Na wstępie chce powiedzieć że to rozdział z zagadkami i można go pominąć c:
------------------------------------------------------Ugh zaczęło się, zagadki i wyzwania...
Zagadka 1
Pov: Dream
Po przeczytaniu Zagadki przez Nicka zauważyłem bronie wiszące na jednej z ścian. Również zauważyłem kamerę która chyba nas podglądała.
Gdy wybraliśmy bronię nagle opadła bariera i zauważyliśmy watahę wilków. Domyślam się, że będzie trzeba zabić alfę, ale która to alfa?
Chwilę poczekaliśmy bo chcieliśmy uzgodnić który z wilków jest przywódca. Wilki zdążyły nas otoczyć.
- Dream patrz! To chyba alfa bo ciągle wydaje chyba jakieś rozkazy przez to szczekanie i wilki za nim/nią podążają. - powiedział Karl.
Bez namysłu ruszyłem na wilka na którego wskazał brunet. Uderzyłem wilka z siekiery w głowę ale tak aby go nie zabić bo szkoda mi go trochę było. Nagle gdy to zrobiłem wszystkie wilki się skuliły i uciekły do klatki. Szczerze to było łatwe ale stresujące.
- Brawo! Pierwsza cyfra do kodu to 2. Śpieszcie się bo was kolega czeka. - powiedział nieznajomy głos ale jednak dla mnie znajomy.
(z góry przepraszam, że w poprzednim rozdziale nie wspomniałam, że do drzwi potrzebny jest kod XD)
Zagadka 2
Wysilmy do pokoju i chwilę potem weszliśmy do pokoju nr. 2. Gdy weszliśmy na ścianach ukazały nam się dźwignie. Było ich wiele i domyślam się że jedna otwierała sejf który stał na końcu pomieszczenia.
- każdy sprawdza jedna ścianę. Karl Ty tą po prawą a Ty Nick tą po lewo. - powiedziałem i ruszyłem do mojej ściany która natomiast była za sejfem.
Przez bardzo długi czas sprawdzaliśmy dźwignie aż do czasu...
-chłopaki jest! Mam! - wykrzyczał uradowany sapnap.
Sejf otworzył się i wyleciał z niego kartka z następna cyfrą była to 5.
Aktualny kod: 25
Zagadka 3
(ostrzeżenie: ciała zwierząt)Ponownie wysilmy z pokoju i udaliśmy się do następnego. Gdy otworzyliśmy i naszym oczom ukazało się masę ciał zwierząt... Przeszły mnie nieprzyjemne dreszcze. Było tu mnóstwo jeleni, lisów, wilków i wiele innych zwierząt leśnych. Przy jednych z nich leżała kartka.
Myślę że nie chcecie aby wasz przyjaciel wylądował tak samo a więc każdy z was musi wybrać jedno z zwierząt i je oskórować.
Gdy to przeczytałem to myślałem, że chyba zaraz się zżygam. Najlepiej wybrać najmniejsze zwierzę bo mniej roboty. Wziąłem topór z ściany i chwyciłem za Lisa. Było mi szkoda tych zwierząt bo wdały się w głupia gierkę Techno.
Widziałem jak chłopacy już tam nie wytrzymywali i już czułem, że ktoś się zrzyga ale na szczęście obyło się bez tego bo bym chyba zemdlał.
CZYTASZ
~Las Tajemnic~✓
Action[ZAKOŃCZONE] Grupka przyjaciół wybiera się do '' zakazanego lasu'' w którym napotykają na różne niebezpieczeństwa i nie tylko... Rozpoczęcie: 03.05.2021 Zakończenie: 02.06.2021 ❕ - LGBTQ+ - Ship DNF i karlnap - Przekleństwa - scenki 16+ - Krew -Crin...