Hoofdstuk 20

95 4 0
                                    

“Oh god, Oh god. Wat heb ik gedaan?”

“Wat moet ik nou doen?”

Wanhopig stort ik mezelf terug op het bed en ik barst in huilen uit.

Straks ben ik zwanger, fuck zooi.

Niet dat het erg is om van dé Harry Styles zwanger te zijn. Maar niet als 18-jarige wanneer je eigenlijk nog helemaal geen kind in je leven had gepland.

“Shit, what can I do now?” zeg ik hardop zodat Harry het kan horen.

Harry komt naast me zitten en wrijft langzaam met zijn hand over mijn rug. Hij zegt geen woord. Zijn hand op mijn rug zegt genoeg. Het is fijn hoe hij me zo tot rust probeert te brengen. Ik heb echt het idee, dat ik een beetje tot rust wordt gemaand.

Tot het moment dat we gestommel om de trap horen. Het is Selena, dat hoor ik aan de manier van lopen. “Harry, There is someone here for you” en ze trekt de deur open zonder te wachten op toestemming.

Ze schrikt als ze mij ziet.

“Oh hi Isa, I didn’t know you were here”

Ze staat nog steeds geschokt in de deuropening en ze vergeet bijna om de gast binnen te laten.

De gast wordt een beetje opdringerig en loopt Selena voorbij.

“Oh hi Niall” roept Harry als hij ziet wie er achter Selena vandaan komt en hij loopt naar Niall toe om hem te begroeten.

Maar Niall doet een beetje afstandelijk. “No, no, I am not here to make friends. I just want to say that I am really, really dissapointed in you guys and I… uhm… I…”

Ik merk dat Niall moeite heeft om uit zijn woorden te komen. Dit is niks voor hem. Normaal is hij altijd zo spraakzaam, maar nu.

“I…… uhm… I want to keep my distance from you guys as friends, for a while…… just to figure out If I really want to be friends with you or not… I just don’t know it anymore… sorry…” 

Hij slikt een paar keer, probeert zijn tranen in bedwang te houden.

“Sorry…..” zegt hij nog een keer.

Weer slikt hij een keer, hij wendt zijn blik af naar het raam en kijkt heel even naar buiten. Dan kijkt hij naar de deur. Hij draait zijn hoofd heel snel naar ons toe, en fixeert zijn blik dan weer op de deur terwijl hij naar buiten loopt.

“Sorry.” Mompelt hij als hij de kamer uitloopt.

Beduusd blijven Selena, Harry en ik achter. We zitten ongeveer een half uur lang in de kamer zonder ook maar een woord tegen elkaar te zeggen.

Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb het idee als ik nu ook maar een woord uitkraam, dat ik daar direct spijt van ga krijgen. Ontoerekeningsvatbaar.

“Please. don’t judge me” zeg ik na een half uur.

Weer blijft het stil. Niemand weet wat te zeggen. Niemand. Zegt. Iets. Verschrikkelijk. Dit.

“Verdomme” roep ik door de kamer en ik pak het hoofdkussen op, om het tegen de muur aan te smijten.

“Urgh, Ik haat mezelf” vloek ik in het Nederlands.

Selena en Harry kijken me vragend aan.

“I hate myself” herhaal ik in het Engels.

“No, please. Don’t” zegt Harry

“yes, I do” zegt Selena.

“You did it. You made Niall angry. You had a date with the two hottest boys in the world and you ruined it by making Niall angry.”

“I HATE YOU!”

Boos loopt Selena de kamer uit.

Nog iemand die boos is, lekker dan.

Hoe ga ik dit ooit nog goed maken?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hello guys, 

sorry, It took ages for me to update (I know, I am sorry for this :( ) 

but, 

I am sorry,very sorry 

sooooo, Ik ga opdragingen weggeven. 

and Ik wil een keer een Q&A gaan doen, om jullie ook te vragen te laten stellen waar ik dan antwoord op MOET geven, soooo let me know. 

I dont know If you guys want that, just let me know :'') 

LOVE YOU LOTS 

XOXO CrazyHoraner

I go to LondonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu