O kadar derin uyudum ki Ege gece gelip yanımda uyumuş farketmedim bile.Alarmımın sesine zar zor uyandım.Ege bana sarılı bir şekilde uyuyordu.Onu uyandırmamak için yataktan yavaş kalkmaya çalıştım ama Ege uyandı.
-Abla uyandın mı sen?
-Uyandım ablacım hadi uyu sen erken daha.
-Yanıma gelir misin sana sarılmak istiyorum.
Duygulandım.Fazla duygusal bir insandım zaten.
-Olur ablacım
Ege sımsıkı sarıldı ve biraz sonra ağlamaya başladı.
-Ege ablacım neyin var noldu?Neden ağlıyorsun?
-Babamı çok özledim ben abla
-Kıyamam sana.Babam işte çalışıyor biliyosun gelicek yakında.
-Annem de öyle söylüyor ama gelmiyor işte ne zaman gelicek?
-Çok yakında gelicek inan bana tamam mı?Hadi gel silelim şu gözyaşlarını ağlama birdaha tamam mı?Yoksa bende ağlarım.
-Tamam ağlama sen ağlamıcam ben.
-Ablasını da düşünürmüş.
Ege'yi güldürmek için gıdıklamaya başladım.
-Hadi sen şimdi annemin yanına git bende üstümü giyip gelicem.
Ege annemin yanına mutfağa gitti.O adamın Ege'yi ve annemi üzmesinden nefret ediyordum.Bizi sadece üzüyordu.Hep üzüyordu.Ege'nin üzülüp ağlamaması için babamı arayıp buraya gelmesini isteyecektim.
Hemen üstümü giyip mutfağa kahvaltı yapmaya gittim.
-Günaydın kızım
-Günaydın anne
Ege'nin ağlaması gözümün önümden gitmiyordu ve bu beni çok üzüyordu.Annem de farketti.
-İyi misin sen bir şey mi oldu?
-Yok annem iyiyim yorgunum sadece.
-Neden okul yüzünden mi dersler mi çok ağır?
-Yani ağır anne ama halletmeye çalışıyorum.
Annem hala çalıştığımı bilmiyordu ona yalan söylemek hoşuma gitmese de buna şimdilik mecburdum.Kahvaltı etmeye devam ederken telefonum çaldı.Arayan Elçin'di.
-Günaydın Defo
-Günaydın Elçin
-Bugün otobüse binmiyoruz kuzenim geldi yazlıktan hani senden hoşlanan Murat hatırladın mı?
-Hatırlamaz mıyım?Desene yine bittim ben.
-Eh işte biraz.O bırakmak istiyor bizi okula bende kabul ettim yine sana sormadan.
-Önemli değil de ben gelmesem otobüsle gitsem daha iyi olur.
-Olmaz ama yaa Gamze de gelicek hem.
-Gerçekten pek keyfim yok gidin siz hadi kırmayın beni.
-Neden keyfin yok iyi misin neyin var?
-Okulda anlatırım yavrum.
-Tamam okulda görüşürüz tatlım.
Telefonu kapattıktan sonra annemi öpüp evden çıktım.Murat benden hoşlanıyordu beni görünce sürekli iltifatlar ediyordu.Bana iltifat edilmesini severdim ama Murat kene gibi yapışıyordu bana.Bu yüzden sevmiyordum onu.Otobüs geldi ve bindim.Uykum olduğu için kafamı cama koydum.Kulaklıklarımı takıp Mor ve ötesi-Bir derdim var şarkısını açtım.En sevdiğim şarkılardan biriydi.Şuan da tam o modda olduğum için dinlemeye başladım.Gözlerim dolmaya başladı.Sürekli yenik düşüyordum her şeye karşı.Hep herkes gibi güçlü olmak istedim ama olmuyordu işte yapamıyordum.Sadece annem ve Ege'nin yanında güçlü durabiliyordum.Sadece onlardan güç alıyordum.Onlara güçsüz olduğumu göstererek bir de ben üzemezdim buna hakkım yoktu.Dedim ya onlar için her şeyi yapardım.Okula yaklaşınca otobüsten indim.Biraz yürümek istiyordum.Derin bir nefes alıp havayı içimi çektim.Gökyüzüne baktım rahatlamak için.
Çoktan okula geldim ve bana göre son dersteydik.Her zamanki gibi yine sıkıcıydı okul.Kızlar tenefüste sürekli neden üzgün olduğumu sorup durdu onları da üzmemek için anlatmadım.Kimseyi üzmek istemiyordum.Elçin ve Gamze her zamanki gibi beni mutlu etmek için güldürmeye çalıştılar.Şuan da onlar üzülmesin merak etmesinler diye gülmeye çalışıyordum.Zil çaldı ve okulun kapısına geldik.Elçin ve Gamze yanıma gelip sarıldı.İkisi de aynı anda:
-Unutma sen mutluysan biz de mutluyuz.Hep mutlu ol.
-Sizi çok seviyorum kızlarım.
-Biz de seni çok seviyoruz.
Kızlarla ayrıldıktan sonra işe gitmek için hemen otobüse bindim.Bugün iş çıkışı o adamı arayıp eve gelmesini isteyecektim.Bu benim en son isteyeceğim şeydi ama Ege için mecburdum.Lokantanın önüne geldim.İçeri girmeden önce o adamı aradım.Çalıyordu ama açmıyordu. Tam kapatmak üzereyken o iğrenç sesini duydum.
-Efendim
Yine her zamanki gibi sarhoştu.
-Kimsin konuşsana
Numaramı bile kaydetmemişti.
-Ben Defne
-Defne sen misin?
-Benim
-Noldu kafana taş falan mı düştü sen beni aramazdın?
Pis pis gülmeye başladı.
-Kes sesini beni dinle.Hemen eve geliceksin Ege sen gelmiyorsun diye üzülüyor ve sürekli ağlıyor.Onu üzmeye hakkın yok.
-Babana artistlik de yapıyorsun he.Sırf oğlum üzülmesin diye gelicem akşam annene söyle düzgün yemekler yapsın.
-Erken gelmeye çalış.
Daha fazla dayanamayıp telefonu kapattım.Bir de her şey normalmiş gibi yemek istiyor.Pislik herif.Ağır geliyordu artık o ve onun bu pis tavrı,davranışları.Almina kapıda olduğumu görüp yanıma geldi.
-Defne iyi misin neyin var?İçeri neden gelmiyorsun?
-İyiyim ya dalmışım öyle
-Gel bir su iç.
İçeri girdikten sonra oturup Almina'nın getirdiği suyu içtim.
-İyi misin biraz daha?
-İyiyim.
-Anlatmadın da neyin olduğunu.
-Ailevi sorunlar işte anlatırım bir gün.
-Tamam yavrum üzülme ama tamam mı her neyse geçer.
-Teşekkür ederim
Alminaya sarıldım.Her ne olursa olsun dünyada iyi insanlar da vardı.Bana destek olan yanımda olan iyi insanlar..Müşteriler bugün fazla gelmediği için yorulmadım zaten ruhum yorgun olduğu için bedenimi de fazlaca yoruyordu bu yorgunluk.Mehmet abi Almina ve benim yanıma geldi.
-Kızlar aranızda motor kullanmasını bilen var mı?
-Ben biliyorum
Gamze'nin annesinin motoru vardı bende motor sürmeyi hep istiyordum.Gamze'nin annesi Hülya teyze de isteğimi kırmayıp 17 yaşındayken bana motor sürmeyi öğretmişti.
-Sevindim buna.
-Neden abi?
-Bizim kurye erken çıkmak zorunda kaldı.Annesi hastaneye kaldırılmış.Bekleyen bir tane sipariş kaldı.Onun acilen götürülmesi gerekiyor.Parasını ödediler bide.
-Tamam ben götürürüm.
-Teşekkür ederim Defne.Adresi konum olarak atarım sana.Ordan da eve geçebilirsin.Bir tane daha motor var bizde.Sen öğlen getirirsin motoru.
-Saol abi
Kıyafetimi değiştirdikten sonra motora binip Mehmet Abi'nin attığı konuma bakıp motoru kullanmaya başlandım.Çok da özlemiştim.Uzun süredir sürmüyordum.Kulaklığı takıp annemi aradım.
-Efendim kızım.
-Anne akşam babam eve gelicekmiş.Beni arayıp söyledi.Haberin olsun.
-Tamam kızım ben yemekleri yaparım eve erken gidip.
-Tamam annem benim bugün kızlarla okul çıkışı işim var.Onu hallettikten sonra gelicem.Geç kalabilirim merak etme beni.
-Tamam kızım dikkat et.Siparişlerimi getireceğim evin oraya geldim.Daha doğrusu burası ev değil bildiğiniz villaydı.Çok güzeldi.Havuzu da vardı ama iki adam villanın kapısının yanında dikiliyordu sanki villanın korumaları gibiydiler.
-Şey ben siparişleri getirdim de.
-Bir dakika sorayım.
-Tamam geçin
Kapıyı açtılar ve içeriye girdim.Siparişleri verip hemen gitmek istiyordum.Gerilmeye başladım.
Kapının önünde lokantaya gelip bana yürüyen çocuğu gördüm.Siparişi bu çocuk istemişti.
-Aa sen o güzel kızsın.
-Güzel olmasam da o kızım.Buyrun siparişleriniz.
-Numaramı yazdım niye aramadın?
-Aramak zorunda mıydım?Ayrıca yaptığın şey çok aptalcaydı.
-Hadi ya.Ben ararsın diye düşündüm ama.
-Afiyet olsun iyi günler
Tam gidecektim ki kolumdan tuttu.
-Adın ne senin?
-Napıcaksın adımı ya?Siparişini getirdim işim bitti.Bırak kolumu.
Tam o sırada içerden biri gelip kolumu kurtardı.Oydu işte gizli kahramanım.Günlerdir ceketini koklayıp uyuduğum o kahramanım.Kader yine bizi bir araya getirdi.O an yüzüne bakıp öylece kaldım.Zaman durdu o an benim için.Şuan sadece bu yakışıklı çocuğun gözlerine bakıp oraya hapsolmak ve gözlerinde kaybolmak istiyordum...∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
EVET BEBEKLERİMMM.
NASIL BULDUNUZ YAĞIZ VE DEFNE'NİN KARŞILAŞMASINI?
YORUMLARINIZI VE OYLARINIZI BEKLİYORUM.
SİZLER BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİSİNİZ SAKIN UNUTMAYIN.
BENİMLE OLDUĞUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
SİZİ ÇOK ÇOK SEVİYORUMM ❤️❤️
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutsuz Oluruz Biz Seninle
Novela JuvenilDefne ve Yağız.. Birbirlerini deli gibi seven ama mutsuz olmaktan korkan o çift.Karşılarına bir sürü engel çıkmasına rağmen birbirlerini sevmekten asla vazgeçmediler..Gelin hep birlikte bu güzel aşkı yaşayalım.Onlarla beraber mutlu olup onlarla bera...