21.BÖLÜM

139 16 102
                                    

MASAL'DAN

Murat- Kızlar uyanın lan!

Lan mı!?

Kayla- Ne bağırıyorsun be!?

Murat- Saat olmuş 11 siz hâlâ uyuyun! Hadi kahvaltı hazır çabuk.

Murat'ın bağırışları kesildikten sonra kafamı tekrar yastığa gömdüm, kızlarsa çoktan ayaklanmışlardı.

Selin- Masal hadi.

- Tamam ben gelicem.
________________

Yüzüme gelen sıcak nefesle gözlerimi yavaşça araladım. Yüzümün üç-dört santim ötesinde Emir'in yüzü, KANLI CANLI!

Kısık ve hoş bi sesle;

Emir- Günaydın güzelim.

Emir'in aksine ağzımı bile açamıyordum, bu kadar yakın olmamız pek iyi değildi aslında. Daha da yaklaşarak yanağımdan öptü ve geri çekildi.

Öpme lan beni!

Emir- Kız kalksana hadi, robot gibi kaldın.

Ne yapabilirim gerizekalı, durup durup beni öpüyorsun, sana bu hakkı kim veriyor?

Masal içinden konuşucağına keşke bunları Emir'e söylesen.

Emir- Ben çıkıyorum üzerini değiştir gel.

- Emredersiniz paşam.

Emir- Bak hâlâ yatıyor. Gelirsem kaldırmasını bilirim, öpücüğün kaldırma kuvvetini kullandırtma bana.

- Allah Allah!

Emir- Hadi hadi!

Emir odadan çıkınca yattığım yerden kalktım ve bavula ilerledim. Elime ne gelirse onu giymeyi düşünüyorum, açıkçası bide kıyafet seçemem.

Siyah eşofman ve gri sweatshirt. Allah'ım şanslıyım bugün galiba.

Keyifle elime gelenleri alıp giydim, saçımı da öylesine tarayıp topuz yaptım ve tuvalete gidip rutin işlerimi hallettim. Mutfağa doğru ilerledim hepsi masadaydı.

- Günaydın.

Murat- Yenge ben geldiğimde uyanma, Emir gelsin uyandırsın. Vay bee!

Emir bana sırıtarak baktı ve;

Emir- Benim yöntemlerim farklı kardeşim.

Allah seni bildiği gibi yapsın çocuk.

Aras- Nasıl yöntemler?

Emir- O da bize kalsın.

Daha fazla ayakta durursam bayılıp yere düşerim korkusuyla masaya oturdum. Kahvaltımızı ettikten sonra Emir ellerini birbirine vurup dikkati üzerine çekti.

Emir- Evet akşama ziyafet var size yemek yapasım geldi, sizde bu arada bana yardım ediceksiniz. Biz Masal'la markete gidicez; Murat ve Kayla pazara ve siz evde kalıp ortalığı toparlayın.

Aras- Tamamdır ben varım.

Murat- Ben dünden razıyım.

Selin- Peki.

Kayla- Yemek varsa bende varım.

Herkes bana bakarken bende onaylar şekilde başımı salladım. Emir bana gülümseyerek bakıyordu.

Çok tatlısın sen be!

Emir- Eee hadi o zaman Masal hazırlan. Kayla sende, beraber çıkalım.

KORKUYORUM SEVMEKTENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin