HELLÖÖÖ
BEKLEYENLERDEN ÖZÜR DİLERİM AMA GERÇEKTEN DERS ÇALIŞMAM GEREKİYO 2 HAFTA SONRA SINAVLARIM VAR VEE BEN YENİ 9. SINIFA GEÇTİM BU UZAKTAN EĞİTİMDEN DE BİŞEY ANLAMIŞ DEĞİLİM HAVASINDAN MIDIR SUYUNDAN MIDIR KİMSE ANLAMAMIŞ NEYSE FAZLA UZATMADAN DEVAM EDEKK.
_______________MASAL'DAN
Kafede küçük depoya benzeyen bir yer vardı. Teyzem bizi oraya götürdü. Çok kızmıştı sanırım ama biz birbirimizi seviyoduk yaa.
Ayla T- Evet ne olduğunu kim anlatmak ister?
Hep beraber yutkunduk. Allah kahretmesin ki bu dışardan da duyuldu.
Ayla T- Niye bu kadar korktunuz bilmiyorum ama o çocuklara güvenmiyorum. Tamam çocuklar gayet yakışıklı ama Nergis'le konuştuğumuzda o çocukların yanında her gün başka bi kız olduğunu söylemişti. Yani ben sizi kırmalarını istemiyorum. Benim durumuma düşmenizide.
Gerçekten teyzem bu konuyu her açtığın da o şerefsiz x eniştemi boğmak istiyordum. Canım teyzem yaa çok üzülüğü her halinden belli oluyordu. Ama o herzaman güçlü olmaya çalışıyordu. Ama olamıyordu bu olaylar onuda yoruyordu.
Ayla T- Kızlar bu hayat sizin ama lütfen kendinize dikkat edin. Ve bu çocuklara kendinizi o kadar çok kaptırmayın. Evlenmiyceksiniz onlarla.
Dedi ve tebessüm etti. Biz de teyzeme sarıldık.
Biz- Seni çok seviyoruz.
Ayla T- Bende sizi çok seviyorum zilliler.
Hep beraber gülüşerek Berkler'in yanına gittik. Bize 'ne oldu, ne konuştunuz' dercesine bakıyorlardı.
Teyzem yanımızdan ayrılınca olanları anlattık diyemem. Çünkü onlara güvenmediğini söyledi. Nasıl söyleyebilirdik ki? Neyse ben Berklere güveniyorum. Umarım teyzemin söyledikleri gerçek değildir. Gerçi tamam kantinde kızlarla sarmaş dolaş olabilirler ama belki değiştiler. Bi şans versek suçlu mu çıkarız, tabiki de hayır her insan bi şansı daha hak eder.
_______________ERTESİ GÜN
Erkenden kalkıp kahvaltımızı yaptık. Ve kafeye gitmek için yola çıktık. Herkes çok enerjikti bugün açılıştan sonraki ilk gündü. Berkler'in yine işi çıkmıştı. Açıkçası ne işi olduğunu merak etmiyor değildim. Acaba teyzemin dedikleri doğru muydu? Yok yaa hayır yapmazlar. Ya yaparlarsa? Yapmasınlar. Bunları düşünürken araba durdu, başımı kaldırdım. Kafeye gelmiştik. 15 dakika sonra bir kaç kişi gelmeye başladı. Biz ise önlüklerimizi giyip çalışmaya.
_______________ÖĞLEDEN SONRA
Kısa bi yemek arası vermiştik. Sabah olmasına rağmen bir sürü müşteri geldi. Bu bizi yordu ama çok mutluyduk. Çünkü teyzeme yük oluyorduk ve para istemeye çekiniyorduk. Artık öyle bir şey olmaycaktı. Rahatlıkla paramızı harcayabilecektik. Öğle yemeğimizi yedikten sonra servise devam ettik. Kapıya baktığımda bana mal gibi sırıtan Ela ve arkadaşları. Hayır şimdi bizi sinir edecekler. Tamam sakin kızım bi sorun olmaycak. Kızın girişi bile olaydı arkadaş etrafındaki bütün erkekleri kesiyodu. Mall.
Ela- Garson, buraya gel. Çabuk!
Bu kız gerçekten güzel kaşınıyodu. Ama bir şey yapamazdım. Teyzemin kafesinin adını lekeleyemezdim. Yanımızda çalışan Ali diye bi çocuk vardı. Ona başımla işaret edip onu gönderecekken.
Ela- Sen değil.
Beni göstererek.
Ela- Sen gel.
İyi tamam sakin kızım. Herkes bize bakıyordu. Bu normaldi bağıra bağıra konuştuğu için. Hızlıca yanına gittim.
Ela- Beni masama götür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKUYORUM SEVMEKTEN
ChickLitFAZLA KLİŞEDİR. İLK YAZDIĞIMIZ KİTAP OLDUĞU İÇİN DÜZENLEMİYORUM, HATIRA KALSIN DİYE :) ONA GÖRE OKURSUNUZ... Bu hayattaki en çirkin ses sana ait sanırım bayan alarm. Saat 6.45'ti Biraz daha uyuyabilirim diye düşünürek alarmı erteledim ya da erteledi...