Elçin ve Gamze beni odamdaki masaya oturttu ve ikisi de başımda dikilerek sorgulamaya başladı.
-Bize neden haber vermedin kızım?
-Gül teyzenin de haberi yok haberi olsa kızar zaten.
-Napcan şimdi sınava nasıl çalışıcan o yorgunlukla?
-Ay kızlar bir durun sorguda mıyım şuan ben?
-Evet sorgudasın cevap ver şimdi sorularımıza.
-Mecburdum annem çok para alamazdı o işten.Ege ve ona bakmam lazımdı.Annem çalışmama izin vermediği için bir süre ondan saklıcam.Siz de söylemeyin olur mu kızlar?Yorulmam fazla belki çalışırım ben sınava bir şekilde.
Gamze:
-Tamam o zaman her zaman yanındayım senin unutma
-Bende her zaman yanındayım Defo.Hem belki bazen biz de geliriz yardıma.
-Evet geliriz tabi.
-İyiki varsınız kızlar
Üçümüz birden sarıldık.Bir kez daha Elçin ve Gamze'ye sahip olduğum için şükrettim.
Akşam oldu Elçin ve Gamze gideli baya oldu.Bende biraz ders çalıştıktan sonra yatağa uzandım.Yine o gizli kahramanı düşünüyordum.Keşke adını öğrenebilseydim.Ceketini alıp yine kokladım.Kokusu gitmek üzereydi.O kadar çok istiyordum ki bir daha karşılaşmayı.Onu düşünmeye devam ederken uyuyakaldım.Alarmımın sesine uyandım.Bugün ilk iş günümdü bu yüzden baya heyecanlıydım ama ilk okula gidicektim.Hemen üstüme kırmızı kazak ve siyah pantolon geçirdim.Hava biraz ısınmaya başlasa da hala soğuktu.Annemin mutfaktan bana seslendiğini duydum.
-Defne hadi kızım geç kalma okula.
Mutfağa gidip annemi öptükten sonra bişeyler atıştırmaya başladım.
-Anne Ege uyanmadı mı bugün?
-Yok bende şaşırdım her gün uyanırdı.
-Uyusun zaten erken daha.
-Okul nasıl gidiyor?
-İyi gidiyor annem bildiğin okul işte.
-Sen bugün başlıyorsun demi işe?
-Evet kızım Ege'yi de yanımda götürücem.Evde yalnız kalmasın.Nermin de seviyor zaten Ege'yi.
-İyi o zaman annem.Doydum ben gideyim.
-Tamam kuzum.
Anneme sarıldıktan sonra evden çıktım.Durakta kızları beklemeye başladım.Otobüs gelmek üzereydi.Elçin ve Gamze aynı mahallede oturuyordu zaten bizim mahalleye de yakındılar.Tam otobüs geliyordu ki Elçin ve Gamze de yetişti.Otobüste hep arka koltuklara otururduk.Cam kenarına oturmayı severdim hep.Kızlar da bildiği için bana hep cam kenarını verirlerdi.
Gamze:
-Bugün başlıyorsun demi işe?
-Evet öğle arasında gidicem.
Elçin:
-Biz de geliriz ziyarete
-Okuldan sonra gelin kızlar benim için dersleri aksatmanızı istemiyorum.
-O iş bizde düşünme sen
-Yine de dersleri aksatmayın tamam mı?
-Tamam
Okula geldik.Fazla da özlememiştim.Ders inkılaptı.Fazla da sevmezdim bu dersi.Çoktan sıkılmaya bile başladım.Tenefüse kaç dakika vardı bilmiyordum.Bende uyumaya karar verdim.Kafamı sıraya koyduğum an hoca farkedip bana seslendi.
-Defne?
-Efendim hocam?
-Söyle bakalım Yararlı cemiyetler nelerdir?
-Hımm
Çalan zil sayesinde Hoca'nın sorusundan kurtuldum.Ben sırada tek oturuyordum.Elçin ve Defne de arkamdaki sırada oturuyordu.
Elçin:
-İyi kurtardın yine paçayı Defo.
-Demi?
-Aynen valla.
Uykumun gitmesi için kızlarla birlikte kantine indik.Kahve alıp masaya oturduk.
-Geliyor yine seninki.
Elçin parmağıyla Can'ı gösterdi.
-Of bide bunu çekicem şimdi.
-Tatlı çocuk Defo çık bence sen bu çocukla kaç kere teklif etti.
-Çocuğun okulda çıkmadığı kız kalmadı Elçin.
-Haklısın ama en çok Defo'nun peşinde koştu.
Elçin ve Gamze aralarında konuştan sonra Can masaya geldi.
-Selam kızlar
-Selam
-Selam
-Defnecim senden yok mu selam?
-Pardon dalmışım sana da selam
İçimden zil çalsın da sınıflara gidelim diye dua ediyordum.Can yan sınıfımızdaydı.Aynı sınıfta olmayı kaldıramazdım zaten.Sürekli bana yürüyordu birkaç kez benden hoşlandığını söyledi ama ben ona karşı bişey hissetmiyordum.Zaten pek bana göre de biri değildi.
-Gelmedin okula iki gün merak ettim.
-Kafa dinlemek istedim Can.
-Dinleyebildin mi?
-Dinledim.
-İyi o zaman bugün sinemaya gidelim mi?
-Yok işim var benim
-Yarın peki?
-Yarın da işim var.
Elçin ayağıma vurdu.
-Cumartesi işi yok o gün gidersiniz Can.
-Olur cumartesi de olur.
Oflayarak tamam dedim.
Zil çaldı.Can yanımızdan gittikten sonra Elçin'e kızdım.
-Of Elçin niye bizi buluşturmaya çalışıyorsun sen?
-Eniştem olsun istiyorum napiyim.Hem tatlı çocuk.Bir buluşmadan zarar gelmez tatlım sadece bir kez.
-Şu kızı bir kere de rahat bıraksan keşke Elçin.
Gamze beni desteklerdi genelde ama Elçin hep kafasına göre davranırdı yine de onu kırmamak için gidicektim cumartesi günü.
-Tamam giderim o zaman
-İşte benim kızım be.
Diyerek sarıldı Elçin. Ne yaparlarsa yapsınlar hiçbir insana kıyamıyordum hele de sevdiğim bir insana asla.
Öğleden önce son derse de girdikten sonra benim için okul bitti.Kızlar şans diledi ve sarılıp vedalaştık.Hemen otobüse binip iş yerine gittim.Kapının önünde derin bir nefes aldıktan sonra içeri girdim.İşte benim için hayat yeniden başlıyordu bakalım ne günler beni bekliyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mutsuz Oluruz Biz Seninle
Novela JuvenilDefne ve Yağız.. Birbirlerini deli gibi seven ama mutsuz olmaktan korkan o çift.Karşılarına bir sürü engel çıkmasına rağmen birbirlerini sevmekten asla vazgeçmediler..Gelin hep birlikte bu güzel aşkı yaşayalım.Onlarla beraber mutlu olup onlarla bera...