1.Bölüm

224 44 12
                                    

Odamın camından içeriye süzülen güneş ışığı gözlerimi açmam için zorluyordu.Gece uyuduğum halde hala kendimi yorgun ve halsiz hissediyordum.En iyisi biraz daha uyumaktı.Battaniyeyi başıma çekip uyumaya devam etcektim ki kardeşim Ege içeri girip üstüme atladı.
-Abla Ablaa uyan hadii
Oflayarak uyandım.Beni bazen sinir etse de Ege'yi çok seviyordum onun ablası olarak bu dünyadaki bütün şansımı kullandım sanırım.Yüzümü yıkayıp üstüme beyaz bir kazak ve kot pantolonu giydim.Annem kahvaltıyı hazırlamış beni bekliyordu.Yanağından öpüp kahvaltı masasına oturdum ve bişeyler yemeye başladım.Annem:
-Heyecanlı mısın bakalım yarın için diye sordu.
Tabi ya yarın 18 yaşına giriyordum.Reşit oluyordum artık.Doğum günümü pek sevmesem de reşit olacağım için mutluydum.Anneme omuz silkip sıradan bir doğum günü işte dedim.Sonra odama gidip yatağa uzandım.Hayatta en çok değer verdiğim iki insan annem ve Ege.Onlar için her şeyi yapardım.Babam için ise kılımı kıpırdatmam.Evet babam o adama baba bile demek gelmiyor içimden ne annemi hakediyor ne de bizi.Hiç sevmedi annemi beni de pek sevmez sadece Ege'yi seviyor.Eve bazen gelmiyordu.Benim umrumda bile olmuyor ama Annemin içten içe üzüldüğünü hissediyordum. Aslında o adamın eve gelmemesi hepimiz için daha iyi oluyordu.Her genç kızın ilk aşkı babası olur ama benim hiçbir zaman olmadı benim ilk aşkım hep annemdi her zaman da o olucak.Babam benim hep gözükmeyen yaramdır.Kimseye göstermediğim o derin yaram.Bu yarayla yaşamayı da öğrendim.İnsan mecbur kaldıkça her şeyi öğreniyor.

Yatağın üstünde uzanıp müzik dinlerken uyuyakaldım.Odam havalansın diye açık bıraktığım pencereden yağmurun yağdığını gördüm.Çoğu insan yağmuru sevmezdi ama yağmur bana hep huzur verirdi.Yağmurdan sonra gelen o toprak kokusu en sevdiğim kokuydu.Yavaşça kalkıp pencerenin önünde dışarıyı seyretmeye başladım.Çoktan akşam olmuş bile ben uyurken.Ne kadar çok uyuduysam.Biraz kendime gelmem için mutfağa gidip kahve yaptım.Kahveden biraz içip Ege'nin odasına girdim.Ege 6 yaşındaydı.Tek kardeşim oydu.Onu uyurken izlemeyi çok seviyordum çok tatlı uyuyordu.Hatta bazen yanına uzanıp onu izlerken uyuyakaldığım olurdu.Yine yanına uzandım ve izlemeye başladım.Ben siyah saçlı beyaz tenli olsam da Ege sarışın ve gözleri maviydi.O adama benzerdi zaten sarı saçları ve mavi gözleriyle.Belki de Ege ona benzediği için sadece onu çok seviyordu.Gözlerim istemsizce de olsa kapanıyordu bende zorlamadan uyumaya başladım.Ege'nin varlığını hissederek uyumaktan başka güzel ne olabilirdi ki?

Mutsuz Oluruz Biz Seninle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin