11.BÖLÜM

138 22 65
                                    

BURAYA KADAR GELEN ARKADAŞLAR MASAL'I DEĞİŞTİRDİM. ŞİMDİKİ MASAL MEDYADAKİ.

HADİ BAŞLAYALIM
____________________________

EMİR'DEN

Masal bir şeyden korkmuştu ama neyden? Suratı bembeyaz kireç gibiydi. Bende korktum. Onu götürüp yatırdım, kendimde yanına yattım. Uyuyunca geçer diye düşündüm, başını göğsüme yasladım. O da hemen uyudu. Ne güzeldi kirpikleri uzun uzun. Kaşı neden çizik peki. Telefonuma bildirim geldi. Almak için uzandım. Masal kıpırdandı ama sonunda Masal uyanmadan telefonumu aldım.
____________________

Aras: Laannn sadece mantımı alcaz başka bişey yok mu?

(11.34)

Emir: Hee sadece mantı.

(11.34)

Aras: Masal bir şey istemediğinden eminmiş mi?

(11.34)

Emir: Uyuyo o.

(11.34)

Aras: Uyuyo mu? Naptın lan kıza şerefsiz.😏

(11.34)

Emir: Napçam lan mall. Benim bi kıza dokunduğumu ne zaman gördün.

(11.34)

Aras: Şaka yaptık amk kızma tm. Biz çabuk gelmeyelim o zman.

(11.35)

Emir: Niyee?

(11.35)

Aras: Uyusun kız, sende onu güzelce süz.😏

(11.35)

Emir: Lan sapık mıyım benn!?

(11.35)

Aras: Bak kardeşim değilsin ama her erkeğin içinde bi sapık yatar, diye düşünüyorum ben. Senin fikrini bilemem.

(11.35)

Emir: Senin içinde yatıyosa benim içimde de yatmak zorunda mı amk!? Sen şimdi siktir olup git canım.

(11.35)

Aras: Canım? Yoksa sen erkeklerden hoşlanmaya başladın da benim mi haberim yok?

(11.35)

Emir: Yaa olum mal mısın lann!? Ben bayaa kızlardan hoşlanıyorum. Amaann ne diyom ben siktir git, çabuk gelin.

(11.36)

Aras: Tamam beee. Hadi görüşürüz.

(11.36)

Emir: Heee görüşürüz.

(11.36)

Görüldü

Aras

son görülme bugün 11.36
________________________

Telefonumu kapatıp koltuğun kenarına koydum. Amk malı ben niye süzcem kızı. Güzel tamam ama sevgilisi varmış. Bi nevi benim de var ya da yok. Duygu'nun yaptıkları umarım doğru değildir, Okan abinin adamları ne zaman öğrenir acaba şu olayı.

- Ooffff.

Masal elini yüzüme götürdü. Götürmek mi baya patlattı.

- Aağğğ.

Masal gözlerini araladı;

Masal- Emirr nolduu?

Yan yana olduğumuzu görünce hemen ayaklandı.

KORKUYORUM SEVMEKTENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin