bakıyım şuraya.
Kayla kolumdan tutup beni köşeye çekti. Emirler de ileride beklemeye başladı.
Kayla- Sen ne dediğinin farkındasındır umarım.
Selin- Olum büyük pot kırdın. Artık Emir hep bunu yüzüne vurucak, baksana nasıl sırıtıyor.
Emir'e baktım, maşallaah otuz iki diş sırıtıyor mübarek. Bende onu görünce ister istemez gülümsedim.
Kayla- Hoopp kendine gel. Önce şu Deniz'den kurtul.
- Deniz vardı değil mi?
Selin- Malesef.
- Hadi gidelim.
Emirler'in yanına gidince 3'ü de bana bakıyordu. Bende başımla 'ne var?' işareti yaptım.
(Ne var işareti ne?🤣) Neyse anladınız siz.
Aras- Yürüyerek gidelim diyoruz. Uygun mu?
Selin- Çok iyi olur.
Kayla- Aynen bacaklarımız açılsın.
Ben ifadesiz bi şekilde onlara bakıyordum. Murat elini yüzüme doğru getirip parmaklarını şıklattı.
- Ne?
Murat- Yürüyerek gidelim mi?
- Hee gideriz!
Gülüşmeye başladılar. Şerefsizlere bak be. Emir yanıma geldi ve kulağıma eğildi.
Emir- Ama sen bu kadar tatlı olma.
Tövbe estağfurullah. Ölüyor muyum acaba? Dur bakıyım.
Elimi kalbime götürdüm. Attığını fark edince hemen çektim. Emir bana tek kaşını kaldırmış, hafif gülümseyerek bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKUYORUM SEVMEKTEN
ChickLitFAZLA KLİŞEDİR. İLK YAZDIĞIMIZ KİTAP OLDUĞU İÇİN DÜZENLEMİYORUM, HATIRA KALSIN DİYE :) ONA GÖRE OKURSUNUZ... Bu hayattaki en çirkin ses sana ait sanırım bayan alarm. Saat 6.45'ti Biraz daha uyuyabilirim diye düşünürek alarmı erteledim ya da erteledi...